PDA

View Full Version : God lørdag fra Syden

Fnate
09-02-2013, 10:24
Her sitter man i selveste Syden. I dag bærer det hjemover. Ser at jeg foreløpig er eneste person på to rader i Extra på SK. Det kan endre seg så klart, men det hadde vært helt ok med en tre-seter for seg selv.

Elefanten synes en egen minikabin er helt naturlig for en "Helt av Canariunionen", som han kaller seg.

En flott dag ønskes.

Piper
09-02-2013, 10:45
God formiddag fra SK7399.Passerer over Lodz om ett par minutter. Merker stor forskjell på SAS og Norwegians internett oppkobling. SAS tar 79,-? kroner for hele turen. Kan betale det hvis hastigheten er like god hele tiden. Norwegian virket dårlig fra KRS til OSL i går kveld.

pgaa
09-02-2013, 11:05
God morgen fra Nydalen.
Akkuat vært ute å ruslet i solen en tur, greit det så våkner man. Straks en tur til butikken for noen innkjøp, og så blir det litt ryddiing i heimen. Ser det trengs.

Ha en strålende dag :)

sirpjalle
09-02-2013, 11:27
God lørdag fra Stavanger! En del småting som skal unnagjøres i dag. Må en tur i butikken og handle inn, en tur til nærmeste byggvare og en del indretjeneste må unnagjøres.

Ha en fin en forumister! :)

Ståle
09-02-2013, 11:51
God morgen fra Filtvedt hvor solen gjør vintermiljøet her ute til en fryd for øyet. Får vel passe på å få inntatt litt frokost snart før lørdagskvelden kommer sigende på...

Ha en fin dag!

jameson82
09-02-2013, 11:55
God morgen fra ett solkledd indre østlandet. Akkuratt sett Aksel suse ned til gull(med forbehold), den gutten er helt rå...

ha en fin en folkens

Hpkris
09-02-2013, 12:13
:drink Go lørdag fra Pattaya.
Her blir det nok en fest etter å ha sett Svindal feie all motstand til side:)

Ha en flott lørdag:drink

LN-FHU
09-02-2013, 12:14
G'ettermiddag fra Trondheim.
17 kalde da jeg sto opp kl 07, pussig nok det antallet øl jeg tenkte å svelge unna ikveld.........;)
Årsfest på Rica Nidelven ikveld-blir stas ja.
En god lørdag ønskes alle :) :)

Bizflyer
09-02-2013, 13:46
God lørdag ettermiddag fra det Sørlandske!

I seng kl 0430 i natt etter dobbel jobbing.
Godt å få sovet litt utover dagen da ja.
Kaldt men solskinn, og har bare tenkt meg en liten tur ut på butikken.
Ingen planer for dagen, men muligvis noen kalde i aften.

Ha en fin lørdag!

Someone
09-02-2013, 14:15
God dag fra Holmenkollbanen. 54km er langt på ski når man har en dårlig dag i både hode og kropp. Men jeg kom meg i mål. Blir å komme seg til Tjøme og uke lenger og merker der skal blir godt med noe jodlevann i glasset. Ha en fin dag

roger
09-02-2013, 15:21
God dagen frå Roma. Har sjekka ut Forum Romano og Colloseum i dag. Førstnemde med lokal guide; ei som var arkitektprofessor. Med seg hadde ho bror sin, som retta på annankvart ord ho sa... Lure på kva han var... Kald her nede, men det er visst kaldare i Trøndelag. I morgon skal Alitalia og KLM ta oss heim etter ei lang, men interessant veke. Ha ein bra dag!