PDA

View Full Version : Da var det torsdag


Someone
17-01-2013, 08:13
Mornings bra bakerst i bussen. Jobben kaller og det ser heller ikke ut som jeg får satt av så mye tid til å tvinne tommeltotter i dag heller. Nå har også revisorzombiene begynt å dukke opp som troll i eske, så alt av krumspring og kreativitet må dokumenteres. Ha en fin dag

Eirik
17-01-2013, 08:19
God Morgen fra Radisson Blue Sky på Arlanda. Thai´s U-klasse er suveren; i natt ble det seating i ny biz over fra Bangkok, rekker forhåpentligvis avgangen med samme selskap/klasse direkte tilbake til Phuket i kveld etter endt arbeidsøkt i Stockholm. Hipp Hipp ! :)

Hpkris
17-01-2013, 09:06
Go formiddag fra Royal silk lounge i BKK.
Et par dager i Hong Kong for å fikse seg nytt stempel i passet.
Ha en fin dag :-)

Ståle
17-01-2013, 09:15
God gørrtidligmorgen (jada, veit det er seint på dagen.., men for enkelte er alt før kl. 12 på dagen altfor tidlig). Gårskvelden var bra med god mat og noen øl, og det samme i gjentar seg nok i dag. I morgen derimot er det fredag og da er det bånn gass med grandiosa og tilhørende drikkevarer, det gleder man seg til!

Men ellers var det deilig å stå opp og tenke på at det kun er T-28 til ferie! Men først venter noen dager på herlige M/s Lofoten neste uke :)

Ha en fin dag!

Eirik
17-01-2013, 09:19
Go formiddag fra Royal silk lounge i BKK.
Et par dager i Hong Kong for å fikse seg nytt stempel i passet.
Ha en fin dag :-)

Fikk du flydd TG A380 (F) ? :)

Hpkris
17-01-2013, 09:24
Fikk du flydd TG A380 (F) ? :)

Blir bare biz hjem fra Hong Kong. Får ta F neste gang ;)

LN-FHU
17-01-2013, 09:51
Morn morn fra Trondheim

Kaldt og klart og tørt -enkelt oppsumert. Gledes til kino i morra : Django Unchained
Idag derimot blir det rolig :D :D

Ha en strålende dag :colgate: :colgate:

Bizflyer
17-01-2013, 10:33
Gudd meuning fra det iskolde Sørland!
Vi melder om minus 8 i dag, og bare lette skyer på himmelen.

Fortsatt glad jeg jobber innendørs, men i dag er jeg ekstra skuffet over Norsk Tipping som ikke tilgodeså meg med så mye som 50 kr i gårsdagens vikinglotto trekning. Håper de skjerper seg til lørdag. Satt i flere timer i går og ryddet plass på konto for et tre-siffret millionbeløp jo. Får begynne å rydde tilbake etter lunsj i dag da.

Heldigvis ingen andre planer enn å fortsette med strøm-regnskap for borettslaget når jeg kommer hjem i dag. Begynner å bli temmelig lei det der, og nå skal det sannelig lages nytt excelformat til det der så det blir noe mer oversiktlig.

God Morgen fra Radisson Blue Sky på Arlanda. Thai´s U-klasse er suveren; i natt ble det seating i ny biz over fra Bangkok, rekker forhåpentligvis avgangen med samme selskap/klasse direkte tilbake til Phuket i kveld etter endt arbeidsøkt i Stockholm. Hipp Hipp ! :)

Så du tar deg ikke tid til en overnatting, nei? :p

Go formiddag fra Royal silk lounge i BKK.
Et par dager i Hong Kong for å fikse seg nytt stempel i passet.
Ha en fin dag :-)

Hæ? :cry: Ikke Royal First? Hva gikk galt? :cry: Er du nekta? Svartelista?^_^

God tur allikevel. Håper du står an av!

BF:cool2

roger
17-01-2013, 10:39
Morn! Ikkje så mykje godt å seie om denne veka nei, godt det snart er helg... Mini er levert i barnehagen (den eine dagen det gjekk denne veka), frøkna er på jobb (det blir også med ein dag denne veka) og han sjøl er heime og sturar. Småbarnsvirus er ein stas ting :-) Små barn sluttar heldigivs å vere små barn ein gang.

Ha ein bra dag, alle!

pgaa
17-01-2013, 12:08
God morgen fra Helsfyr.
Da har man fått inntatt sin plass, og tatt fatt på dagens oppgaver..
Nærmer seg helg heldigvis..

Ha en fin dag. :)

Tommy777
17-01-2013, 17:32
Mornings fra O'Hare, her er man i feriemode.

Hadde egentlig ORD-JFK-HKG-PVG i dag, men heldigvis aapnet det seg to seter hos JAL i First fra ORD i gaar, saa da slipper man aa staa opp kl 0400 med masse stress og ankommer ogsaa Shanghai mye tidligere enn ventet. Har ikke flydd JAL i First foer, saa det blir ogsaa panser. DP har De ihvertfall, saa da er morran berget.

Sitter naa i flagship loungen, straks klart for boarding. Klar for masse nye inntrykk og moro de neste 11 dagene, flott kombinasjon av varmt og kaldt og best av alt: Kun ett kort hopp paa kjipklasse.

LN-MOW
17-01-2013, 17:55
G.fåremiddag ... her regner det fortsatt ... begynner å føles seom Seattle .... Fortsatt 10-12 grader, men det er lovet snarlig senking ... lokalkanalene er i ekstase over en liten mulighet for noen snøfiller i kveld og befolkningen beleirer nå matbutikkene i frenetisk jakt på forsyninger. Mao. alt som det pleier å være er i vestsørøst ...

Men her inne på kontoret er det tørt og fint, og ikke trenger jeg å bevege meg ut i rushtrafikken heller .. fortsatt glad dag!

Hpkris
17-01-2013, 18:13
Hæ? :cry: Ikke Royal First? Hva gikk galt? :cry: Er du nekta? Svartelista?^_^

God tur allikevel. Håper du står an av!

BF:cool2 Tok ikke first, og loungen var ikke ikke no spes heller. Men ble da mett så det holdt og go på snurr...Hu ene berta fylte jo opp glasset mitt konstant.:colgate: så turen over hit var fin :up:

Fnate
17-01-2013, 22:08
God morgen fra Fnatheim. Er hjemreise i efta, så det må pakkes og ordnes litt.

Kjipt å dra herfra, men på den andre siden har jeg vært borte i nesten to uker. Noe som er årevis siden sist. Så jeg savner litt å bare kunne flærre opp et knekkebrød med salami eller å føne en Grandis, istedenfor å alltid gå på restaurant.

En fin dag/kveld ønskes alle.

Discus
17-01-2013, 23:50
God kveld, var hektisk på jobb og avsluttet dagen med en skitur. Snødde skikkelig julestemning, og -7C så vinteren er ikke over, og godt med litt nysø i sporet. God natt!