gilera
03-01-2013, 15:40
Da er vi i gang med en ny periode med fotokonkurranse. Denne varer fra og med nå til og med 30. mars klokka 23:59.
Temaet for denne perioden er : Valgfritt så lenge det er flyrelatert!
Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) (http://forum.flyprat.no/member.php?u=2312) med sitt bidrag i form av URL innen 30. mars. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut for avstemning. Det vil da være mulig å stemme fram til siste dag i måneden. Vinneren blir annonsert i tråden.
Informasjon, regler og krav:
- Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.
- Bildet må være tatt i år (2013).
- Kun ett bidrag pr. person pr. måned. (Altså totalt maks tre bilder per person)
- Det kåres én vinner.
- Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden). Hvis ikke endrer jeg bildestørrelsen.
- Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!
- Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, selskap, cockpit, ATC etc.).
- Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.
- Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.
Da ønsker jeg dere et godt nytt år og lykke til! Og husk at solskinnsdager ikke nødvendigvis gir de beste og mest spennende bildene. Tenk lys og komposisjon! :)
Mvh.
Bjørn J. Jensen
Temaet for denne perioden er : Valgfritt så lenge det er flyrelatert!
Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) (http://forum.flyprat.no/member.php?u=2312) med sitt bidrag i form av URL innen 30. mars. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut for avstemning. Det vil da være mulig å stemme fram til siste dag i måneden. Vinneren blir annonsert i tråden.
Informasjon, regler og krav:
- Skriv kort info om motivet/bildet, dato og sted. Ytterlige spesifikasjoner er også greit.
- Bildet må være tatt i år (2013).
- Kun ett bidrag pr. person pr. måned. (Altså totalt maks tre bilder per person)
- Det kåres én vinner.
- Bildet skal være i standard størrelse (maks 1024 pixler i bredden). Hvis ikke endrer jeg bildestørrelsen.
- Bildet skal være tatt av deg selv. Viktig!
- Bildet skal være flyrelatert (flyplasser, selskap, cockpit, ATC etc.).
- Bildene som sendes inn vil ikke være synlig for visning for publikum før avstemningen begynner.
- Fotografen holdes ukjent fram til vinneren er kåret.
Da ønsker jeg dere et godt nytt år og lykke til! Og husk at solskinnsdager ikke nødvendigvis gir de beste og mest spennende bildene. Tenk lys og komposisjon! :)
Mvh.
Bjørn J. Jensen