View Full Version : God morgen fra UAE
SudCaravelle
24-01-2013, 06:08
I dag er det profetens foedselsdag og det betyr LANGHELG...:p Tanksen til mor er pakket opp og vi er paa vei til Abu Dhabi for aa provee ut Hiltons weekend tilbud og om de synes vi er verdt noen opgradering, Har bestilt en junior suite med connecting executive rom.
I gaar ble en fantastisk dag hvor man fikk provekjoert A333-200 hos Emirates Aviation College samt en full omvisning - gaasehud.
Ha en fin dag.
God morgen, frokosten er fortært og man skal straks få på seg dagens siste klesplagg før arbeidsdagen oppi Groruddalen kan igangsettes. Jævlig deilig å tenke på at det er fredag i dag, innimellom passer det ekstra godt med langhelg!
Ser at Lofoten kansellerte seilasen til Kirkenes, så da er hun hvertfall i rute fra Tromsø :)
Ha en fin dag!
sirpjalle
24-01-2013, 06:54
God morgen fra Forus!
Har nok ikke like mye spennende på tapetet som SudCaravelle gitt, men jeg har nok av ting som må gjøres.
Litt av hvert på tapetet, og litt av hvert som må unnagjøres i dag. Godt det snart er helg....
Ha en fin en forumister! :)
God morgen fra Sola, grusomt kaldt her, termometeret som dingler på veggen her viser omking -10, trøsten får være at den offisielle målingen på Sola viser noe varmere temperatur. Etter første økt på kontoret er det tid for "morra kaffe".
Ha en fin dag!
Mornings, oppe i -8 i følge bilen idag. Møter til et godt stykke ut på ettermiddag før det blir å finne ut av hvordan man bestiller og for godkjent reiser her i firmaet. Ser ut som en dimmer har tatt kvelden hjemme, så da får man leke elektrikker i kveld. Ha en fin dag
God morgen fra Lillestrøm.
Her er det tenkeboks for alle penga. Er det lurt å kjøpe enda en kaffemaskin? Jeg har ledd litt av alle kaffeentusiastene der ute. Så fikk jeg en Dolce Gusto maskin. Den lagde helt grusom kaffe (ikke si noe til dem jeg fikk den av). Da ble jeg nysjerrig. Så kjøpte jeg en Nespresso. Den og jeg har blitt kjempegode venner. Knallkaffe. Og hærlig decaf.
Men nå har jeg oppdaget Illy og den er på tilbud... Vil folk tro jeg er sprø når de ser 4 kaffemaskiner på benken, inkl den gamle Moccamasteren. Blir jeg lagt inn? Er jeg ikke som alle andre? Hjelp.
Slike tanker brer seg i vinterkulda.
En forunderlig dag ønskes dere også.
Bizflyer
24-01-2013, 09:10
God mårnings fra det fortsatt iskolde Sørland!
"Bare" minus 12 her i dag. Neste uke skal det bli 14-15 grader varmere. Kommer vel til å føles som sommer det?
Kontoret er inntatt og til min store sorg ser jeg i nyhetene at Hr Bhatti er savnet i Talibanområdet. Jaja. Vi får bare håpe på det verste!
Ser for meg følgende scenario:
ing RIng, Ring. Hallo er det Norske Ambassade i Islamabad? Hallo vantro hund, jeg har et problem. Hallo? Hallo? Hallo?
Nuvel!
Her skal det jobbes!
BF:cool2
God morgen fra kantina OSL, mjølkeruta UA til EWR. nesten en time tidlig inn, så her blir vi i rute..^_^
God morgen fra Oslo..
