View Full Version : UA 757 i BusinessFirst - hvor bør man sitte?
Noen som har tips til seteplassering på EWR-OSL i en 752? Har foreløpig valgt 1 A siden dette er en nattflight.
Thomas: Du har kanskje tips :)?
Noen som har tips til seteplassering på EWR-OSL i en 752? Har foreløpig valgt 1 A siden dette er en nattflight.
Thomas: Du har kanskje tips :)?
1A virker som et godt valg det, eneste lille er kanskje "støyen" fra FWD-galley. Har ved mine anledninger fått sete på 4E/F, der er man avhengig av NoiseReduction headset for å overdøve dokøen bak gardina! :lol:
Jeg hadde 1B den 3. jan LAX-EWR ( upgrade ) og det slo meg at 1A er topp. Ikke noe bråk foran... Sjarmerende blokkering å titte på når piloter skal på do og cabincrew "overtok flygerjobben" foran.^_^
Han som satt i 1 A hadde samme oppfatning. Vel, jeg tenkte ikke på 1F, men bør vel være det samme...
Tommy777
15-01-2013, 19:22
Siden alle setene er suiter, (det vil si at du aldri vil faa noen som recliner i nesen din) er alle radene tilnaermet identiske. Jeg vil kun unngaa rad 4 siden du har oekonomidassen rett bak deg. Ganske mye trafikk og ansamling pga doeren rett bak der.
Rad 1 er jeg heller ikke imponert over. Paa nattflighter, har crewet ofte lys paa der og det er en del aktivitet foran
Jeg velger somoftest rad 3 siden man ofte bruker doer 2 (doeren bak) for av/paastigning. Vet ikke hva de gjoer paa OSL.
Saa er det jo opp til deg om du foretrekker vindu eller midtgang.
Jeg sitter som oftest på 1A/B på dagflighter. Bare kos å følge med hva som skjer i galley + de ser om jeg trenger påfyll av champagne relativt fort, he he.
Om nattan er 1F litt bedre synes jeg mtp lys fra galley. Er det bare meg eller er det bedre plass til beina på 1? Har fløyet på rad 3 i en gang og synes det var litt mer narrow der.