PDA

View Full Version : God sundag!


roger
03-02-2013, 09:19
Morn frå Trondheim. Her er det kaldt og fint, men det blir det siste eg ser av snø på ei veke no. Om nokre timar skal dei små blå ta meg til Roma via AMS. Det blir fint. Det blir ekte-KLM for første gang intra-europa! Satsar på at influensa og halsbetennelse held seg vekke, så eg slepp å sjekke ut bruk av det fine helsetrygdkortet mitt, som eg skaffa for denne turen (sic).

Ha ein fin dag!

sirpjalle
03-02-2013, 09:34
God morgen fra et sted i Hardanger. Da var de frokost, og så er det å komme seg avgårde sørover etterhvert til Stavanger igjen....

Ha en fin en forumister :)

Hpkris
03-02-2013, 09:51
Go søndag fra Pattaya. Hadde et hyggelig treff med grindstein på Kaarspartybar i går.
Kvelden ble heldigvis ikke altfor fuktig så formen er bra til å være søndag.

Fortsatt go søndag ønskes :)

Hickok
03-02-2013, 09:53
God morgen fra Bergen. Straks klar for å hoppe i dusjen før turen atter går mot BGO. Det var fullt på flyet midt på dagen til EVE allerede på fredag, slik at jeg i dag har valget mellom å vente til i kveld, og være i Narvik rundt midnatt (og risikere å komme for sent til Super Bowl), eller å dra 11:10 via TOS. Tror jeg går for den siste i dag, gitt. Jeg blir i så fall ventende i halvannen time på at flybussen fra EVE skal gå, men jeg tror det er beste løsningen i dag.

Hadde jeg tatt kveldsflyet forrige helg, hadde det endt med en natt på hotell på OSL, og jeg har ikke tid til å ryke på en slik denne gang. Må jo få med meg hva som skjer på børsen i morgen formiddag. Om alt mot formodning går galt, så har vi ingen byggherre lenger i morgen, så da må plan C eller D settes i verk, og da må jeg nesten være på plass...

Savipix
03-02-2013, 11:20
God söndag från Uppsala!

Solen skiner och det är -6 ute. Som gjort för en långpromenad och Belgiska Våfflor (måste hålla min strikta HCHF diet ;) )

Ha en fin dag forumister!

Discus
03-02-2013, 11:47
God formiddag, nå er'e lunsj, kaffe og Aftenposten som står på programmet. Ha en flott dag.

Fnate
03-02-2013, 12:26
God morgen fra Køh på Lillestrøm, der man etter en liten tusletur har fått booket seg en full Engelsk frokost. Ikke noen dårlig start på dagen.

Så får man gå hjem og forsøke å montere sammen kjøkkenvifta igjen etterpå. Jeg er vel strengt tatt ikke tidenes handyman.

Ha en fin dag alle sammen.

pgaa
03-02-2013, 12:32
God morgen fra Nydalen.
Idag har jeg rekke å stå opp, så langt. Og det er helt etter skjema, da jeg ikke har hatt planer om noe annet heller. Planen videre er ikke å ha noen plan, blir å slå på flimreboksen å få med seg noe fotball. Rødtrøyene skal jo spille borte mot City, regner med seier - men stygt redd for at dem taper. :D

Ha en bedre søndag.

Someone
03-02-2013, 12:36
Mornings fra Sandaker. Tilbake fra en kort skitur, og nå er planen avslapning resten av dagen. Itillegg håper jeg telefonen begynner funke skikkelig igjen etter gårsdagens skitur med dertil fuktighet satte den ut av spill. I går var den helt død, men nå virker den koblet til strøm, men vil ikke lade, og det passer dårlig å levere den på reparasjon denne uken :(

AirbusTrond
03-02-2013, 12:48
God dag fra Akersgata. Noen må bygge landet, også på søndager. Egentlig ganske hyggelig å sitte her med dagens sjette Nespresso. Snart skal jeg lese Aftenposte, VG og Dagbladet. God søndag! :)

Bizflyer
03-02-2013, 13:27
Det er søndag, det snør og jeg er fyllesyk!
Tilbake til senga!
Nuff said!

Thomas
03-02-2013, 13:36
Søndag, først Ikeasnekkerhjelp deretter Hansel and Gretel i 3D på Colusseum - hører rykter om at jeg kler 3D-briller.

Ha en fjong Søndag.

Ståle
03-02-2013, 13:44
Hepp og god champismorgen fra lugar 6623 på Stena Saga!

Ha en bedre dag.

LN-MOW
03-02-2013, 14:05
G'mooorgen !! Her i vestsørøst har snestormen (12 fnugg) gitt seg, rednecks'en puster lettet ut og super'n er tom for melk, brød og øl.

Her var vi imidlertid forberedt på uvær og hadde fylt lageret i tide. Nå er'e frokost og så blir det å fyre opp grillen for tilbredelse av selvpreparterte kyllingvinger til dagens store sportsbegivenhet.

Og innimellom alt dette .... fortsatt 10 timer til jeg kan ta en kort helg.

Scanflyer
03-02-2013, 14:10
God formiddag fra Trosterud.
Deilig med en natt i egen seng. Nå skal jeg lage meg en deilig brunsj, før jeg setter kursen for Gardemoen i ettermiddag. En natt på Radisson Blu skal gjøre godt før tur til LIS venter i morgen.

God søndag ønskes!