Hjemmekontor idag, da sjefen over alle sjefer i fam'n skulle innom en tur visst. Da får man vel greie på hva som er rett å galt. :D
Ellers håper jeg på mildvær snaaart. Ha en bedre torsdag :)
Guten morgen fra Pilestredet. Jobb også møte, pluss en forelesning og sånn går nu dagan. Irriterer meg over at jeg er booket helga Det Norske Studentersamfund har sin jubileumskickoff 9 februar. Sånn så det ut i 1963 da DNS fylte 150 år.
https://www.youtube.com/watch?v=rD_YD4T1EgA
Så jo rimelig militært ut å være student på den tia.
SudCaravelle
24-01-2013, 10:04
I dag er det profetens foedselsdag og det betyr LANGHELG...:p Tanksen til mor er pakket opp og vi er paa vei til Abu Dhabi for aa provee ut Hiltons weekend tilbud og om de synes vi er verdt noen opgradering, Har bestilt en junior suite med connecting executive rom.
I gaar ble en fantastisk dag hvor man fikk provekjoert A333-200 hos Emirates Aviation College samt en full omvisning - gaasehud.
Ha en fin dag.
Hilton var i meget godt humør så det ble en veldig hyggelig executive corner suite med et meget bra connection room. Hurra for juksegull..
God morgen fra kontoret på Ensjø!
Vanlig arbeidsdag foran meg, men i kveld blir det konsert med Oslo-Filharmonien. Kan da bli vakkert!
Han jeg bor med dro til LAX via FRA i dag. Faren flyr for SAS, så han håpa på ID-biz hele veien. 747-8. Ajaj, kjenner det skal hates litt i dag.
Lag en god dag!
Jævlig deilig å tenke på at det er fredag i dag, innimellom passer det ekstra godt med langhelg!
Kan du vennligst slutte med det der? Jeg leste tråden i halvsøvne på mobilen og trodde et halvt sekund at jeg hadde forsovet meg veldig! Takk ;)
God torsdag fra Berger. Godt i gang med dagens økt, som sikkert inneholder nok å hgenge fingra i. En fin dag ønskes :)
Gårsdagens skitur opp til Skreikampen sitter godt i lysken, det var en relativ tung tur opp pga. en smøreglipp, men dæven du herre og morro det var ned igjen! :)
Siste fridag idag før det skal jobbes kveld x3 - FZFG, keep distance!
God kveld fra østen, her er det hverken FZFG eller høye alkoholavgifter :drink
Scanflyer
24-01-2013, 14:19
God ettermiddag fra Youngstorget!
Akkurat brukt en time på telefonen med bedriftens reisebyrå, og har nå bestilt OSL-LIS for tre personer. Synd TAP har så elendig avgangstid fra LIS på søndager (09:05!)
I kveld skal jeg på konsert med Oslo Filharmonien.
God tidlig helg ønskes! :)
Vil folk tro jeg er sprø når de ser 4 kaffemaskiner på benken, inkl den gamle Moccamasteren. Blir jeg lagt inn? Er jeg ikke som alle andre? Hjelp.
Om disse er av typen som kun lager en kopp av gangen, så må det jo være utrolig praktisk om du får tre gjester som vil ha kaffe?
Om disse er av typen som kun lager en kopp av gangen, så må det jo være utrolig praktisk om du får tre gjester som vil ha kaffe?
Ja, det er sant. Spesielt om den ene vil ha dritvond kaffe og den andre kjempegod kaffe.
Hmm... Tenke, tenke.
litt-amatør
24-01-2013, 16:35
God ettermiddag fra Oslo. Virker nesten kaldere idag selv om det er mildere. Hmmm. Her blir det sen jobbing.
God morgen fra kantina OSL, mjølkeruta UA til EWR. nesten en time tidlig inn, så her blir vi i rute..^_^
Håper du hadde en fin tur.:) Tror en bekjent av meg også hadde UA39 i dag. Kikket på setekartet og det virket som god plass ombord?
nesten en time tidlig inn, så her blir vi i rute..
På rute inn betyr ikke nødvendigvis rute ut, men ser ut som det gikk tålig greit :)
Kos dere i NYC, det blir vel biffhamstring på Columbus Circle ;)