View Full Version : Mine bilder fra TRF
Eirjet, innleid av Ryanair
Eirjet, SAS/Braathens, Denim Air, og hvis dere ser virkelig godt etter, kan dere skimte at KLM taxer ut bak SK/BU
Og her var det bildet...
Og nå lurer jeg på hvordan man legger ut flere bilder i en posting gitt!
Originally posted by imm
Og her var det bildet...
Hvordan fikk du tatt dette bildet? Vært på reisefot?
KennethGS
20-03-2006, 00:24
Sett slikt.. Der var jaggu jeg avbildet igjen... Andre gang på få dager... :hi2
(Den veldig gule flekken foran den gule GPU'en foran Denim)
Veldig bra, IMM! Satser på at du holder oss løpende oppdatert når det dukker opp noe spennende fremover? :)
Originally posted by imm
Og her var det bildet...
Du må legge ut bildet ett annet sted og så linke bildet ved å trykke på "img" knappen også legge inn addressen.
Det jeg gjorde var å lage en konto hos photobucket. Legge bildene der også linke dem derifra
Originally posted by imm
Eirjet, innleid av Ryanair
Ikke sikkert man vil se dem så mye mer.
http://www.hangar.no/articles/810/1/Irland%3A-Mot-slutten-for-EirJet
Det går trolig mot slutten for det irske selskapet Eirjet etter at en britisk flyplass har tatt selskapet til retten for ikke å ha betalt for seg ved bruk av flyplassen. Flyselskapet har tapt store penger og i følge irske aviser skal det være tomt i kassa.
Selskapet med base på Shannon flyplassen blir ledet av den tidligere økonomisjefen i Ryanair, Paul Schutz.
Retten skal avgjøre 27.mars om konkursbegjæringen fra Durham Tees Valley Airport skal tas til følge.
Det kan i så fall bety slutten for selskapet som i dag flyr charteroppdrag for Ryanair og andre kunder.
Durham Tees Valley Airport ønsker ikke å kommentere hvor mye Eirjet skylder i landingsavgifter og bruk av flyplassens tjenester.
KennethGS
21-03-2006, 00:50
Ser ut til at Eirjet har vært på Torp for siste gang allerede...
Imorgen kommer det et annet selskap, med en 757, for Ryanair... :biggrin
Var oppe å gravde frem 757-staget vårt fra hangaren ikveld, og børstet støvet av det... Stakkaren har vel stått bortgjemt siden BLX sluttet å komme med sine 757'er...
Staget er nå erklært "fit for fight", så uansett hvem det er som dukker opp imorgen med en 757, så er de svært velkommen... :up:
Originally posted by KennethGS
Var oppe å gravde frem 757-staget vårt fra hangaren ikveld, og børstet støvet av det... Stakkaren har vel stått bortgjemt siden BLX sluttet å komme med sine 757'er...
Staget er nå erklært "fit for fight", så uansett hvem det er som dukker opp imorgen med en 757, så er de svært velkommen... :up:
Kom det noe 757 i dag? I såfall hvilket selskap kom den fra?
KennethGS
22-03-2006, 00:30
Nei dessverre, ingen 757... Etter sigende fordi belegget var for dårlig...
...men til gjengjeld så fikk da Tom Arne noen flotte bilder av en annen sjeldenhet på disse kanter (http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=92241)...
Nok en kommende avhopper fra Britannia Nordic-flåten...men så har vi jo fått noen lekre, smekre 75'ere i bytte! :up:
Originally posted by KennethGS
Eirjet sin ex Air Jamaica var her i går igjen. Er ikke dette selskapet nær konkurs?
KennethGS
26-03-2006, 12:59
Vel, ifølge artikkelen det refereres til litt lengre opp i tråden, så avgjøres det imorgen om de pakker sammen...
Ifølge Skyliner så er Jamaica-maskinen allerede returnert.