PDA

View Full Version : God mandag.


Someone
07-01-2013, 07:43
Mornings, her på Sandaker har jeg tatt tranen min og er klar for å møte dagen. Håper bussen har CAT1 så den finner frem i tåke. Målet er å rekke en time på Sats i kveld, men det avhenger av hvor glatt årsoppgjøret skrider frem. Ha en fin dag :)

Chriscross
07-01-2013, 07:55
Hepp, med 60 timer avspasering opptjent siste 10 dager tar jeg det piano på morgenen i dag. Familiefrokost inntatt så blir det sykkel til barnehage, Sats også jobb.

sirpjalle
07-01-2013, 07:57
Snork / God morgen fra Forus!

(Stryk det som ikke passer)

Var ikke med letthet at man kom seg opp av sengen på kvisten gitt, etter å hatt fri i 16 dager, men man kom seg iallefall på jobb. Ser at det er litt avhvert som må ryddes i innboksen av mailer, så da er det vel å brette opp ermene og kjøre på.

Ha en fin en forumister! :)

Peppep
07-01-2013, 07:59
God morgen. Årets første sykkeltur til jobb var en smule sur, så er straks på kaffekopp nummer to for å få varmen i kroppen. Satser på en rolig dag, slik at etterslepet fra fjoråret kan ordnes.

Ståle
07-01-2013, 08:00
God morgen fra Bislett, her er det ikke tåke i det heletatt - men for sikkerhets skyld kan bussen jo allikevel kjøre med fjernlys tenker sjåføreren.. :D

I grunn er det godt med mandag nå etter en real start på årets helger, har litt mye å gjøre unna de første timene i dag så da blir det full fart fra første øyeblikk.

Ha en fin dag :)

LN-FHU
07-01-2013, 09:48
Gudd mårning fra Trondheim
Godt igang med dagens oppgaver - ha en strålende dag :) :)

Bizflyer
07-01-2013, 10:02
God morgen fra flytoget som passerer Lillestrøm i skrivende øyeblikk.
Landet på OSL i tykk tåke etter en smekkfull Flight fra krs.

Nå venter møter før retur i ettermiddag.

Dagsturer til Oslo er oppskrytt.

BF:cool2

Scanflyer
07-01-2013, 10:15
God morgen fra Youngstorget.

Første time av arbeidsdagen unnagjort med kaffekopp og gjennomlesing av dagens aviser.
Resten av dagen skal brukes til planlegging og forberedelser til viktige møter den kommende uken. Satser på en skitur i kveld, hvis ikke tåka legger seg fast igjen.

God dag ønskes!

ENGM 911
07-01-2013, 10:55
God formiddag fra OSL. Kjørte med tåkelys på vei til jobb i morges pga meget dårlig sikt. Det likte ikke Hafslund-bilen som måtte i ræva på meg med fjernlysene. Kjørte forbi ville han ikke. Ingenting forundrer meg ikke lengre på E6.

Ellers nipumpes det kaffe, to timer nattesøvn er ikke noe å rope hurra for.

Eirik
07-01-2013, 11:44
God dag med Dim Sum og champagne i TG´s First lounge på BKK. Første gang jeg er her inne, og her serveres både vin og champis i motsetning til i biz.loungene. Nydelig tur i A380 F unnagjort, og det var heller ikke ille å bli hentet ved flydør og kjørt til TG´s spa for en detoxifiserende fotmassasje.
Krabi og barbeint strandferie neste, fin dag og uke ønskes alle.

Henshaw
07-01-2013, 14:40
God formiddag fra Sandefjord.
Ble nylig oppringt av "Windows" pga virus på maskinen. Ok, kan jo bli med på morroa, så logget inn i Linux. 30 min og tre supervisors senere fordi ingenting virket, så klarte fikk de tilgang til maskinen min, som kun visst terminalen i fullskjerm med en beskjed.

http://i.imgur.com/7pSke.png

30 minutter vel brukt

SudCaravelle
07-01-2013, 15:08
God ettermiddag fra DXB. Sitter svett og fin etter å ha gått opp 25 etasjer grunnet noe brannalarmtull med heisene.

