View Full Version : Godt Nytt År fra Honolulu
Sitter og koser meg med min nye iPad mini som har fått meg til å parkere vanlig iPad... Man trenger engentlig ikke noe annet i håndbagasjen...;)
Ha et flott 2013 alle forumister fra Hula-Reidar... Hjem om tre dager og nyter hvert av de siste minuttene...:wow:
Sitter og koser meg med min nye iPad mini som har fått meg til å parkere vanlig iPad... Man trenger engentlig ikke noe annet i håndbagasjen...;)
Ha et flott 2013 alle forumister fra Hula-Reidar... Hjem om tre dager og nyter hvert av de siste minuttene...:wow:
Høres ikke helt galt ut med Nyttår på Hawaii. For min del blir det en heller laber feiring i kveld, da jeg skal på jobb 04.30 i morgen tidlig. Uansett - godt nytt år til Reidar i Honolulu, og også til alle dere andre!
Imm
Chriscross
31-12-2012, 08:15
Snart godt nytt år. Her blir det nyttårsfeiring i havet for første gang. Sjøen har roet seg, så det ser ut som at vi får halt opp noe rensdyrfilet og breiflabb til i kveld og noe skalldyr til i morgen. Bare synd at ordentlig mat ikke kan kompletteres med ordentlig drikke.
Et riktig godt Nyttår ønskes alle her i fra Haugesund ! :)
God nyttårsaften fra Oslo. Etter at det var en viss fare for at man ble sittende med opphavet og deres venner fikk jeg ordnet meg et selskap i siste sekund i går med en studievenn. Lønner seg med Facebook når det gjelder slike ting. Eneste dillemaet er at masse fyrverkeri er kjøpt inn også og det er ikke sikkert dette selskapet er like keene på fyrvkeri som jeg er og man må gå litt (les 3-4 minutter) for å finne et egnet oppskytingssted.
Mornings fra Bjorli. Som vanlig på nyttårsaften har jeg tatt på meg jobben som kokk, så blir å trylle frem en bedre treretters etterhvert. Bra jeg har bra med kokkevin. Rekker vel også en skitur først også. Godt nyttår og skål!
Mens man snakker om fyrverkeri så er jeg en ganske rar person sånn sett. Kan ikke fordra høye smell, men jeg liker likevel å tenne på og skyte opp fyrverkeri. Etter en uke da jeg bodde på Hawaii ble jeg ganske overrasket at noe smalt så jævelig. Tenkte det kunne være tordenvær og jeg så jo masse lysglimt, men likevel klart på himmelen. Etter nærmere undersøkelse var det visst et gigantisk fyrverkeri utafor Waikiki.
Jaja godt nyttår med eller uten fyrverkeri. Og utbring en skål! :drink
Go nyttårsaften fra Pattaya.
Blir å feire det nye året på stranda der det er party og fyrverkeri :)
Skål og Godt nytt år:drink:cheers:
God formiddag fra hytta, avdeling Vierli. Snøvær som bare det her, så hvor mye fyrverkeri man får se er jeg lett skeptisk til. Et par kamerater er på vei opp hit, mens familien er på vei hjem. Blir vel et forsøk på å lage noe passe brukbar mat
Fly med oss
31-12-2012, 14:00
God kveld fra Suvarnabhumi. På grunn av sykdom i familien må jeg reise hjem fra ferie tidligere enn planlagt, og er booket med TG954 direkte til Oslo. Avgang er rett etter midnatt, noe som medfører at jeg får oppleve både 2012 og 2013 to ganger. Veldig sært.
Godt nyttår fra Skaun!
Feiret selv nyttår på Moana Surfrider på Waikiki for noen år siden, og er et fantastisk fyrverkeri utpå sjøen rett utenfor hotellet!! Nå skal vi tilbake dit i Aug 2014 for å bli gift med sanden i tærne noe som skal bli en flott opplevelse for livet! :)
Nyttårsaften feires med gode venner, god rødvin og Argentinsk indrefilet kuttet fint opp til å flyte i fonduegryten.. :)
Ha en fabelaktig feiring alle sammen!
Star Flyer
31-12-2012, 14:06
Godt nyttår fra Oslo :) Ønsker alle en fin kveld!
Tommy777
31-12-2012, 14:08
Mornings fra Chicago. Oppe tidlig I dag for foerste gang paa lenge. Maa en kjapp tur innom kontoret, like greit siden damen jobber halv dag.
Tingene I nyhuset begynner aa gaa seg til og paa loerdag reiste endelig siste feriegjest slik at man fikk litt ro.
Blir rolig I kveld, godt nyttaar!
jameson82
31-12-2012, 14:28
God formidag fra TFN. Lavt skydekke idag så spørs om planene med fotoseanse midtnatt av raketter fra bunnen av Teide må revurderes. Ser ut som nyttårsfeiring her er som en barnebursdag med tanke på partypakken vaskefrøkna har lagt igjen på senga mi ;-)
Ha en godt nyttår en alle
Godt nytt år fra Bergen, pinnekjøttet er kommet på kok og godlukten er kommet i huset. Ser ut til at vi får et regntungt årsskifte. Men men, får vel fyr i lynta likevel :) håper alle får et godt nytt fly år:)
God ettermiddag fra Oslo.
Så langt har dagen gått til sløving, en butikktur for diverse innkjøp, og litt indretjeneste så det ser sånn nogenlunde ut i heimen.
