View Full Version : Kjøpelounge i Istanbul
Hei. Jeg reiser OSL-IST-DXB på søndag, og med tre timer transfer vurderer jeg å kjøpe loungetilgang. Hva er det beste alternativet for en statusløs som meg?
Og i samme slengen, TK760 ser ut til å være overbooket, med 0 i alle bookingklasser - er det noen som helst sjanse for op-up? Fikk det med QR en gang uten status, men det er sikkert verre innenfor *A hvis de følger hierarkiet.
Aner ikke om du kan kjøpe adgang til TK/Star A-loungen, men gjør det hvis du kan; den er fabelaktig !
Aner ikke om du kan kjøpe adgang til TK/Star A-loungen, men gjør det hvis du kan; den er fabelaktig !
Det skal være mulig, møtte en "statusløs" nordmann der inne rett før jul. Vedkommende hadde kjøpt adgang til seg selv og kona. Men husker dessverre ikke prisen... Forøvrig er jeg helt enig i at loungen er svært bra!
TK760 ser ut til å være overbooket, med 0 i alle bookingklasser - er det noen som helst sjanse for op-up? Fikk det med QR en gang uten status, men det er sikkert verre innenfor *A hvis de følger hierarkiet.
Vil sette dine sjanser til <1 %, så tror nok din opplevelse med QR var ganske unik basert på det jeg vet.
Takk for svarene. Forsøker først TK da, og går for Millennium Lounge hvis ikke TK-loungen går - det skal i hvert fall være mulig å kjøpe seg inn i den.
Vil sette dine sjanser til <1 %, så tror nok din opplevelse med QR var ganske unik basert på det jeg vet.
Spurte om muligheten for å kjøpe meg opp til business i transferskranken, men det gikk ikke. Ble i stedet satt på standby, som gikk gjennom. Merkelig, men jeg klagde ikke. ;)
Spurte om muligheten for å kjøpe meg opp til business i transferskranken, men gikk ikke. Ble i stedet satt på standby, som gikk gjennom. Merkelig, men jeg klagde ikke. ;)
Du må ha et vinnende vesen da :)
Skader aldri å spørre/prøve seg.
Usikker på CIP-loungen til TK, men på disse kan du kjøpe deg inn:
€35,40 - Akbank Wings Lounge
€35,40 - Primeclass Lounge (gratis for Club Finans One/Exclusive/Platinum/Doctors/Doctors Exclusive/Finans/Finans World Signia-kortholdere)
€25,00 - The Millenium Lounge
Gratis wifi i samtlige lounger.
God tur :)