Log in

View Full Version : Ryanair med base(r) i Afrika

magnel
14-01-2013, 21:07
Da skal Afrika erobres:

http://www.anna.aero/2013/01/14/routeflash-ryanair-to-open-its-first-african-bases-in-marrakech-and-fez/?utm_source=anna.aero+newsletter&utm_campaign=46deec5b0c-anna_nl_140113_resend&utm_medium=email

Exclusive: anna.aero has discovered that Ryanair will open two new bases in Morocco, less than six months after a spectacular public row with the state airports company, ONDA, in which it declared: “Ryanair cannot accept cost increases as it seeks to deliver more growth to Morocco; ONDA has now lost sight of the key to the success of our partnership.” Clearly relations have thawed considerably, to the extent that aircraft will now be based in the country, probably from April this year.

Hpkris
15-01-2013, 00:37
FR overrasker igjen. Sikker på at dette ikke er et nytt PR stunt?

Mdpilot11
15-01-2013, 00:58
Gillar den utvecklingen! Kan de inte regga alla sina flyg i Afrika och flytta huvudkontoret dit också! Det vore ju perfekt för deras utveckling.

Jag skulle bli evigt tacksam!

haavig
15-01-2013, 10:42
Gillar den utvecklingen! Kan de inte regga alla sina flyg i Afrika och flytta huvudkontoret dit också! Det vore ju perfekt för deras utveckling.

Kan du forklare hva du mener skulle være så perfekt med Afrika for Ryanairs utvikling?

sirpjalle
15-01-2013, 11:07

Kan du forklare hva du mener skulle være så perfekt med Afrika for Ryanairs utvikling?

Tror dette var et utsagn med litt sarkasme iboende.... :)

imm
15-01-2013, 11:26
Tror dette var et utsagn med litt sarkasme iboende.... :)

Næææhhhh, jeg tror ikke det. Jeg tror han ønsker Ryanair til Afrika fordi det skaper arbeidsplasser der, et bedre rutetilbud, lavere priser, høyere sikkerhet, og bedre miljø ved å få inn moderne maskiner istede for miljøværstngene av noen 737-200 og MD som det desverre finnes mange av i Afrika ennå.

Tenk positivt Sirpjalle! Ikke se noe negativt i alt folk skriver ;)

sirpjalle
15-01-2013, 11:50
Ingen automatikk i at jeg ser alt som negativt, så du trenger ikke å bekymre deg. ;)

Men fra spøk til revolver: Av og til er det ikke like lett å oppfatte å fange opp eventuell ironi/alvor i en tekst. Denne gangen misforstod jeg kanskje vedkommende?

imm
15-01-2013, 13:56
Ingen automatikk i at jeg ser alt som negativt, så du trenger ikke å bekymre deg. ;)

Men fra spøk til revolver: Av og til er det ikke like lett å oppfatte å fange opp eventuell ironi/alvor i en tekst. Denne gangen misforstod jeg kanskje vedkommende?

Nei jeg tror nok du oppfattet rett.
Mitt svar var, som du sikkert fortsto, ironisk.