View Full Version : Thank god its Thursday from Dubai.
SudCaravelle
07-02-2013, 06:22
God morgen fra sandkassen.. Endelig helg og tid til å slikke sårene. Gårsdagen tilbrakte vi på den beryktede Zuma som var bra, men alt for påtatt trendy for oss. God mat og svært mye pent å se på. I kveld er det sofakos og stranden i morgen.
Vedlagt følger noen stemningsbilder fra morgenjoggen.. Di kan si hva du vil om Midtøsten – men pent er det..
Go morran fra Pattaya, sola skinner så blir vel en tur på stranda her.
Det store spørsmålet er om man skal være lat og ta motorsykkelen eller være sporty og gå :rolleyes:
Anyway, som BonJovi sier; Have a nice day :):drink
Vedlagt følger noen stemningsbilder fra morgenjoggen.. Di kan si hva du vil om Midtøsten – men pent er det..
Flotte stemningsbilder ja , greit å ha de omgivelsene rundt seg når man trener på morraskvisten.
grindstein
07-02-2013, 06:37
En riktig god torsdag ifra Pattaya. Etter en stille og rolig kveld i går ligger det an til en hard kveld på barkrakken hos Kåre ikveld, for der skal det være bursdagsfeiring og feiring av en bryllupsdag eller noe i den duren. Alle er velkommen, og det vil være masse go mat å mengder av gjevlig godt brennvin. Ha en fin dag uten for mye alkohyler innabords
God morgen fra det kjølige Norge, klarte såvidt å stappe i meg et-par knekkebrød nå - noe som var en utfording etter bestemors pannekakestabel i går kveld!
Godt å vite at det er fredag i morgen da står hyttetur på programmet!
Ha en fin dag :)
sirpjalle
07-02-2013, 06:59
God morgen fra Forus!
Ble litt sent i går etter å bokstavelig ha blitt hvit i går ^_^, etter å ha bedrevet sparkling og pussing i kjelleren, så man kjenner seg en smule groggy i trynet om man kan si det sånn. Godt det snart er helg.
Ha en fin en forumister! :)
Mornings fra bussen. Jobben kaller et en touch and go på puta. I kveld blir det prepping av ski og henting av startnummer for lørdagens blodslit. Ha en fin dag
Bizflyer
07-02-2013, 08:23
Sannelig torsdag alt, og som vanlig ble det dårlig med millioner i VikingLotto i går igjen. Derfor er jeg på jobb i dag. Hadde sett for meg å sitte på et fly til et varmere strøk nå nemmelig.
Minus 5 og CAVOK her i dag. Kontoret er inntatt, og heldigvis ingen planer for kvelden.
Godt det er fredag i morgen!! Er klar for helg nå!
BF:cool2
God morgen fra Trondheim
Tegner til å bli en fin dag, håper alle får det samme.
:D :D :D
ps: ingen vikinglotto-millioner her heller, så CMB-reisen må utsettes dessverre... ;)
God morgen fra OSL. SK336 straks. Deilig avgang egentlig, ikke for tidlig opp, men likevel frokost på flyet.
To arbeidsdager i TRD venter. Herlig å komme hjem til Trøndelagen!
Ha en fin dag forumister!
ENGM 911
07-02-2013, 08:46
God morgen solstråler. Gjør som SudCaravelle og tar helg. Dessverre har jeg ikke samme omgivelser som han men ser i ihvertfall Holmenkollen og deler av Kolsås :stir
Nå skal min smukre kropp få skjønnhetssøvnen sin etter nattvakten og vips så våkner jeg opp utpå dagen som damenes fruktfat/eyecandy/uimotståelig +++
Ha en feiende flott dag søtnoser
God morgen fra en av #Ruters hvite, som ikke er i rute. Mye å ta fatt i på jobb, før man tar helga. Ha en fin dag :)
God formiddag fra alternativt kontor. Fikk unna mye tidligere i uka så det lukter noen timer avspassering i dag kombinsert med ski :spin
God formiddag fra Skaun!
