PDA

View Full Version : Begrensninger i antall legs på en T/R på wideroe.no?

Bergern
01-02-2013, 02:32
Hola!

Booket idag/inatt reise til Nice med retur.
Siden jeg skal forsøke å endre livet mitt fra FBG til EBG tenkte jeg å booke en billett med flest mulig legs.

Søkeresultatene var oppløftende, med tre legs hver vei på opptil flere av treffene.
MEN; når en trelegs utreise var valgt forsvant trelegs hjemreisene som alternativer og vice versa. Endte opp med fem legs tur-retur Nice. Greit nok det, men da må jeg altså ta sju slike mot seks med tre legs hver vei for å nå målet.

Er dette bevisst politikk eller er det kun tilfeldig på mitt søk?

Håk:)n

Eriksan
01-02-2013, 09:32
Husk at det er kun SK og WF segment som teller for å nå Gullnivået på 50 segment, på andre partnere er det kun poeng som teller med for å nå Gullnivået på 45K (Norge).

Bergern
01-02-2013, 10:44
Husk at det er kun SK og WF segment som teller for å nå Gullnivået på 50 segment, på andre partnere er det kun poeng som teller med for å nå Gullnivået på 45K (Norge).

Ah, takk!
Det hadde jeg selvfølgelig glemt å tenke på. Funker litt anderledes i FB.
Avbestilt og booket på hjemlig metall :)

Eriksan
01-02-2013, 11:57
Det er selvsagt 35 segment som er gullnivået for norske adresser, my bad

Bergern
01-02-2013, 21:42
Det er selvsagt 35 segment som er gullnivået for norske adresser, my bad

Den grensen hadde jeg fått med meg ;)

Men spørsmålet mitt står like fullt ved lag; Er det noen grunn til at man ikke får booket tre legs hver vei på en enkel T/R reise?

Discus
01-02-2013, 22:17
Men spørsmålet mitt står like fullt ved lag; Er det noen grunn til at man ikke får booket tre legs hver vei på en enkel T/R reise?

Det kan være prisene ikke kan kombineres ut og hjem på de tre-legs-flightene du får opp.