PDA

View Full Version : God lørdags morgen!

Twin Otter
29-12-2012, 07:33
Hepp hepp! Så vidt i gang med den første av to tolvtimers-økter på Forus. Merket på oppstandelsen i morges at man har vært i ferie-modus en god stund nå. :spin Ellers ingen store planer for helgen. Blir vel å lade opp til nyttårsdagene hvor man skal prøve å gjøre minst mulig. :up:

Ellers, gledelig å se at det blir noen flighter i 2013 også. Hvertfall fire... :cool:

Ha en trivelig lørdag forumister!

737-405
29-12-2012, 09:52
God lørdag fra Gardermoen :) Her er det vinterlige forhold. Hadde en fin tur i morges fra Bergen i LN-RRY. SK leverer på service og punktlighet så langt. Ønsker dere alle en riktig god helg!!

Someone
29-12-2012, 10:05
Mornings fra Bjorli. Bra trekk ute, men får kle på oss nok for en liten skitur. Merker på formen at det ble endel brunt brennevin sent i går kveld. Ha en fin dag

Doll
29-12-2012, 10:26
God morgen fra sognebåten på veg til Bergen. jeg har sett meg godt tilrette og nyter styggeværet og en Ringnes til frokost..
Dagen skal nyttes til litt shopping og familiebesøk før jeg hopper inn på Clarion admiral.
I morgen blir det DY til OSL og LH videre derfra til KBP

LN-FHU
29-12-2012, 11:13
Mårnings mårnings fra Trondheim
Sløvedag etter gårdagen som inneholdt 40-årsdagen til fruen og vårt lille c-moment.......som innebar et lite møte på byfogden for noe papirsignering og ringutveksling.... ;) ;)
Så i morres våknet jeg opp som gift mann......wow snakk om tidenes hangover..... Neida....lykkelig gift med drømmekjæresten er jeg !!!!! :):) :) :)

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

Twin Otter
29-12-2012, 11:18
Sløvedag etter gårdagen som inneholdt 40-årsdagen til fruen og vårt lille c-moment.......som innebar et lite møte på byfogden for noe papirsignering og ringutveksling.... ;) ;)
Så i morres våknet jeg opp som gift mann......wow snakk om tidenes hangover..... Neida....lykkelig gift med drømmekjæresten er jeg !!!!! :):) :) :)

Gratulasjoner og salutasjoner fra Forus! :nor:nor :nor

kimpe
29-12-2012, 14:44
Dæven LN-FHU!!

Gratulerer så mye! Enklere for deg å huske bryllupsdagen når den var på fruas bursdag eller? Gammelt ninjatriks det... hehe

Tror det har vært en "pirren" jul for oss trøndere jeg, Julaften fikk jeg også JA fra min drømmedame på frieriet mitt, og nå blir det også bryllup her.. Satser på å gifte oss på Hawaii en gang i løpet av 2014..

Her nytes en liten bakrus etter biljardturnering og litt kosepoker med venner i går kveld. Får satse på at Northug fjerner den kjapt straks fra Tour de Ski... :)

Ha en flott aften alle!

Kim

Bizflyer
29-12-2012, 15:26
Forelsket, forlovet, forgiftet! Jaja, hvorfor skal du ha det bedre enn oss andre, Frode? ;) Grattis/ kondolerer (stryk det som ikke passer, hehe)

Her i sør er det en regnfull dag. Jeg har vært alene hjemme i dag, og har sovet leeeeenge helt uforstyrret. Deilig for en gangs skyld. Ute smelter snøen og lager masse regn som gjør det vanskelig å ta seg frem. Må en tur på butikken. Kanskje jeg skal ta båten i stedet?

Må lage litt skikkelig mat i kveld tror jeg. Og finne frem en god flaske rødvin. Er jo tross alt siste lørdagen i år, og det kan jo ikke gå upåaktet hen. Og det er nok derfor jeg drikker i dag!

Skål, kosmonauter!

BF:cool2

Ståle
29-12-2012, 15:33
God morgen fra lugar 6209@Stena Saga, på vei innover Oslofjorden etter snart et fint døgn med mye god mat og enda bedre drikke! :) Får vel komme oss på baren nå og gjøre det vi kan med ølbeholdningen ombord før ankomst!

Skittau, tror jeg skipper festen ikveld da Crown venter imorgen..

Ha en fin dag!

LN-MOW
29-12-2012, 15:46
Grattis, Frode!

G'morgen fra et forholdsvis kaldt og vått Nord-Georgia. Godt jeg har fri i dag. Været i den andre enden av VPN-tunnellen min ser skikkelig ille ut, så best ikke å risikere at noe av det trekker igjennom..

Dagens prosjekt blir å få ned juledekorasjonene .. betyr ulykke her i sør å ha det etter nyttår.

Henshaw
29-12-2012, 17:15
God ettermiddag fra Vierli. Masse snø i bakkene, som ble avsluttet med en tur i sportsbutikken da den ene staven på mystisk vis ble kortere enn den andre...

Hypern
29-12-2012, 18:04
Grattis, Frode!

G'morgen fra et forholdsvis kaldt og vått Nord-Georgia. Godt jeg har fri i dag. Været i den andre enden av VPN-tunnellen min ser skikkelig ille ut, så best ikke å risikere at noe av det trekker igjennom..

Dagens prosjekt blir å få ned juledekorasjonene .. betyr ulykke her i sør å ha det etter nyttår.

Hva mørkemenn i sydstatene mener burde man ikke bry seg mindre om.
God kveld fra Oslo. Har ikke gjort veldig mye i dag og blir vel heller lite å gjøre i kveld. Får se på NRK Hurtig eh Nordlandsbanen. Norge er et vakkert land gitt.

gustavf
29-12-2012, 18:10

Jul varer, minst, til 13. dag...

Twin Otter
29-12-2012, 18:10
Venter fortsatt (med tålmodighet) på at NRK skal montere kamera på en Dash 8 og presentere "kortbanenettet - minutt for minutt"...

FlightDeck
29-12-2012, 18:38
Venter fortsatt (med tålmodighet) på at NRK skal montere kamera på en Dash 8 og presentere "kortbanenettet - minutt for minutt"...

Det er jo en kjempeidé. Send den inn!

Polaris
29-12-2012, 19:00
Stiller meg frivillig som reisende videofilmer :p

Speedbird
29-12-2012, 20:00
God kveld fra Deepsea Atlantic! :)
Hadde en rusken helikoptertur ut hit i går, med en Sikorsky S92 fra CHC.
Det var jo meldt litt vind, og da vi kom ut måtte vi sirkle rundt her en stund før vi kunne lande.
Kapteinen kom så hyggelig på PAen og sa at det så "fint" ut - personlig synes jeg ikke 54 knop vind er fint, og etter en "firm" landing - var det faktisk utfordring å trakke over helidekket med to bagger til innsjekk i resepsjonen. :)

I dag har det vært en rolig dag på jobb, - akkurat hatt nydelig ovnsbakt steinbit til middag, så blir det en tur på quizen før det er kveld. :)

Ha en fin kveld, folkens! :)

Peppep
29-12-2012, 20:45
Det hadde vært noe! :)

http://www.ba.no/puls/article6417309.ece
"–Vi har etter hvert lyst å komme oss opp i luften, men det er teknisk sett vanskelig. Vi har lyst å få det til, men det foreligger ingen konkrete planer nå."

Hickok
30-12-2012, 11:23

Gratulerer Frode!