LTH
18-12-2012, 13:22
Jeg har fått beskjed om at Ving skifter logo i morgen:
Det skal merkes på alt fra hoteller til deres fly.
Her er brevet:
I morgen bytter vi i Ving utseende. Sammen med våre nordiske søsterselskap Ving i Sverige, Spies i Danmark og Tjæreborg i Finland samt på våre egne konsepthotell Sunwing og Sunprime, gjennomfører vi vår største varemerkeendring noensinne. Du kommer til å merke det på hjemmesiden vår, på flyene, hotellene og i butikkene våre – kort sagt overalt der du treffer oss. Både her hjemme og på reisemålet.
I forbindelse med dette vil hotellkonseptet SunGarden bytte navn til Family Garden. Tilbudet og fasilitetene på hotellene vil ikke bli berørt og som gjest vil du nyte den samme deilige ferien – men nå under et annet navn.
Vår nye logo er et hjerte. For i bunn og grunn handler det om at vi har hjertet med oss i alt vi gjør. Fra hvordan vi presenterer reisemålene våre på nettet til hvordan vi tar imot deg på hotellet.
Med hjertet som felles symbol vil samarbeidet med våre nordiske venner bli enda bedre. I dag har vi til sammen 1 500 000 gjester hvert år. På grunn av at vi er så store kan vi utvikle egne hotellkonsept, holde prisene nede og tilby reiser for alle smaker og lommebøker. Alt med mål om å gi våre gjester de beste ukene i året.
Med andre ord: når du velger ferie i fremtiden - velg med hjertet.
Det skal merkes på alt fra hoteller til deres fly.
Her er brevet:
I morgen bytter vi i Ving utseende. Sammen med våre nordiske søsterselskap Ving i Sverige, Spies i Danmark og Tjæreborg i Finland samt på våre egne konsepthotell Sunwing og Sunprime, gjennomfører vi vår største varemerkeendring noensinne. Du kommer til å merke det på hjemmesiden vår, på flyene, hotellene og i butikkene våre – kort sagt overalt der du treffer oss. Både her hjemme og på reisemålet.
I forbindelse med dette vil hotellkonseptet SunGarden bytte navn til Family Garden. Tilbudet og fasilitetene på hotellene vil ikke bli berørt og som gjest vil du nyte den samme deilige ferien – men nå under et annet navn.
Vår nye logo er et hjerte. For i bunn og grunn handler det om at vi har hjertet med oss i alt vi gjør. Fra hvordan vi presenterer reisemålene våre på nettet til hvordan vi tar imot deg på hotellet.
Med hjertet som felles symbol vil samarbeidet med våre nordiske venner bli enda bedre. I dag har vi til sammen 1 500 000 gjester hvert år. På grunn av at vi er så store kan vi utvikle egne hotellkonsept, holde prisene nede og tilby reiser for alle smaker og lommebøker. Alt med mål om å gi våre gjester de beste ukene i året.
Med andre ord: når du velger ferie i fremtiden - velg med hjertet.