PDA

View Full Version : God søndag fra den gylne gåsa

Fnate
06-01-2013, 07:22
God morgen fra 1A i gullgåsa. Altfor tidlig å være oppe dette her, men sånn er det. Straks er det Dumbo.

En fin dag ønskes!

mindsweeper
06-01-2013, 08:44
God morgen fra Crown Lounge på Schiphol. Ja, det er tidlig, har vært her 1 1/2 time allerede, forlot Stavanger kl 6:00.

roger
06-01-2013, 09:05
Morn frå Trondheim. Ikkje noko gullgås her nei... Skjønar at de har vore oppe tidleg, men her i huset rakk vi laaaang dusj, bading for mini og servering av frukost i god tid før fedrelandssalmen... No skal eg ut og leike snekkar for å sjå om eg våknar.

Vart forresten ganske imponert over både politi- og postvesen i går! Søkte om pass til mini på fredag; var ute av politihuset før ni, og i går rundt tolv låg passet i posten. Ca 27 timar leveringstid inkl postgang. Imponert! Ti dagar leveringstid er jo berre tull (iallefall no når det er off-peak), men hadde då rekna med ein tre-fire dagar.

Someone
06-01-2013, 10:36
God morgen fra Sandaker. Planen var en ny skitur, men tror det blir en løpetur i sted. Kjærringa har satt meg i arbeid, så får vel finne frem støvsuger og støvkost. Middag hos noen venner i kveld. Ha en fjong søndag

eirikma
06-01-2013, 10:42
Ikke fullt så god morgen i fra Bodø by! Her har det regnet i natt, så snøen har, i tilknytning til tela som ligger i jorda, slått om til is. Var en tur på Soløyvannet i går, såpeglatt! Var en bil som nettopp hadde kjørt ut da jeg kom opp dit, og i natt fikk jeg vite at en av de som var der sammen med oss hadde havnet på taket med bilen sin. Heldigvis gikk det bra med de i bilen, bare lettere skadet. Frokost og kaffe skal inntas, før jeg bestemmer meg videre for hva jeg skal gjøre. Men om jeg skal gjøre noe fornuftig, tviler jeg på!

Ha en fin dag videre, dere!

Ståle
06-01-2013, 11:18
Herreminjesus, går og legger meg igjen..

Ha en bedre dag.

sirpjalle
06-01-2013, 11:23
God morgen fra Stavanger.

Et stort grynt fra denne kanten. Skal bli interessant i morgen når det er jobb igjen.... ^_^

Ha een fin en forumister. :)

Discus
06-01-2013, 12:11
God formiddag fra Bærum, morgentrimmen er ferdig før hordene av barnefamilier inntar marka.

God morgen fra Sandaker. Planen var en ny skitur, men tror det blir en løpetur i sted.

Det er fint i høyden, funket fint med cocktail av universal og lilla klister, godt feste og kanonbra gli.

Someone
06-01-2013, 12:19
Det er fint i høyden, funket fint med cocktail av universal og lilla klister, godt feste og kanonbra gli.

Ja, hadde tre mil i Krokskogen i går ;)

Discus
06-01-2013, 12:22
Ja, hadde tre mil i Krokskogen i går ;)

Akkurat, ja da har vi vært å surret i samme område på forskjellig tid ;)

Eirik
06-01-2013, 16:12
God kveld fra Novotel Hong Kong airport.
I morgen er det Thai Airways A380 i First til Bangkok, før Thai Smile A320 tar en ned til strendene, hengekøya og slaraffenlivet i Krabi. :)

Scanflyer
06-01-2013, 16:25
God ettermiddag fra Trosterud! Årets første skitur gjennomført og nå er det hoppuke på tv. Mulig de siste julekakene skal fortæres i kveld, har jo tross alt gått på ski i dag.

God morgen fra 1A i gullgåsa. Altfor tidlig å være oppe dette her, men sånn er det. Straks er det Dumbo.

Jeg er så dårlig på denne interne sjargongen. Hvilket selskap er gullgåsa? Og dumbo? :P

Bizflyer
06-01-2013, 16:28
God ettermiddag fra det sørlandske!
Tåkete her i dag. Og jeg fikk sove til 1330. Deilig.
Nå er man straks på vei til familiemiddag hos opphavet.
I morgen er det dagstur til Oslo. Årets første flytur m.a.o.

Jeg er så dårlig på denne interne sjargongen. Hvilket selskap er gullgåsa? Og dumbo? :P

Gullgåsa: BA sin 319 i OL farger
Dumbo: B747

Fortsatt god søndag!

BF:cool2

Bergern
06-01-2013, 16:38
God aften fra så langt øst at det nesten er Oslo!

Skjorter strøket og tapte muligheter bivånet. Nå er det kun Jacobsen som kan redde dagen.

Ha en fin kveld! :)

ohegge
06-01-2013, 16:41
God aften fra ytre Romsdal!
Det hostes, det harkes, og det sees sport på tv. Formen er ikke på topp, og det blir nok dessverre hjemmedag i morgen, og mest sannsynlig i overmorgen også.... Dømrade influensa, som man trodde at man ikke skulle få, ja....

Ha en flott, aften, alle sammen! :-)

LN-MOW
06-01-2013, 16:59
Yeahyeahyeah ... her er dagens første fotballkamp over og nå skal det heies på Mansfield!

Driver ellers og trøbbelshooter radaren .. ser ut som forsterkeren har litt trøbbel - får plutselig ikke dekning over 120nm, og det er under 2/3 av normalen ... prøve å grave fram en gammel adapter kanskje ..

joamykle
06-01-2013, 20:31
God ettermiddag fra United Club på EWR. Akkurat ankommet med SK907 hvor crewet som jobbet i business gjorde en fantastisk jobb, oppmerksomme, smilende, og alltid med en kommentar på lur!

Gikk vel også 2 flasker champagne på undertegnede og reisefølget, hvor det aktivt ble pushet fra crewet :)

Ha en strålende ettermiddag!