SudCaravelle
18-12-2012, 13:33
Vi havnet (som vanlig) i en god flyprat med noen norske kunder/kollegaer over en Leffe her om dagen hvor DY til og fra DXB var diskusjonen.
Det jeg merker her nede er at det er delte meninger hvor ca litt over halvparten er meget positive og de resterende ikke er helt happy (stort sett de KLM trofaste) med DY.
Jeg har hatt tre forskjellig besøk siste tiden ned hit (hvor av tre av de reisende har *A Gold og reiser svært mye) og de har vært meget fornøyde og synes dette var langt bedre enn forventet og vil bruke Norwegian neste gang også. På disse seks fligtene (t/r) har flyene aldri mellomlandet og har alltid har sperret midtseter. Det at DY nå også flyr fra terminal 1 på DXB gjør dette også meget attraktivt. De har alle også vært meget begeistret for WiFien som har vært kjapp og fin og hører med den sjangeren som mener IFE ikke er viktig. (der er ikke jeg)
Mine KLM venner under diskusjonen mente at sperrede midtseter er en urban myte og at flyene stort sett mellomlander for fueling.
Noen statistikker på dette?
Det jeg merker her nede er at det er delte meninger hvor ca litt over halvparten er meget positive og de resterende ikke er helt happy (stort sett de KLM trofaste) med DY.
Jeg har hatt tre forskjellig besøk siste tiden ned hit (hvor av tre av de reisende har *A Gold og reiser svært mye) og de har vært meget fornøyde og synes dette var langt bedre enn forventet og vil bruke Norwegian neste gang også. På disse seks fligtene (t/r) har flyene aldri mellomlandet og har alltid har sperret midtseter. Det at DY nå også flyr fra terminal 1 på DXB gjør dette også meget attraktivt. De har alle også vært meget begeistret for WiFien som har vært kjapp og fin og hører med den sjangeren som mener IFE ikke er viktig. (der er ikke jeg)
Mine KLM venner under diskusjonen mente at sperrede midtseter er en urban myte og at flyene stort sett mellomlander for fueling.
Noen statistikker på dette?