PDA

View Full Version : God førjulslørdag

AirbusTrond
22-12-2012, 09:26
Ingen grunn til å drøye lenger - nå blir et Ruter, Flytoget og SAS til AES. Sete 18F er sikret. Satser på en øl med flyutsikt før avgang. Deretter blir det videre transport utover i ytre strøk på Møre.

Benytter anledningen til å ønske formuistene en riktig God Jul ! :fly

roger
22-12-2012, 10:48
God morgen frå Trondheim! Dagen starta blandt Norgesmesterkandidatkokkane på Rica Nidelven. Det betyr at kvelden i går på alle måtar passa med undertittelen til Hobiten. Vi har i heile haust prøvd å få ei barnefri helg på tur ein stad, men pga forskjellige kalenderkræsj har ikkje det gått. Så frøken laga då blåtur til meg her i byn. Fy flate kor godt! Dyrt men verdt det. Skal hente mini hos besteforeldra no og så shoppe litt(har nesten motivasjon for det og no!) skikkeleg småbarnsforeldre på byn i går. Var så trøtte etter filmen att vi knapt såg kvarandre over bordet... Ei natt i fred for oss begge samtidig er skikkeleg godt innimellom.

Ha ein bra dag, og fin innspurt til jula!

sirpjalle
22-12-2012, 10:50
God morgen fra Stavanger.

Trodde at julefreden hadde senket seg, men det blir visst en tur ut i dag for noe "last minute" shopping med ungene. Får satse på en sånn grønn lang buss da.

Ha en fin en forumister. :)

Bizflyer
22-12-2012, 11:16
Her er det ikke mye julefred enda!
Jobb i går og natt. I seng kl 5, opp kl 1030.
Nå skal juletre, noen julegaver og masse mat handles. Polet besøkes og huset vaskes. I tillegg skal det stekes roastbeef og lages juleskinke, og ribben skal krydres etter alle kunstens regler. Puuuuh!

Er det rart jeg drikker? :drunk:

BF:cool2

Ståle
22-12-2012, 11:36
Urk fra Bislett, her er det mye som må oppklares etter gårskveldens hendelser men først får jeg stikke på Bunnpris etter litt god juice :p

Turen går nok til opphavet senere idag om tiden tillater det, og da blir jeg isåfall der til over jul :)

ha en fin dag!

LN-MOW
22-12-2012, 12:28
*Gjesp* --- her er nattens køer behandlet og man er nesten kommet til bunns i den første kaffekoppen. Juleforberedelsene er så godt som over - for min del gjenstår kun sjarmøretappen. Costco ble besøkt i går, så det meste er i hus og etter at fruen har vært hos den lokale slakteren, tror jeg det meste er på plass. Hjemmejul med bare oss tre pluss dyra, men det blir en tur til svigers i SC i løpet av 'helligdagene' ...

Hpkris
22-12-2012, 12:49
Go lørdag fra Pattaya.
Her er det heldigvis ikke noe som minner om julemas og sånnt stress.
Men finner altids en grunn til å ta seg en dram :D

Ha en fin lørdag og pass på blodpumpa i julestria;)

Someone
22-12-2012, 15:21
God ettermiddag. Greit å ligge i rute med alt som har med jul å gjøre slik at jeg fikk meg en lang skitur. Første gang jeg var i Vestmarka etter som en kamerat absolutt ville ha meg med dit
33548

Siden det blir første julaften jeg ikke skal til mamma og pappa, blir det på førjulsselskap dit idag :cheers: Ha en fin dag

ENGM 911
22-12-2012, 15:44
God ettermiddag fra Jokkmokk Gardermoen. På langt nær så fint vær som det someone viser til i Oslo. En forumist skulle innom på kaffe men det ser ut som de har nok med sweeping av taxe og rwy. Vel vel, kaffekoppene hyles nedpå og det gjenstår tre timer igjen av vakten.