PDA

View Full Version : God årets første normale tirsdagsmorgen!


Ståle
08-01-2013, 06:29
Da har det gått akkurat en uke siden den dagen i året nordmenn flest kjøper take-away, så jeg vil anta at i dag går det i kyllingsalat og SATS i de tusen hjem. Enn så lenge jeg får rapporter om at det er fullt på treningsstudiene frisker jeg heller opp ferdighetene i Snes og Super Mario :p

Men først, noen timer på arbeidet.. ha en fin dag!

eirikma
08-01-2013, 06:38
Morgen fra flybyen i nord! Her er det en helt normal dag igjen. Håper på en fin dag i busspassasjerenes tjeneste, skal være på jobb til fire, før det blir upptagenhet resten av kvelden. På jobb til samme tid i de to neste dagene også, før jeg begynner på arbeidshelg nordover i landet mot Sortland, på ettermiddagsturnus. Hører til og med rykter om at nyfergene begynner å tas i bruk der oppe, så det ser jeg virkelig fram til! Håper de er mer sjøbåter enn de baljene som går der nå.

Vel, ha en god tirsdag!

sirpjalle
08-01-2013, 06:52
God morgen fra Forus!

Ikke mye spennende på tapetet i dag, men det er dog mer enn nok å gjøre, men det er dessverre ikke noe man kan kalle spennende eller utfordrende.... :drunk:

Ha en fin en forumister! :)

Someone
08-01-2013, 07:09
Mornings fra bussen. Gårdsdagens rapportering av enheten jeg har ansvar for gikk såpass greit at jeg rakk en skitur i tåkeheimen i Lillomarka istedet for et besøk på Sats. På tapeten i dag står mer rapportering, for tunge jeg "ikke" har ansvaret for. Ha en fin dag

Discus
08-01-2013, 07:44
God morgen - relativt tidlig i gang i dag, planen er å komme seg hjem tidlig også.

Meldt snø i morgen og kaldere utover så da slipper forhåpentligvis både Noen og vi andre å gå på ski i tåka. Det snakkes om ned mot -15C til helgen.

Ha en feiende flott tirsdag!

ATC-flyradar
08-01-2013, 08:09
God morgen fra Groruddalen og Flyradaren :old

Jan

Hpkris
08-01-2013, 08:34
God formiddag fra Pattaya Beach. Funnet seg til rette i solstolen. Sololja og kald drikke er på plass.
Ha en fin tirsdag :-)

Bizflyer
08-01-2013, 09:02
God morgen fra det Sørlandske!
Ikke noe option med dag på beachen her, og sololje er definitivt utelukket!
Derimot 1 plussgrad, litt tåke og ellers skyet. Siste dag med plussgrader for i vinter tydeligvis. De neste dagene byr på 5-6 kalde grader. Satser på VikingLotto gevinst av den store klassen på onsdag så jeg kan emigrere på torsdag!

Gårsdages tur til Oslo bød på ankomst på 19c og avgang fra gate 9. Morten Ramp, er dette takken???

Akk ja! Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

LN-FHU
08-01-2013, 09:16
Go morn fra Trondheim - her er det definitivt ikke noe solstol og sololje ;)
Lett regn og grått og trist fra morran av.Meldt lettere og kaldere vær utover heldigvis.

Ha en fantastisk dag :) :) :)

TriStar
08-01-2013, 10:55
God ettermiddag fra Singapore! Litt ruskevær tidligere i dag, men nå klarner det opp. Behagelig temperatur og skal snart en tur i Chinatown for å spise middag:)

Hickok
08-01-2013, 18:05
God ettermiddag fra Tåkemoen. Her nærmer dagens store BU dag seg slutten. LN-TUD på EVE-OSL, LN-TUK på OSL-TRD, LN-TUM på TRD-OSL og nå til slutt LN-TUD igjen (om det er ledig) på OSL-BGO. Morgendagen tilbringes i bil til Hermansverk, så jeg håper det viser seg at fartingen har vært verdt tiden...

LN-MOW
08-01-2013, 18:40
G'ættermiddag .... snart tre timer inne i årets første arbeidsdag. Har litt trøbbel med å finne plass til føttene mine .. det ligger to bikkjer klint opptil stolen min.
Får fyre opp grillen og slenge på et par hotdogs til lunch - da tipper jeg at jeg får beinplassen tilbake.

Ser ut som det står et par milde dager for døren - ikke meg imot!