PDA

View Full Version : Riktig god morgen ifra Thailand.


grindstein
30-01-2013, 05:48
Ble en småfuktig kveld her nede i går, men man er oppe, og formen er topp. Ha en topp dag folkens.

Everest
30-01-2013, 06:24
Good morning fra 'flybussen' på vei til Heathrow... jeg avskyr denne bussturen!

(PS - en småfuktig kveld i Thailand kan vel bety så mangt...)

sirpjalle
30-01-2013, 07:51
God morgen fra Forus!

Ny dag, nye moglegheitar som de sier, og en dag som til de grader kan bli spennende. Vi får se.

Ha en fin en forumister! :)

Islending
30-01-2013, 07:54
God dag fra Air China First Class lounge i PEK. Nettopp ankommet i en halvtom SK995. Her har jeg i dag spist den dårligste sushien jeg noen gang har smakt. Den anbefales ikke. 4 timer til jeg drar videre til HK! Ha en god dag! :)

LN-FHU
30-01-2013, 07:57
Mårn fra Trondheim
Fortsetter der vi slapp i¨år med mnds.oppgjør, men idag er det 1 dag igjen til årstreff-desverre har det blitt noen frafall... :(

Men - ha en strålende dag folkens :D :D :D

Ståle
30-01-2013, 08:06
G'morn fra en relativt tom buss bortover Københavnsgata. Tok kvelden svært tidlig igår etter litt overtid og mye jobb hjemme, men duverden så deilig det er å våkne uthvilt på onsdager! :)

12 arbeidsdager igjen til man sitter på SK907, og forhåpentligsvis kanskje i Business..??

Ha en fin dag!

Someone
30-01-2013, 08:19
Mornings. Noen cm med relativt våt nysnø har gjort det relativt slapsete i hovedstaden. Men satser snøen er hakket tørrere i Marka. Av alle ting skal jeg holde "kurs"/opplæring i SAP for sjefen og noen andre i fag, men det blir både av og for økonomer. Litt trening i kveld er heller ikke så dumt. Ha en fin dag

Discus
30-01-2013, 08:24
God morgen fra frokost-stua til SAS, straks hive seg inn i en flygemaskin og komme seg hjem, dessverre.

SK384
30-01-2013, 08:50
God morgen fra tog 508 som har kursen mot Gardermoen. Fereden går etterhvert mot London Heathrow. Fikk billett med BA til 1229 kroner t/r var det vel. Etter at billetten var bestilt kom det opp et tilbud om å oppgradere til business for 650 hver vei, noe jeg slo til på og oppgraderte begge veier. Er ikke mange ganger jeg har reist biz så det blir litt morsomt.

nime
30-01-2013, 09:12
God morgen! (eller ikke, for min egen del, siden jeg er hjemme fra jobb og sørger for at influensaen har de aller beste arbeids- og hviletidsvilkår)

Er syk ca 1 gang i året, derfor passer det j...lig dårlig nå, siden vi reiser til sol, sommer og varme på fredag førstkommende..

Fjordheim
30-01-2013, 09:21
God morgen fra Val d'isere, frokosten er inntatt og gondolen skal snart flytte meg opp til Solaise. Ble visst litt her også i går kveld.

SudCaravelle
30-01-2013, 09:28
God morgen fra sandkassen.

Dagen har et rolig program og det er godt.. Er sulten som et ekorn med nøtteallergi på grunn av at man har begynt å svømme på kveldene.. Blir påminnet om hvorfor man har konsekvent holdt seg unna idrett i alle år.

pgaa
30-01-2013, 09:45
God morgen fra Helsfyr.
Fått dratt i gang med dagens oppgaver, som det er mange av.
Ellers satser jeg på seier over Arsenal idag - da det gjekk rett vest bokstavelig talt mot Oldham i FA-cupen.

Ha en bedre onsdag. :)

Scanflyer
30-01-2013, 09:46
God morgen fra en av Ruters hvite.
Trangt og godt på banen i dag. Siste kontordag på en stund, to uker med reisemaraton venter.

God dag ønskes!

Bizflyer
30-01-2013, 09:57
God onsdag fra kontoret på det blide Sørland.
4 pluss og regnet og vinden fra i natt ser ut til å ha tatt pause.

Fridagen i går gjorde meg godt. Endelig igang med treningen igjen etter nyttår. Var visst sannelig på tide, og det ga en klar indikasjon på at trening er ferskvare.

Nå er det full dag på jobben før det blir møte i kveld. Så denne dagen skal nok gå unna den også, og vips er det helg.

Må bare bruke litt tid i dag på å rydde plass til en tresiffreet million gevinst i Viking Lotto i dag.;)

BF:cool2

kimpe
30-01-2013, 10:21
Skaun, rosa himmel, småsnø, -5...

Endelig hjemme noen dager, trodde på et par ukers reisefri etter Riga i helgen men blir en tur til London igjen neste uke.

Tannlege med barn, besikting av mulig lokale til bryllupsfest etc.. Travel onsdag..

Ha en flott dag folkens!

Kim

Ruby
30-01-2013, 11:38
God dag fra Sola, dagen var bra, helt til jeg ankom SVG, automatene som DY bruker virket ikke, en betjent skranke og naturligvis bra med kø. Tok av denne grunn koffert med gjennom security med resultat: materiell beslaglagt og kastet. Venter nå på DY529 som er forsinket, hadde også en bra forsinkelse med DY for 2 uker siden, delay Walk with me. Begynner å bli møkka lei DY nå.
En ting et bra, Jeg har nå god tid til møtet jeg skal på.
Ha en strålende onsdag!

AirbusTrond
30-01-2013, 12:21
God dag fra Akersgata. Her må man ta ned persienner pga sol. Rene vårstemnignen. Årets hovedferie til Balkan er i ferd med å bli booket. Knappe 500 kr til DY for å fly meg til Varna, og mitt faste hotell skal bare ha NOK 290 per natt, så da blir det vel minst 1,5 uke der, før ferden går videre...

God onsdag ønskes!

Et lite spesialvarsel for favorittbyen. Blir vel bedre i august...

LN-MOW
30-01-2013, 12:52
G'mooorgen! Her er man allerede i gang med å se konturene av hvordan dagen skal bli. Var ute og sikret terassemøblene etter at det kom et par salige vindkast. Her ventes det regn, torden, storm og kanskje en tornado eller to samt et dropp fra 20 til ca frysepunktet før dagen er omme. Så da får vi håpe at ingen strømledninger blåser ned...

Martin
30-01-2013, 13:37
G'onsdag fra hølet ved E6.

Passe godt i gang med dagens innsats. Temperaturen i bilen viste vel ikke under 2 grader på veg til jobb i dag, så nå kan godt våren komme ;).

Ellers er sommerferien enda mer spikret etter gårsdagens booke-bonanza. Tror aldri jeg har booket 5 flighter så kjapt og enkelt noen gang ;). At Lufthansa endret 07:45-avgangen til MUC til 07:30 vet jeg dog ikke helt om jeg klarer å tilgi. Nuvel.

Ellers satser man på det samme som BF: At de ringer fra Hamar i kveld. Er nødt til å fylle dieseltanken for å komme meg hjem etter jobb, så det hadde vært greit med litt ekstra penger ;)

En god dag ønskes :)

Fnate
30-01-2013, 18:28
God kveld fra "favorittkantina" på AMS. Har vært travel dag, men elgen fikk til sist skaffet den siste tilgjengelige pirat-m&m-dispenseren i butikken. Mission accomplished.

Nå får vi håpe at SAS har noe godt i BOB-vogna. Economy4ever!

Ha en fin kveld folkens