PDA

View Full Version : God helg fra EWR


SQ 777
04-01-2013, 00:32
Tjøtt, men alt i rute.. Deilig med upgrade til F fra LAX hit... Med ex CO 752 med FirstBusiness seter og kunne sove litt... Topp CO service, jada UA men de er fortsatt CO in mind... Mye frokostvin frokost GT , så sover man bra...

38 ligger an til i rute til OSL i kveld... Ha en fortreffelig helg helg folkens...:drink

sirpjalle
04-01-2013, 06:56
God morgen fra Stavanger!

ZZZZ er det jeg har lyst å si nå. Ikke den beste kombinasjonen å ha fri og samtidig måtte stå opp tidlig og få de unge lovende på skolen. Blir fort et par tre timer mindre søvn enn det som er de anbefalte 8 timene.... :D

Nuvel, litt av hvert å henge fingrene i dag og. Ha en fin en forumister! :)

Ståle
04-01-2013, 07:03
God morgen, da var man i gang med ukens siste sure morgen..to møter og igjennomgang av fjorårets budsjett står på planen i tillegg til det som måtte dukke opp.

Flightradar finner ikke UAL038 så da blir det spennende å se om blide SQ777 kom seg over dammen i rute :p

Ha en fortreffelig dag!

Peppep
04-01-2013, 07:04
God morgen fra Bergen. Har allerede rukket å være en halvtime på jobb, er helt greit å ha kontorjobb på en mørk og regntung januardag. Så får man komme seg gjennom dagen og på trening sammen med alle døgnfluene som fyller opp de neste ukene.

Someone
04-01-2013, 07:19
Mornings fra Hovedstaden. Jobben kaller før helgen venter. Fortsatt relativt rolig før det topper seg i forhold til årsoppgjøret neste uke. God helg

pgaa
04-01-2013, 07:29
God morgen fra ett #Ruters forsinkede t-banetog. På vei til jobb, og noe som blir en kortere dag enn vanlig - men det skal en ikke klage over. Resten av dagen er planen å ikke gjøre noe :)

Ha en fin fredag.

WF2BNN
04-01-2013, 07:36
God morgen fra KIND. 4 legg på jobb i dag. Forsinka inn til KRDU, så ble JS med FedEx MD-10 til KIND og om tre timer MD-11 til KPHL. Blir ca. 26 timer fra vekkerklokka ringte til jeg kommer meg i seng! Ha en fin dag folkens :)

killbox
04-01-2013, 07:47
Morn fra Verven. Bytta optimistisk ut vinterjakka med vanlig jakke i dag da jeg så gradestokken nesten viste 7 grader. Føltes virkelig ikke ut som 7 grader med motvind. Håper på en rolig dag på jobb, selv om den sannsynligvis ikke blir det. Ha en fin dag!

Chriscross
04-01-2013, 08:08
God morgen fra havet. Inn på land i dag, en kjapp pitstop for å se at huset fortsatt står før turen går til Østlandet.

Scanflyer
04-01-2013, 08:28
God morgen fra t-banen! På vei til årets første arbeidsdag. En del kontorarbeid som må gjøres unna siden jeg skal på kurs hele neste uke. Et par bookinger satser jeg også på å få gjennomført i løpet av dagen.

God helg ønskes!

LN-FHU
04-01-2013, 09:36
Formiddag fra Trondheim
Etter nattens "blåsebort"-vind, var det deilig med en spasertur til jobb. Idag blir det en liten tur på St.Olavs hjerteavdelig for å besøke svigerfar etter en rimelig stor by-pass.Alt gikk fint :) :)

Ha en fantastisk dag forumister :D :D :D

Bizflyer
04-01-2013, 10:16
God formiddag fra det Sørlandske.
Greit vær og pluss 2 grader i dag.

Kjenner at det hadde gjort seg med noen flere timer i senga i dag. Ja, det tror jeg faktisk hele familien hadde likt i dag. Godt det er fredag så det kan soves lenge i morgen.

Man er på plass på kontoret hvor det er mer enn nok å gjøre. I kveld skal man jobbe bak baren. Godt man har 2 timers fred og ro og sove på mens de håpefulle er med farmor på juletrefest i ettermiddag.

Ellers ingen planer for helgen, og det er ganske deilig egentlig.

God helg!

BF:cool2

Tommy777
04-01-2013, 15:03
Yo fra Chicago. Første uke i full jobb med turbomaster Randy Petersen har vært helt panser og utrolig spennende.

Neste uke byr på møter i Europa onsdag-fredag med en velfortjent hvil i helga.

God helg !

LN-MOW
04-01-2013, 15:18
.. og litt lenger sør skinner solen fra knallblå himmel. Temperaturmåleren befinner seg imidlertid fortsatt på sørsiden av null ...

Fortsatt noen fridager som må overvinnes før jeg kan begynne på årets første arbeidsdag. Om jeg dermed kan kalle dette 'helg' er jeg derfor ikke sikker på. Men me freistar ..

Lite konkret på kjøreplanen .. en tur på dynga og litt vedhugging kanskje .. muligens litt raking når det tørker opp ... definitivt en tur til ølsjappa (http://www.craftydraught.com/#!__site)da growler'ne er tomme ..

ILS2
04-01-2013, 22:06
God kveld fra TRD. Måtte sette meg ned da det gikk opp for meg at SGH faktisk presterte å få prioritybagasjen først på båndet både på OSL og TRD idag.

Har bruden pyntet seg for potensielle beilere?