PDA

View Full Version : God morgen ifra Pattaya og Kaares partybar


grindstein
29-01-2013, 06:50
Da har unge lovende Grindstein kommet seg på en nye ferie i Thailand. Sålangt har man flydd med følgende individ, LNNON, A6ECN og A6EBS. Trippraport med utfyllende bilder og tekst kommer etter ankomst norge den 14februar. Ha en fin tirsdag

Discus
29-01-2013, 07:24
God formiddag fra Suvar... flyplassen i BKK. Litt flyging og litt hotell gjen står av vinterferien. Blir nok litt overgang når man kommer hjem og skal på jobb om noen dager.

Ha en fin dag banditter og godtfolk.

Fnate
29-01-2013, 08:23
God morgen fra kantina. Elgen Helge har idag blitt utskremt for å fikse ferske M&M pastiller med porsjonsgenerator til bikkja. Det var en loddtrekning om hvem som skulle reise ut tidlig i vinterværet og Helge tapte så det suste.

http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/AirTahitiNui/2013-01-29064253.jpg

Oppturen er jo at slike som han har fått eget hjørne i kantina. Det er fint. De på nabobordet var mindre imponert over å få en elg som nabo, men de om det.

Ha en fin dag skrotinger.

sirpjalle
29-01-2013, 08:27
God morgen fra Forus!

Uvanlig start på dagen, om gir en god indikasjon på at dette og blir en travel dag.....

Nuvel, sånn går nu daga'n. Ha en fin en forumister! :)

Someone
29-01-2013, 08:27
Mornings fra en av #Ruters røde. Snø og sludd i hovedstaden, og i det hele ganske slapsete. Dog så tror jeg forholdene Marka holder seg og dette kommer som tilskudd. I tillegg er prognosene på "varmeperioden" forkortet så det skal bli kaldt fra torsdag av, så tror ikke jeg trenger bekymre meg for skiføret.
Blir å flytte kontor i løpet av dagen, så slipper ved å plage SAP konsulentene med så mange spørsmål i dag. Selv om gårsdagen kunne konkludere med en bug i SAP og ikke en feil hos meg :colgate:

Ha en fin dag

fluxie
29-01-2013, 08:42
God morgen fra NSB type 74. I dag står konsulentarbeid for en stor offentlig kunde på dagsorden. Forhåpentligvis blir det ikke noe stress.

Hpkris
29-01-2013, 08:45
God tirsdag fra Pattaya, ikke fra Partybaren til Kaare men fra Darkside of Pattaya.
Litt overskya her her i dag, så blir vel å booke en tur til junglen i dag så man får besøkt familien til fruen. Ellers så blir det vel en tur ned på gymmen å få løfta noe jern :D

Da har unge lovende Grindstein kommet seg på en nye ferie i Thailand. Sålangt har man flydd med følgende individ, LNNON, A6ECN og A6EBS. Trippraport med utfyllende bilder og tekst kommer etter ankomst norge den 14februar. Ha en fin tirsdag

Ha en fin ferie :) Håper du ikke gror fast i baren da :colgate:

Ståle
29-01-2013, 09:09
God morgen hvor man er in-office for en time forløplig før turen går ut for et møte, herregud som jeg hater møter midt på dagen!

Gårskvelden ble tilbringt i godt selskap med bruchetta og rødvin til, synd 20-bussen ikke går senere enn det den gjør nå.

Ha en fin dag, og husk - det er snart helg!

LN-FHU
29-01-2013, 09:14
Hepp fra Trondheim

To dager igjen til årstreff -kjenner det skal bli godt med en kald en.Men før den tid er det jobb,jobb og jobb.Mnds.avslutning så det synger-håper bare jeg bli ferdig til torsdag kl. 2000 :D :drink

Ellers er familien på vei til å bli syk igjen....*GRRR* håper ikke det slår ut....

Strålende dag iallefall til alle sammen :) :) :)

Bizflyer
29-01-2013, 10:40
Hepp hepp fra det våte Sørland.
Regnet bøtter ned, men det smelter jo på snøen, så aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Her fikk man seg en fridag i dag, så nå er resten av familien vippet ut av huset til sine gjøremål, og jeg tror faktisk at jeg hopper tilbake i loppekassa for et par timers skjønnhetssøvn. Må jo være lov det? hehe

God tirsdag y'all!

BF:cool2

grindstein
30-01-2013, 05:46
. Ha en fin ferie Håper du ikke gror fast i baren da

Å neida du, er ingen fare for det, men er innom en tur vær morgen for å sjekke nyheter mail osv via pada.