Skipskatta
06-02-2013, 16:37
Har noen spørsmål:
Planlegger en tur til Lisboa og har funnet følgende reiserute hos Gotogate:
Tur:
Alta-Oslo (SAS) 11:50-13:50
Oslo-Lisboa (TAP) 15:00-18:10
Retur:
Lisboa-Oslo (TAP) 09:05-14:15
Oslo-Alta (SAS) 19.55-22:35
Får man sendt bagasjen fra Alta og hele veien til Lisboa? (Blir vel nærmest en forutsetning når man ser den korte tiden fra ankomst Oslo til avgang Lisboa?) [Ser nå at TAP er medlem av Star Alliance, så da går det vel greit med gjennomgående bagasje..?]
På returen må man vel hente bagasjen i Oslo og sende den gjennom tollen?
Er en slik billett kjøpt gjennom Gotogate å regne som en gjennomgående billett? Hva skjer hvis f.eks. flyet fra Alta til Oslo er forsinket? Har SAS noe ansvar, eller er det Gotogate man må kontakte?
Til sist: noen som har erfaring med Gotogate?
Planlegger en tur til Lisboa og har funnet følgende reiserute hos Gotogate:
Tur:
Alta-Oslo (SAS) 11:50-13:50
Oslo-Lisboa (TAP) 15:00-18:10
Retur:
Lisboa-Oslo (TAP) 09:05-14:15
Oslo-Alta (SAS) 19.55-22:35
Får man sendt bagasjen fra Alta og hele veien til Lisboa? (Blir vel nærmest en forutsetning når man ser den korte tiden fra ankomst Oslo til avgang Lisboa?) [Ser nå at TAP er medlem av Star Alliance, så da går det vel greit med gjennomgående bagasje..?]
På returen må man vel hente bagasjen i Oslo og sende den gjennom tollen?
Er en slik billett kjøpt gjennom Gotogate å regne som en gjennomgående billett? Hva skjer hvis f.eks. flyet fra Alta til Oslo er forsinket? Har SAS noe ansvar, eller er det Gotogate man må kontakte?
Til sist: noen som har erfaring med Gotogate?