PDA

View Full Version : God onsdag fra Forus!

sirpjalle
19-12-2012, 06:55
God morgen fra Forus!

Ikke den beste starten på dagen, våknet opp med store magesmerter, men på jobb er man slik at man får gjort unna det som man nå få unna.

Så får man vel heller satse på en halv dag i dag og komme seg hjem og få en liten rekonvalens.

Ha en fin en forumister! :)

Hickok
19-12-2012, 07:15
God morgen fra Narvik. Snart klart for en kjapp tur på kontoret før turen går til flybussen til EVE. To dager i Stjørdal står for døren, før det endelig er jul. Denne gang med helt fri i romjulen. Skal bli bra!

zico77
19-12-2012, 07:17
God morgon #2 frå Forus!

Då er det ein dag nærare helg og jul. Det blei bakt pepperkakehus-deler i går, så i nær framtid skal dette mesterverket videre bygges sammen med knekk.... dette kan bli klissete... Har vore hektiske veker, og lite reising siste par måneder, så det skal bli deilig å legge seg til rette med beina høgt i jula :) -Dog; fortsatt eit par dager igjen.

Ha ein flott dag alle saman! :)

Someone
19-12-2012, 07:20
Mornings. Bra belegg på bussen i dag som trolig skyldes av avgangen før ser ut til å stå med motorstopp borti gaten. Norgesbuss Scaniaer begynner vel snart synge på siste verset. Medarbeider samtale venter så får vi se hvor mye gærnt jeg har stilt istand siden jeg begynte i september :colgate: I kveld blir det "Utholdene styrke" som sadisten i Satsklær kaller det. Ha en fin dag

LN-CMN
19-12-2012, 08:15
God morgen fra Oslo! Siste eksamen idag i sustainable tourism, så er det ferie, hvertfall fra skolen. Blir nok å sende en rekke pax til sol og sommer i jula, med fare for overbooking desverre. Ha en fin en :)

bergejm
19-12-2012, 09:03
God morgen fra sør! Alle eksamener er unnagjort, og man venter egentlig bare på fredag og ferie før man tar turen oppover til Barteland lørdag.

Ha en fin en! :)

LN-FHU
19-12-2012, 09:07
Go mårn fra Trondheim :D

Fin gåtur til jobb idag,helse i hvert steg.Travelt på jobb med mnds.oppgjør og årsavslutning.Ser fram til fredag og juleferie :)

To dager i Stjørdal står for døren, før det endelig er jul. Denne gang med helt fri i romjulen. Skal bli bra!

Ohhh djezus.....håper du har mye jobb, for du skal ikke akkurat til verdens navle... :rolleyes:

Have a nais dei :) :) :)

ClassOne
19-12-2012, 09:08
God morgen fra MF Stavangerfjord retning sør.

Første dag på jobb etter halvannen uke i Dubai, hadde ikke mye lyst å reise hjem nei. Nå blir det et par travle dager på jobb før man tar juleferie.

Turen til Dubai var min første med Swiss, og det blir garantert ikke den siste. Alt i alt en veldig bra opplevelse, og er nok blitt mitt favorittselskap.

Ha en flott dag folkens !

JoeW
19-12-2012, 10:30
Nok en lang dag i Bjørvika, i et håp om å wrappe opp noen ting før jul. Innså plutselig at det ikke var så mange arbeidsdager i romjulen som jeg bråkjekt hadde regnet med når jeg ikke skulle ta ut ferie og få unna diverse administrativt...

God dag til alle sammen!

kimpe
19-12-2012, 10:31
Hallais fra Skaun!

Legemannen kontaterte Bronkitt i dag tidlig her, så sengen skal holdes et par dager. Har fått Cosylan som Jule-apèritif, så humøret holder vel seg... hehe.

Kim

Discus
19-12-2012, 15:28
God ettermiddag. Byttet bort shopping med en skitur i dag, det var ikke et dumt valg. Da blir humøret så mye bedre også.

Fnate
19-12-2012, 15:37
Denne karen har, i likhet med andre, oppdaget at det er kort tid igjen til jul. Det er ekstremt mye som skal "wrappes opp" så det blir vel en rimelig lang dag imorgen.

I kveld blir det nok ut og trimme litt så man får på plass samvittigheten før jul. Og så får man se om man skal booket litt turer for 2013.

Hæv æ gudd vånn!