View Full Version : God lørdag fra Syden
Her sitter man i selveste Syden. I dag bærer det hjemover. Ser at jeg foreløpig er eneste person på to rader i Extra på SK. Det kan endre seg så klart, men det hadde vært helt ok med en tre-seter for seg selv.
Elefanten synes en egen minikabin er helt naturlig for en "Helt av Canariunionen", som han kaller seg.
En flott dag ønskes.
God formiddag fra SK7399.Passerer over Lodz om ett par minutter. Merker stor forskjell på SAS og Norwegians internett oppkobling. SAS tar 79,-? kroner for hele turen. Kan betale det hvis hastigheten er like god hele tiden. Norwegian virket dårlig fra KRS til OSL i går kveld.
God morgen fra Nydalen.
Akkuat vært ute å ruslet i solen en tur, greit det så våkner man. Straks en tur til butikken for noen innkjøp, og så blir det litt ryddiing i heimen. Ser det trengs.
Ha en strålende dag :)
sirpjalle
09-02-2013, 11:27
God lørdag fra Stavanger! En del småting som skal unnagjøres i dag. Må en tur i butikken og handle inn, en tur til nærmeste byggvare og en del indretjeneste må unnagjøres.
Ha en fin en forumister! :)
God morgen fra Filtvedt hvor solen gjør vintermiljøet her ute til en fryd for øyet. Får vel passe på å få inntatt litt frokost snart før lørdagskvelden kommer sigende på...
Ha en fin dag!
jameson82
09-02-2013, 11:55
God morgen fra ett solkledd indre østlandet. Akkuratt sett Aksel suse ned til gull(med forbehold), den gutten er helt rå...
ha en fin en folkens
:drink Go lørdag fra Pattaya.
Her blir det nok en fest etter å ha sett Svindal feie all motstand til side:)
Ha en flott lørdag:drink
G'ettermiddag fra Trondheim.
17 kalde da jeg sto opp kl 07, pussig nok det antallet øl jeg tenkte å svelge unna ikveld.........;)
Årsfest på Rica Nidelven ikveld-blir stas ja.
En god lørdag ønskes alle :) :)
Bizflyer
09-02-2013, 13:46
God lørdag ettermiddag fra det Sørlandske!
I seng kl 0430 i natt etter dobbel jobbing.
Godt å få sovet litt utover dagen da ja.
Kaldt men solskinn, og har bare tenkt meg en liten tur ut på butikken.
Ingen planer for dagen, men muligvis noen kalde i aften.
Ha en fin lørdag!
God dag fra Holmenkollbanen. 54km er langt på ski når man har en dårlig dag i både hode og kropp. Men jeg kom meg i mål. Blir å komme seg til Tjøme og uke lenger og merker der skal blir godt med noe jodlevann i glasset. Ha en fin dag
God dagen frå Roma. Har sjekka ut Forum Romano og Colloseum i dag. Førstnemde med lokal guide; ei som var arkitektprofessor. Med seg hadde ho bror sin, som retta på annankvart ord ho sa... Lure på kva han var... Kald her nede, men det er visst kaldare i Trøndelag. I morgon skal Alitalia og KLM ta oss heim etter ei lang, men interessant veke. Ha ein bra dag!