Tre og et halvtåringen hadde første offisielle skoledag i dag hvor hun stolt trappet opp i sin nyinkjøpte skoleuniform. Her er det litt annet opplegg enn gamlelandet med streng disiplin og de lærer å lese og skrive fra tre år samt arabisk fra første år!?! Skolen får forøvrig et norsk hotell til å ligne på.. hm.. en skole. :D

I kveld skal min besøkende mor overraskes med en nyydelig middag på Bateaux Dubai hvor jeg tilfeldigvis var på lunsjcruise i går med den arabiske utgaven av rederiforbundet – det var litt av en gjeng… Herlig mat og mange mektige herrer i laken. :drink

Ship ohoy

rymle
07-01-2013, 15:09
God formiddag fra Sandefjord.
Ble nylig oppringt av "Windows" pga virus på maskinen. Ok, kan jo bli med på morroa, så logget inn i Linux. 30 min og tre supervisors senere fordi ingenting virket, så klarte fikk de tilgang til maskinen min, som kun visst terminalen i fullskjerm med en beskjed.

http://i.imgur.com/7pSke.png

30 minutter vel brukt

WAHAHA. Det reddet dagen min. Takk!
Og ellers god mandag til folket.

LN-MOW
07-01-2013, 15:39
Ahh ... god solfylt morgen ... her er guttungen sendt på skole og kjerringa er utkommandert til jurytjeneste så jeg har dagen fri og huset for meg selv. Hva pokkern skal jeg finne på? Velvel ... får sove litt på saken .... zzzzzzzzzzzzzzz .... :zzz

ohegge
07-01-2013, 16:24
God aften fra ytre Romsdal.
Influensanes herjinger raser fortsatt gjennom familiens kropper. Vi satser på en rolig dag hjemme, og snart på litt bedring av forholdene!
Ha en fortsatt flott dag, alle sammen! :-)

Fnate
07-01-2013, 16:40
God morgen fra Las Vegas. Hadde en fenomenal flytur over igaar og har faat sovet greit paa et nyoppusset of flott Treasure Island. Snart er det ut for aa rigge opp messe.

Ha en fin dag alle sammen!

gustavf
07-01-2013, 17:55
Rimelig grei start på uka for min del. Eneste ulempen er at jeg måtte bruke formiddagen på å planlegge en tur med avreise 0625 fra OSL. Det er for tidlig for et B-menneske som meg.

Discus
07-01-2013, 18:03
God ettermiddag, mye av mandagen unnagjort med glans :)

Rimelig grei start på uka for min del. Eneste ulempen er at jeg måtte bruke formiddagen på å planlegge en tur med avreise 0625 fra OSL. Det er for tidlig for et B-menneske som meg.

Evt. så tidlig at det nesten ikke er noe problem for et skikkelig B-menneske :lol:

Martin
07-01-2013, 20:41
Rimelig grei start på uka for min del. Eneste ulempen er at jeg måtte bruke formiddagen på å planlegge en tur med avreise 0625 fra OSL. Det er for tidlig for et B-menneske som meg.

Jeg har en sånn booking selv, men brukte litt av dagen i dag til å få bekreftet at jeg kan endre til et mer fornuftig tidspunkt ;)

Ellers god mandag. en slitsom sådann her på Berger etter at det tydeligvis har tatt seg opp etter jule- og nyttårsferien. Litt småtteri igjen på jobb, før man skal hjem og endre flybillett ;)

Tommy777
07-01-2013, 23:17
Ja, slitsomt med tidlige flighter. :P

God eftan fra Chicago. Uke #2 med hjemmekontor er godt i gang, vi faar se hvordan man funker med slikt i tiden fremover.

Det gaar fremover med utpakking og ferdigjoering av nybygd hus, men fortsatt en del igjen.

I morgen venter en rimelig stressende tur til Europa, totalt 8 flighter, fiin kombinasjon mellom revenue og awards, starter med UA biz til Frankfurt, avslutter med LH F paa returen fredag.

Martin
07-01-2013, 23:25
Ja, slitsomt med tidlige flighter. :P

I mitt tilfelle var det snakk om 06:25 fra OSL til FRA på en dag som skal ende opp på en konsertarena hvor Bruce Springsteen mest sannsynlig kommer til å spille til langt over klokka 23. Da er det greit å få innvilget ferie, samt ha en billett som faktisk kan endres så man kan reise dagen før ;)

Tommy777
07-01-2013, 23:38
I mitt tilfelle var det snakk om 06:25 fra OSL til FRA på en dag som skal ende opp på en konsertarena hvor Bruce Springsteen mest sannsynlig kommer til å spille til langt over klokka 23. Da er det greit å få innvilget ferie, samt ha en billett som faktisk kan endres så man kan reise dagen før ;)

Jauda, fair enough.;)