View Full Version : London: Raskeste vei fra Heathrow
Hei folkens!
Lander i morgen med SK803 kl 09.20 lokal tid på Heathrow, og har første møte allerede 11.00 inne ved Embankment. Har vært der mange ganger, men aldri med så kort tid mellom landing og møte..
Er det kjappest med Heathrow Express til Paddington og taxi derfra, eller er det noen andre veier som er kjappere.. Taxi direkte fra flyplassen tør jeg ikke pga den crazy trafikken i den tiden i London..
Noen som har noen triks?
Kim
HEx til Paddington og Bakerloo Line videre tar deg til Embankment på 39-40 minutter ...
Takk for det LN-MOW!
Skal prøve å rekke det.. hehe
Kim
Det er ikke så dårlig trafikk fra LHR og inntil city så tidlig.
Men som LN-MOW er det godt mulig med Bakerloo Line, om ikke Circle/Distict da den ikke tar deg gjennom sentrum hvor det kan være delays.
En annen ting er jo og ta Tuben til south kensington og eventuelt ta taxi eller district/circle line til Embankment
En annen ting er jo og ta Tuben til south kensington og eventuelt ta taxi eller district/circle line til Embankment
Fordelen med Tuben er at du slipper å vente på LHR, fra T123 går den jo tett som sild i tønne. HEX kan du jo være heldig med, eller "tape" 10-15 minutter hvis toget akkurat har gått.
Hørte jeg deg på Radio Norge i morres....?
Jeg har en voucherkode som gir gratis oppgradering til førsteklasse på Heathrow Express (både enkeltreise og t/r).
Send meg en PM hvis du kan bruke denne (reisen må finne sted før 31/12). Brukere som bidrar aktivt på forumet kommer først i køen!
HEx til Paddington og Bakerloo Line videre tar deg til Embankment på 39-40 minutter ...
Vil nok anbefale det samme. Tuben fra LHR tar for lang tid.
Vil nok anbefale det samme. Tuben fra LHR tar for lang tid.
Nå har nok trådstarter tatt denne reisen for lenge siden...;) Men jeg ville imidlertid vurdert en annen rute - tuben til Piccadilly Circus (som går hyppig og tar drøyt 30 minutter fra LHR T123), og så spasert ned til Embankment (det tar neppe mer enn 15 minutter) eller alternativt kapret en taxi.
Heisann!
Takk for svar, men som TOS sier er denne turen tatt allerede for leeenge siden.
Kan nevne at jeg faktisk tok tuben som LN-MOW foreslo, og rakk møtet! Så takk skal dere ha!
Kim