PDA

View Full Version : OSL-AMS Business?

Fnate
23-01-2013, 19:34
Sitter og booker en relativt plutselig-tur OSL-AMS-OSL med SAS.

Alternativ som koster omtrent det samme er:
- Hele turen i economy extra.
- Eller utreise (morgen) i business og retur i economy.
- tur retur i economy

Foreløpig har jeg booket alternativ 1. Alternativ 3 er jo relativt uaktuelt da prisen nesten er lik. Alternativ 2... Er det varm mat som OSL-LHR på denne ruta eller er det cold cuts? Funderer litt på å bytte rundt.

Og for den sakens skyld. Noen som vet om Radisson der er i gangavstand/shuttle fra AMS?

Bergern
23-01-2013, 19:40
Hvis det er Radisson BLU ved flyplassen du tenker på, går det shuttle hver halvtime. Tar ca 10 min. Sikkert mulig å gå, men det er nok en lenger varende prosess ;)

http://www.schiphol.nl/Travellers/AtSchiphol/AirportFacilities/HotelsAtSchiphol.htm

view
23-01-2013, 19:53
Det er varm mat, samme service som London vil jeg si.

Eriksan
24-01-2013, 09:25
Jepps, alltid varm mat på business fra OSL (og ARN såvidt jeg vet). Det er danskene som har en haug med ruter med kald mat i business, tom. på enkelte ruter som er over 2 timer som CPH-DUB.

ex_trd
24-01-2013, 11:38
Rett som det er at kaldmaten ser bedre ut enn det jeg får i Business synes nå jeg :) Ikke alt som er verdig Michelin-guiden nei.

Eriksan
24-01-2013, 11:57
Stort sett veldig fornøyd med varmmaten ut fra OSL, nå sist i business til DUB i romjulen var det en smakfull biff som tom. var litt rød i midten, sjelden jeg har fått det ombord.

Fnate
24-01-2013, 11:59
Flotte saker og takk for hjelp. Da spørs det om jeg ikke kanselerer og re-booker med biz ut og eco tilbake. Frokosten jeg fikk i biz OSL-LHR før jul er muligens den beste frokosten jeg har fått på fly.

litt-amatør
24-01-2013, 15:07
Rett som det er at kaldmaten ser bedre ut enn det jeg får i Business synes nå jeg :) Ikke alt som er verdig Michelin-guiden nei.

Enig. Synes kaldmaten i eco extra ofte både ser og smaker bedre ut enn varmmaten i biz. Kanskje fordi jeg er veldig glad i den typen kaldmat og fordi jeg synes varmmat ikke passer før langt ut på dagen. Min (lille) erfaring er også at kvaliteten på varmmaten er høyst varierende.:rolleyes: