PDA

View Full Version : God morgen 2013

Hickok
01-01-2013, 10:04
Da var et nyttår år i gang, og årets 4 første flyturer er booket. Ser at også SAS IT starter på samme måte som 2012 sluttet, ved å åpne innsjekk, men ikke la folk velge seter. Jaja, de slippes vel en gang i løpet av dagen, eller i hvert fall før flyet går.. :)

Hypern
01-01-2013, 10:27
Ugh fra Oslo. Sliten etter nattas nyttårsfeiring, men heldigvis er fyllesyke noe som blir bedre med tiden. Uansett livet er for kort til å sove bort dagene.Planen er idag å gjøre minst mulig, kanskje en rolig spasertur ut da været er ikke så verst.

jameson82
01-01-2013, 11:00
God morgen fra Kanariskjærene.
Husker 2012 som om det var igår :-)
Overskyet og fare for regn idag så etter en morgengå tur blir det nok å vri tvn mot verandaen å se eurosport med hopp og langrenn

Ha en fin en alle

Someone
01-01-2013, 11:10
Mornings fra Bjorli. Fin form siden jeg må være sjåfør i dag og avsluttet derfor tidlig i natt. Derimot så klarte jeg ta sableringen et hakk videre ved å bruke slalomski :) Straks frokost, før kursen settes mot sivilisasjonen igjen.

ENGM 911
01-01-2013, 11:20
Godt nytt år flyvenner. Man blir ikke fyllesyk av EN bayer. Minimalt med fludium pga tidligvakt. Nydelig vær som seg hør og bør når jeg er på jobb men men....

Da får dere hangle videre :lol:

Hpkris
01-01-2013, 11:21
God 1.dag fra Pattaya.
Formen er urgh urgh så med andre ord feiringen i går var vellykket :D Satser på å pleie formen foran pc'n med hopprenn og ski utover dagen.

Ha en bedre dag :)

jb1
01-01-2013, 11:34
Godt nyttår fra Oslo!

jefi99
01-01-2013, 11:56
Godt nytår fra Hua Hin!

sirpjalle
01-01-2013, 12:00
Godt nyttår fra Stavanger.

Litt trøtt i trynet etter en hyggelig nyttårsfeiring, så jeg antar at det blir noenlunde tidlig kveld i dag. ikke stort på tapetet i dag, og det er ikke feil.

Ha en fin en forumister. :)

Fnate
01-01-2013, 12:55
Trippel GNARF.

Henshaw
01-01-2013, 13:07
Morn fra Vierli. Småsliten, men vært verre. Hesten som endte i stekepanne igår var utmerket og syns det så absolutt er meget fornuftig bruk av dyret.
Snart skall egg og følgsvennen bacon utsettes for stekepanna.

Slalombakken tror jeg vi utsetter til imorgen

Ståle
01-01-2013, 13:17
God morgen, har omsider rotet meg hjem igjen etter en heildundrandes nyttårsfeiring på Crown of Scandinavia..merker at edruligheten ikke helt er tilstede enda så takk gud for vann i springen og frisk luft!

Godtt nytt år på etterskudd, og ha en fin dag!

SudCaravelle
01-01-2013, 13:25
Godt nyttår fra sofaen.. Rart at hver år starter med hodepine??

Jumeirah Beach Hotel leverte en uforglemmelig nyttårsfeiring med nydelig mat og sinnsykt fyrverkeri. Kona så ut som en chromet 757 og far var skeiv. :wow:

SC

learjet
01-01-2013, 13:39
Godt nytt år fra Nittedal

En stille flokk i dag. Junior tok kvelden i 10 tiden. Mens storesøster holdt ut til hjemreise i 0130 tiden. Hun var rimelig grå i fjeset og sov lenge i dag. Så begge to var rimelig langt unna normal leggetid. Så det blir vel en fest i morgen tidlig...

Nå blir det en liten luftetur før man må gjøre seg klar for morgendagen og første dag på ny jobb. Skal bli veldig godt å komme i gang igjen etter noen uker hjemme.

S

LN-MOW
01-01-2013, 16:25
Yeah yeah yeah! Da var vi i gang igjen ... Fjoråret ble avsluttet under delvis stjerneklar himmel og stearinlys, i basestampen med litt boblevann og badeender. med fyrverkeri i det fjerne. Svært behagelig!

Da klokken slo, ble jeg sittende å se på Magical Mystery Tour på PBS i remastered utgave - det lød knall på min nye BOSE Solo. Og musikken skjermet bikkjene fra den værste fyrverkeristøyen utenfra.

Nå er det fotball som gjelder før det blir å støtte fruen og hennes Gamecocks i eftermiddagens Outback Bowl.

Og ute pøser det ned ....

Bizflyer
01-01-2013, 16:50
Godt Nyttår!

Nyttår ble feiret på et utmerket vis, og det ble fortært en elg som ble skylt ned med masse deilig Amarone! Deretter ble det både cognac og champers før vi gikk over på de tyngre drikkevarene.

Turen gikk hjemover i 5 tiden, så idag har man holdt seg i sengen. Nettopp oppstanden, og får prøve å få litt ut av kvelden. Litt sulten er jeg også nå og det er jo ikke så rart siden jeg ikke har spist siden i fjor!

Jobb igjen i morgen! Argghhhhh.....

Ha en fortsatt feiende flott 1. nyttårsdag!

BF:cool2

Hickok
02-01-2013, 08:51
Da var et nyttår år i gang, og årets 4 første flyturer er booket. Ser at også SAS IT starter på samme måte som 2012 sluttet, ved å åpne innsjekk, men ikke la folk velge seter. Jaja, de slippes vel en gang i løpet av dagen, eller i hvert fall før flyet går.. :)

Så feil kan man ta, gitt. Det var aldri noe setevalg på dette flyet, men free seating. Håper dette var en glipp, og ikke noe produktforbedring i 2013..

Savipix
02-01-2013, 14:57
Så feil kan man ta, gitt. Det var aldri noe setevalg på dette flyet, men free seating. Håper dette var en glipp, og ikke noe produktforbedring i 2013..

Vilken flight var det?

Hickok
03-01-2013, 21:05
Vilken flight var det?

SK4142 02.01 07:35 BGO-TRD