Nyter finværet her også, men -7 da, ikke +37... :)
Klar for London og konferanse i morgen og i helgen, før det blir kundetur til Tallinn neste uke.. Ser også frem til noen dager på Island om to uker, prøve plasking i Blue Lagoon igjen da.. hehe. Se opp for flomvarsel i Reykjavik...
Ha en fin torsdag alle!
Kim
AirbusTrond
07-02-2013, 12:39
Helgen er innledet med sen brunsj med egg, laks og Forum&Masons whiskyappelsinmarmelade. I dag blir det indretjeneste - en time eller to. Resten sofa. God torsdag ønskes fra Gamle Oslo.
God dag fra Frankfurt. Ankom med LH 859, som hadde lavt belegg. Businessklassen var på 10 rader, men kun 5 Pax foran gardinene, inkludert 2 som egentlig skulle sitte på økonomi. De fikk visst sitte i fred, men da kun med økonomiservice.
I følge gcmap skal jeg fly totalt 17567 km i dag (fra Oslo) og har da kun flydd 1143 km hittil. Byen jeg skal til ligger forøvrig 15914 km fra Oslo dersom en kunne flydd uten mellomlandinger. Stedet får bli dagens nøtt :p
w
Bizflyer
07-02-2013, 13:25
God dag fra Frankfurt. Ankom med LH 859, som hadde lavt belegg. Businessklassen var på 10 rader, men kun 5 Pax foran gardinene, inkludert 2 som egentlig skulle sitte på økonomi. De fikk visst sitte i fred, men da kun med økonomiservice.
I følge gcmap skal jeg fly totalt 17567 km i dag (fra Oslo) og har da kun flydd 1143 km hittil. Byen jeg skal til ligger forøvrig 15914 km fra Oslo dersom en kunne flydd uten mellomlandinger. Stedet får bli dagens nøtt :p
w
enkelt! Sydney!:old
G'mooorgen fra Vestsørøst. Lett regn i luften men behagelig temperatur. Musikkspilleren har fått seg litt mat i magen, bl.a. den siste til Eels som ligger på Amazon.com til 5 dollar denne uka. Eels leverer alltid, så det er en god deal.
Ny travel dag venter .. har blitt en del ekstra 'nattarbeid' i det siste siden kunden har kvalt xml-feeden sin, og ting dermed kommer litt tregere enn ønskelig. Menmen .. det årner seg sikkert før jul.
La kaffekranene åpne seg!
enkelt! Sydney!:old
For kort ;)
http://www.gcmap.com/mapui?R=17567km@ENGM&PM=p%3Adisc7%2B%25U&MS=wls&DU=km
Ellers god torsdag. Siden Norsk Tipping ikke sponset meg med mer enn en 50-lapp i går, ble det jobb i dag også. Heldigvis snart helg, noe jeg ikke tror blir vondt på noen som helst måte.
God torsdag ønskes :)
God kveld! Sitter på OSL og slapper av og venter på flight videre til FRA og så til SIN med B747 fra QF! Da blir det 2 netter i SIN og en dagstur til Johor Bahru :)
Bizflyer
07-02-2013, 16:07
For kort ;)
Ellers god torsdag. Siden Norsk Tipping ikke sponset meg med mer enn en 50-lapp i går, ble det jobb i dag også. Heldigvis snart helg, noe jeg ikke tror blir vondt på noen som helst måte.
God torsdag ønskes :)
Prøv heller å legge inn OSL-SYD du, så får du opp akkurat 15194 km!
Da er jeg i førsteklasseloungen her i Bangkok og venter på neste flight, som helt korrekt går til Sydney. Burde visst at det var en overkommelig oppgave. :)
w
For kort ;)
Prøv heller å legge inn OSL-SYD du, så får du opp akkurat 15194 km!
Da er jeg i førsteklasseloungen her i Bangkok og venter på neste flight, som helt korrekt går til Sydney. Burde visst at det var en overkommelig oppgave. :)
w
Selvsagt. Jeg blandet de to tallene i første innlegget til wilhelm. God tur :fly