PDA

View Full Version : Gonsdag igjen!


LN-MOW
15-03-2006, 04:42
Det typiske vaartegnet i USA er at slaaballsesongen er igang igjen. Ikke bare paa seniorplan, men helt ned til 5-aaringene som slaar 't-ball'.
Lillgutten har avansert til 9-10aars klassen og dette er foerste aaret med alvor. Saa i kveld kunne stolte MOW se guttungen slaa en 'double' og hjelpe sitt team til seier 11-4 mot White Sox.

Ellers var det bitende kaldt i Atlanta i kveld - en vind som maa ha fulgt etter meg fra Alaska ...

Onsdagen byr paa besoek paa Jeepverkstedet med Liberty'en til madammen og besoek av vaskebyraaet. For en gangs skyld en dag uten fly ...

Dag Viking
15-03-2006, 06:24
Kaldt der oppe? Kom jo susende en front nedover, kanskje den som påvirker. Her er metaren fra ettermiddagen, nå er det bare 19 grader:
141853Z 24017G22KT 10SM SCT050 30/14 A2996 RMK AO2 SLP144 T03000144

Ser det har klarnet opp igjen nå, så i morgen blir det visst bare 21 og sol. Såå trist!

God onsdag!

ENGM RAMP
15-03-2006, 07:29
god onsdag fra Tårntoppen...

SNøen laver ned - igjen - og har gjort det i hele natt... :sarc

SKAL det ikke snart stoppe og våren titte frem istedet?

EB
15-03-2006, 08:04
Glad onsdag... Med noen timer på jobben igår kveld så blir denne dagen mye mye bedre... Lurer på om det ikke blir BMW X3 neste gang - i allefall hvis dette været fortsetter... Vi har ikke plass til mere sne på tomten nå... Ha en bedre onsdag - det kryper seg mot helg!

CK
15-03-2006, 09:04
G'onsdag - i dag blir det mere møter, bl.a. hos mine gamle kolleger i "bolaget", og LOST i kveld!

Trety
15-03-2006, 09:22
Glad onsdag fra Drammen. RAMP'en har sendt litt av snøen til Drammen, men med -4 i stedet for -15, så skal jeg vel strengt tatt overleve tilbakeslaget. Jeg bare håper snøen forsvinner innen sankthans...:baeh

Kvelden bringer internt kickoff for den nye kongen av trådløse hodesett* (heeeelt objektivt vurdert av meg som produktansvarlig :)). Dermed forsvinner hele bøtteballetten innover til Holmen Fjordhotell for litt faglig og en bedre middag. Ha en strålende dag allesammen!

*Den gamle kongen av trådløse hodesett er det også vi som har. :up:

G-COLE
15-03-2006, 12:42
God formiddag fra Bergen også.

-Sola skinner og den blå himmelen er fortsatt over oss ! :up:

-Det var kaldt i natt,- var vel ca. -7 når jeg kjørte på jobben i dag.
Nå er det vel etpar varmerader ute, så vi ender vel opp med ca. 6 grader. -Ikke lenge før vi kan fyre opp grillen nå !

Someone
15-03-2006, 14:33
God formiddag fra de britiske oyer som ikke overraskende har en noe graa himmel.

Eller er 3 av 4 eksamener unnagjort og om 2 dager er det hjem til mamma:nor

Trety
15-03-2006, 16:19
EB, si etter meg: Crosswagoncrosswagoncrosswagoncrosswagoncrosswagon . :spin:

Savipix
15-03-2006, 16:34
God eftermiddag från Monaco där jag precis har skrivit under ett kontrakt med Monaco Sea Strategies om ännu ett projektarbete som skall vara till mitten på juni.

Nu blir det dock att fortsätta arbetet med mitt projekt i "international marketing" som aldrig verkar ta slut.

Ha en fortsatt fin onsdag.

EB
15-03-2006, 19:45
Da var en av to hjemme-pc`er levert på døren. En ny tid har begynt... Utrolig godt å være på nett igjen hjemme etter over en måned uten hjemme-pc. I løpet av uken kommer vel nr. 2 og så repareres vel den gamle i USA i slutten av måneden...:spin: :spin: :spin: