PDA

View Full Version : God Søndag !

LN-SEK
26-09-2004, 09:02
Nå var det min tur til å være først! Dette blir en rolig dag, skal bare installere en PC for en kamerat.

EB
26-09-2004, 09:21
Trodde jeg skulle så opp ved 06.30 tiden - men jeg klarte nesten å sove to timer ekstra. Rolig formiddag - så jobbmiddag og konsert med Sara Brightman i Spectrum i kveld! Ha en bedre søndag!

Farmer
26-09-2004, 09:54
God søndag. Her fortsetter elgjakta med masse frisk luft og også i dag regn og litt tåke. Bra jaktvær , og heldigvis finnes det ikke dårlig vær ....

EB
26-09-2004, 10:35
Men i hovedstaden skinner solen....flott høstvær!!!

FBU 4EVER
26-09-2004, 11:06
Originally posted by EB

Men i hovedstaden skinner solen....flott høstvær!!!

Skinner på Nærsnes,også.Var oppe 0615 og gikk en rask spasertur i det flotte morgenlyset.Deilig!

Christian
26-09-2004, 12:56
God söndag från ett mulet Upplands Väsby, ca +11 grader C. Har redan hunnit se Formel 1 från Peking och fotat flyg på Arlanda, inte för att det kom nåt intressant, men det var ganska coolt solljus när jag åkte hemifrån, som var borta när jag kom till ARN. Nu har jag tänkt fösöka stava mig igenom Airliner World och Airports of the World.

LN-REF
26-09-2004, 13:00
I går var en meget bra dag, stille på telefonen med andre ord.. La oss håpe det fortsetter idag og fremover!

G-COLE
26-09-2004, 14:32
God søndag fra Bergen også.
Grått og vått her også i dag. -Men litt ophold innimellom er det... :)

-Nå skal hunden få sin etterlengtede tur,- så får vi se hva dagen bringer videre.

LN-SUB
26-09-2004, 15:01
Originally posted by EB

og konsert med Sara Brightman i Spectrum i kveld! Ha en bedre søndag!

Huffameg, Sara Birghtman ....

Savipix
26-09-2004, 15:07
God eftermiddag.. Har precis gått landet runt i 26 gradig hetta. Bilder kommer lite senare. Dagen blir ganska lugn, utan allt för mycket att göra. Nu blir det en late lunch

Utflyttet
26-09-2004, 15:08
Morn ja... sovnet i femtiden, har sittet og skrevet ebuilds i natt, så jeg lurte på om jeg skulle ta dagens første her i femtiden ;)

Falcon
26-09-2004, 15:13
Go'ettermiddag, ja. Arvingen er hos farmor og farfar, så her lå man til rundt halv elleve... En nesten uhørt luksus for oss. Etter en lang brunch brukte jeg så lang tid på å rette opp et skjevt IKEA-skap at jeg nesten har brukt opp all goodwillen jeg har til det firmaet (jeg er altså blant de få, i alle fall gutter, som faktisk liker IKEA...).

Kan ikke unngå å legge merke til den øredøvende stillheten fra CK. Nå må det være noe på gang. :)

CK
26-09-2004, 16:33
neida, Kristian, stillheten innebærer bare at jeg har måttet stelle med mor, og ikke blitt sendt "på rommet mitt" i helgen. Nå sitter jeg og leker meg litt, mens mor ruger på sofaen. Til uken er det imiderltid slutt - da SKAL den lille ut om han/hun vil eller ei - og DA blir det stille fra meg (til jeg finner en PC). Har lagt opp noen nye ikoner som kan brukes når dere lager et nytt topic. De mest interessante flaggene, samt i SAS-logo i første omgang. Det er imidelrtid ikke alt som lar seg lage i 15 pixlers høyde, så ikke forvent de mest fantasifulle ikonene.

Savipix
26-09-2004, 16:43
Originally posted by CK

De mest interessante flaggene, samt i SAS-logo i første omgang. Det er imidelrtid ikke alt som lar seg lage i 15 pixlers høyde, så ikke forvent de mest fantasifulle ikonene.

WHAT!?? Inget Monaco flagg?? :p

Superhai
26-09-2004, 16:45
Hvor mange ikoner kan det være da. Kan godt lage noen hvis det er ønskelig. Ikoner for de vanligste selskapene og alliansene burde vel være passende. :)

CK
26-09-2004, 16:46
Problemet er - som sagt - å få det til å se ut som det det er når de ikke skal være større enn 15 pixler. Forsøkte å lage en for Skyteam, men det ble for smått. Stay tuned.

Superhai
26-09-2004, 17:01
Ja det ble smått, men det går med et skrik.

http://home.broadpark.no/~ared/SkyTeam.gif

CK
26-09-2004, 17:15
ok da, masa! Nå er både Skyteam, Star og EinVerd på plass - selv om både oneworld- og SkyTeam-logoene er veeeeldig små. Norwegian, Ryanair, KLM, Continental, jetBlue og Sterling er også tilgjengelig, samt et kamera (brukes gjerne i forbindelse med bilder i posten) og et søtt lite fly (mulitbruk)

CK
26-09-2004, 17:18
Og hva er linken til dette eminente forum?? Det kan hende vi har noen skipsspottere (freaks!!!) blant oss!:)

Superhai
26-09-2004, 17:46
Takk, men synes denne må til også... :

http://home.broadpark.no/~ared/Lufthansa.gif

CK
26-09-2004, 17:57
Lufthansa er også med nå - men min ble finere enn din! :)
Nå har vi hele TO rader med ikoner å bruke, så nå burde det holde for en stund.
Ha det gøy, men bruk dem rett - ikke sleng på etn Ryanair-hale om ikke topicet har med Ryanair å gjøre.

Superhai
26-09-2004, 18:01
Okay da, men nesten en liten skam at ikke denne her er med... men nå skal jeg gi meg. :)

edit: Holdt på å begå en kriminell handling her... :D

CK
26-09-2004, 18:06
Som tidligere ansatt i Widerøe's markedsavdeling kan jeg IKKE slippe gjennom en logo som bare viser måka - da kommer min gamle kontornabo Katrine (også kjent som LogoPolitiet) og gjeller meg! Måka må ALDRI stå alene uten resten av Widerøe-logoen...

Farmer
26-09-2004, 21:40
Da var en sliten gammel kropp tilbake i godstolen igjen. Elgjakta tar på! En stor kalv på 80 kg ble dagens resultat. Da er jeg ferdig for denne gangen og ettersom jeg har solgt jakta til høystbydende også i år tar jeg bare de 2 første dagene som guide for jaktlaget. Nå har de 3 dyr igjen, og det tror jeg de klarer.
Blir borte fra forumet i noen dager. Ute på reise til onsdag , og fredag morgen bærer det avgårde til Thailand for en måneds jobbopphold der. DA blir jeg nok førstemann på i noen dager :p

intransfer
26-09-2004, 21:41
Originally posted by CK

Som tidligere ansatt i Widerøe's markedsavdeling kan jeg IKKE slippe gjennom en logo som bare viser måka - da kommer min gamle kontornabo Katrine (også kjent som LogoPolitiet) og gjeller meg! Måka må ALDRI stå alene uten resten av Widerøe-logoen...

Hva skjer hvis den blir stående alene???

LCH
26-09-2004, 22:37
Originally posted by intransfer

Originally posted by CK

Kanskje den føler seg ensom? :D

CK
27-09-2004, 08:43
Originally posted by intransfer

Originally posted by CK

Da kommer nevnte logopolitiii