PDA

View Full Version : God mandag morgen!


FBU 4EVER
20-03-2006, 04:31
Tidlig på'n idag! Døgnvill og lys våken,bare å stå opp og få det unnagjort! CLK'en skal på EU-kontroll og få skiftet frontrute pga. steinsprut.Tannlegen venter også.Det blir en lang dag.:sarc

LN-FHU
20-03-2006, 06:59
Go' morn fra Tromsø

Tilbake på jobb etter ei uke i kongens klær. "Cold Response" 2006 må vite, men helt greit det. Noe annet å tenke på utenom jobb, og det trengte jeg etter MASSE ekstrajobbing.

I dag er det sprøytetid til berdriftshelsetjenesten :(

Ha en stikkfri mandag :nor

EB
20-03-2006, 07:08
Glad mandag... I ettermiddag venter over 300 inviterte personer i salen når vi går på scenen med Reiseradio`n FM747 for 3. gang... Kjenner at det kribler allerede nå - blir en spennende dag. Ha en bedre start på uken...

Savipix
20-03-2006, 08:02
God morgon från ett mulet Monaco

Blir en lång dag med föreläsningar och projektarbeten idag men det är skönt att närma sig slutet på ytterligare fem kurser samtidigt som det är vemodigt att det bara är 3½ månad kvar av mina 3 år här.

Nåväl, nu skall jag i duschen och sedan hoppa på bussen. Ha en fin start på veckan

Farmer
20-03-2006, 08:06
God morgen.
Da er det like før jeg forlater basen og legger ut på en ukes reise. Blir hektisk nok, men jeg kan vel ikke klage når jeg nå engang har valgt en slik måte å tjene til livets brød på...

G-COLE
20-03-2006, 08:36
God morgen fra Bergen også !

-Akurat kommet hjem fra nattevakt nå. Det har kommet snø i natt...,- ivertfall en millimeter eller to .....

Men nå er det lyst og sola kommer snart !

-I natt kom det 15 semihengere med det ene toget vi har natt til mandag !

:up:

B737
20-03-2006, 11:49
God formiddag fra nedre Telemark. Knallvær og 3+ som stiger! Herlig!
Stod opp 10 minutter for Danu`s rute 459 skulle gå. Rakk opp i det den skulle gå.

http://i47.photobucket.com/albums/f168/Piconly/20.jpg

Tenkte jeg skulle vaske bilen i dag!

Ha en bra dag og en god uke!

Hilsen
Frode!

Someone
20-03-2006, 19:55
God mandags ettermiddag.

I dag var første dag på jobb (skal jobbe ut August) og ikke uventet gikk meste parten av dagen med å ordne PC og slikt (Noe som enda ikke er helt i orden), samt lese masse papirer for å sette meg inn i saker og ting