no-backpacker
06-01-2013, 20:40
Vi skal egentlig til London på tirsdag. Begge flybillettene ble betalt med cashpoints. Nå er det mulig at jeg fortsatt er syk (grrrr....) med influensa. Vi har reiseforsikring og det blir ikke noe problem å få en legeerklæring fra fastlegen min om jeg fortsatt er syk. Normalt sett ville jeg bare sendt kvitteringen for betalt flybillett (hotell er betalt med bonuspoeng, men kan avbestilles), men når man har betalt med cashpoints står det ikke noe pris på billetten, kun "low fare".
Jeg har en følelse av at det derfor vil bli vanskelig å få "pengene" for flybillettene tilbake, men lurer på hvordan det blir å endre disse billettene, da de ble betalt med cashpoints som gikk ut i des. Noen som har peiling? Jeg har heller ldri endret flybilletter med Norwegian før, er det mye plunder?
På forhånd takk for svar!
Xxx.
Jeg har en følelse av at det derfor vil bli vanskelig å få "pengene" for flybillettene tilbake, men lurer på hvordan det blir å endre disse billettene, da de ble betalt med cashpoints som gikk ut i des. Noen som har peiling? Jeg har heller ldri endret flybilletter med Norwegian før, er det mye plunder?
På forhånd takk for svar!
Xxx.