Log in

View Full Version : Begynner å bli fullt ombord 380 F

SQ 777
10-01-2013, 11:25
Vi har en MP award i F til SYD med TG i mars i forbindelse med påsken.

I dag ringte TG Oslo meg og undret på om vi kunne endre hjemreise onsdag 26. mars, hjemme skjærtorsdag 27. på segmentet BKK-FRA i F med 380.

Henvendelsen kom fra TG i FRA.

Tilbød meg direkte hjem fra BKK i C !!:colgate::colgate: eller en dag senere med 380 i F. Novotel på BKK inkludert.

Svaret var selvfølgelig, nei, selvfølgelig... De har vel fullt betalende på venteliste.:rolleyes:

Men ankomst hjemme Skjærtorsdag og kun 60 min connection i BKK fra SYD frister heller ikke så mye. Ikke tid til F lounge overhodet.

La inn motforslag at hvis vi får 380 F to dager senere og hotell i Bangkok downtown, OK..

Har absolutt ingenting å gjøre hjemme Langfredag og Påskeaften.

De skal se på. Tittet på min reservasjon på TG siden nå. Waitlisted der... Så en får se..

Til ettertanke, så populær denne 380 i F har blitt, blokkers snart DM her også ??

Vil holde dere informert..;)

Eirik
10-01-2013, 13:58
Til ettertanke, så populær denne 380 i F har blitt, blokkers snart DM her også ??

Vil holde dere informert..;)

Den er jo veldig bra, og ikke så mange setene. :)
Hadde digg tur mellom Hong Kong og Bangkok sist søndag.

SQ 777
10-01-2013, 15:35
Forresten damen hos TG i Oslo sa til meg at vi var på DM tur.... Svarte at det var MP tur...:). Leste vel O klasse automatisk var DM.

Du verden hvor folk er klar over dette... Tror nok at jeg ikke kjøper mer DM etter tre turer nå. Poengene renner inn hos UA så håper at det fortsatt vil være F tilgjengelighet der...:rolleyes:

Men hvem vet ???