PDA

View Full Version : Businessclass.se intervjuer Martin Wassborn i SAS Eurobonus


Dash
24-01-2013, 12:15
http://www.businessclass.se/artiklar/850-businessclass-intervjuar-martin-wassborn-pa-sas-eurobonus.html

Et av våres nyeste medlemmer her på flyprat, Bjornstrom, har intervjuet Martin Wassborn fra SAS Eurobonus on bl.a AmEx og 2-4-1 voucheren.

Eriksan
24-01-2013, 13:07
Leser at de har fjernet muligheten for å booke CT med *A partnere, noen med nylig erfaring? Hører kanskje innunder Amex-tråden.

Robbiedeluxe
24-01-2013, 21:27
Dette er vel på de svenske kortene?

Everest
24-01-2013, 22:16
Jeg gleder meg til å se disse IT-oppdateringene han snakker om. Selvfølgelig hadde vel en total overhaling av SAS' systemer vært det beste, men så var det dette med å ha beina plantet på jorda.

... och detta hänger samman med rad andra webbutvecklingar som är på gång. Vi meddelar våra medlemmar så fort det blir klart.

Det är en tidsfråga innan vi hunnit uppdatera systemen men jag kan inte säga när.

Det är återigen våra system som inte kan beräkna priserna på rabatterade biljetter med olika utresa och inresa. Vi vill gärna erbjuda detta och systemen ska uppdateras för att kunna erbjuda detta.

bjornstrom
24-01-2013, 22:19
Kul att se artikeln här :)

Fler intervjuer kommer!

pmx_
25-01-2013, 20:14
Dette er vel på de svenske kortene?

Det håper da virkelig jeg også!? Noen her som har fått "innvilget" CT på *A partnere nylig?