Greit det før en setter igang, med noe som helst på nyttårsaften. Godt nyttår - hvor enn i verden flypraterne befinner seg :)
God ettermiddag
Ble plutselig litt hektisk under topplokket når en i går innså at man hadde sagt man skulle fikse Creme Brulee til dessert i dag og man innser man har 4 passende skåler, men det blir 9 til bords.... Så da ble det en ekstra tur ut i dag for å handle inn passende skåler.
Kan jo selvsagt vurderes om det er kjempelurt å lage Creme Brulee til 9 stk når man da må frakte alle skålene rundt med innhold... jaja, men det blir nok godt tenker jeg.
Ellers så er god laks fikset (selvsagt) og hjorten er i stekeovnen sier ryktene.
Så nå blir det bare å få kledd på flokken og komme seg litt ned i dalen til noen gode venner for litt feiring.
Ønsker alle en riktig god nyttårsfeiring uansett hvor man er.
S
G'formiddag, ja .. her får jeg nyte 2012 seks timer lenger en de fleste av dere, og det skader ikke. 2012 har vært et godt år.
Ser ut til å bli en fin dag. Om jeg gidder å bli oppe til midnatt er høyst usikkert. Det blir nok nyttår likevel.
Bizflyer
31-12-2012, 15:54
God nyttårsaften fra et regnfullt Sørland!
Mange ærender som er unnagjort, og nå skal unger vaskes, mat lages og senere på vei til nyttårsparty. Champers'en er lagt til kjøl, og sentimental som jeg er blir det Nicolas Feuilatte i aften. Så kan man jo drømme seg tilbake til svunne tider da SAS serverte Champers i biz og extra innen Europa. Er det rart jeg drikker, egentlig?
Vel vel! Da er det bare å takke for det gamle, og for et framifrå forum år!
Og dere ønskes alle en festlig feiring både nært og fjernt!
BF:cheers:
Boeing_fan
31-12-2012, 15:56
God ettermiddag fra Bulgaria! Her i Sliven har det vært fint vær med sol i hele dag med ca 0 grader, men nå som solen går ned, begynner det å bli kaldt!
Nyttårsaften skal nytes med god mat og gode venner! Satser på at det blir en flott avslutning av 2012 og en fin start på 2013. Og siden Bulgaria ligger en time foran Norge, kommer det nye året en time tidligere :)
Godt nytt år alle sammen :) På med finstasen, konsumere fersk fisk rett fra Sørlandets flotteste fjord, drikke litt boblende vin, og ellers se til at bikkja kommer seg greit gjennom bråket som vel starter om ikke så alt for lenge.
Godt nytt år fra Knivsta også! Her er det regn desverre, hadde jo håpet på en bedre avsluttning på ett ellers bra år!! Skål alle sammen!!
sirpjalle
31-12-2012, 16:42
Godt nyttår fra Stavanger!
Straks hoppe i dusjen hvoretter det er å komme seg ut døra og feire nyttår sammen med noen venner og ditto unger.
Ha en fin kveld folkens! :)
Fellowship
31-12-2012, 17:04
Et godt nytt år ønsker jeg dere alle sammen ! :)
De seinere årene har jeg blitt kjent med en herlig gjeng med modellflygere som møtes på formiddagen hver nyttårsaften i Frognerparken, og flyr rundt Monolitten :) Veldig gøy, og i dag var det ikke minst noen flotte dobbeldekkere og en MIG-15 som jeg ble imponert av. Men også noen skikkelige fantasifly, bla annet med julenisse som ble ganske våt i dag...
Nå er kalkunen i ovnen, og den blir fulgt av fransk rødvin når kvelden kommer, dette blir godt :)
Tåka henger lavt over Groruddalen, og det illusterer fint på sin måte hvor mange bortkasta penger disse rakettene som ofte er uten kontroll betyr... Det er bare å passe på at alle dører og vinduer er forsvarlig lukket.
Men mye annen hygge kan man ha likevel :)
Godt Nytt År, alle flyvenner !!
AirbusTrond
31-12-2012, 17:13
Her er også en kalkun i ferd med å bli satt i ovnen. Litt champagne og rogn til Kongens tale, som tradisjonen er her i huset. Vinen til kalkunen er i år fra OSL. Ellers blir det både lakris panna cotta med frukt til, samt mengder marsipan, brasiliansk kaffe og armagnac.
En ganske travel dag på jobben i dag og i romjula betyr en temmelig rolig feiring, men mulig det blir en tur ut noen timer før den blir 00:00.
Riktig godt nyttår fra Gamle Oslo!
Godt nyttår fra Bergen. :) Snart blir det pinnekjøtt med familien før det nye året skal feires. Har fri på nyttårsaften for første gang på mange år, så det blir kjekt.
Takk for det gamle og godt nyttår fra avdeling sørvest. Været spiller ikke på lag for 3. år på rad. Men det plager ikke meg i stor grad. Dagen startet med å prøve å holde punktligheten oppe på Sola Intl. Og jammen starter ikke 2013 med det samme. Blir derfor en rolig å stille feiring sammen med min samboer og god mat.
Ha et fantastisk 2013 godtfolk. Snakkes neste år.
Da er jeg våken etter en god nyttårsfeiring i Oslo. Var vel hjemme sånn 4:30 tiden i natt, men det er lov når 1 januar likevel er internasjonal hangover day. Hadde en bra nyttårsfeiring med fyrverkeri, partypoppers, champagne og annen god mat og drikke. Fikk tom testet beacon vodka. Anbefales forøvrig ikke. Eneste skade skjedd var at jeg falt på holkeføret, men pådro meg ikke noe mer enn litt skrubbsår ellers ble fyrverkeriet satt opp i sikre omgivelser og tilbakemeldingene fra festfølget var bra. :)