View Full Version : God morgen og Aloha
Oppe allerede en halv time..Taxi til OSL 0430, så fæle 0630 til FRA ..
Skal bli deilig å komme tilbake til "hytta"..... Uten påler denne gang...
:lol:
Ha en topp dag....
Heisann fra nest beste vest!
Sent hjemme fra den årlige sikre-arven-turen til Paris med Den Gamle.
Flott opphold ved St. Germain / Odeon denne gangen. Mye mat, godt drikke og ikke rent lite mimring for Den Gamle litt lenger vest fra de gode au pair-dager 50 år tilbake.
Vellykket tur syns jeg, så litt av kvoten ryker mens man oppdaterer seg...
Enearving :)
Fjordheim
18-12-2012, 05:28
God morgen fra Haugesund selv om det er altfor tidlig. Taxien kommer om 10 minutter og flyet går om 70 minutter.....
Altfor tidlig morgen fra Lillestrøm. Straks rettes snuta ned mot flytoget opp til OSL. Dette er en ugudelig tid å fly på.
Heldigvis er det bare snakk om en dagstur så det bærer hjemover i kveld. Nytt selskap får man også testet, i form av LOT. Det blir jo bra.
En fin dag ønskes alle sammen.
God morgen, her har man vært i full gang i rett overkant av to timer. Har man ikke tid til overtid på kveldstid får man ta det på mårran..
Formen er heller ikke helt tilstede etter helgen på Color Magic, hvorfor pokker må det være et så jævla bra utvalg i disse barene på båtene?? :o
Ha en fin dag :)
Go morgen fra barteland
Fikk jaggu skyss av nabo'n til jobb idag....jeg som tenkte jeg skulle gå....ja ja ;)
Idag blir det å fortsette med innspurten til mnds-og årsavslutning.Skal man ha 11 dager juleferie får man jaggu stå på litt også.
Ønsker alle en strålende dag :) :) :)
sirpjalle
18-12-2012, 07:10
Grynt fra Forus!
Ikke mye digg å gå på jobb i dag etter å ha hatt seg en god langweekend, men på jobb må man, og jobb skal unnagjøres i dag. Ser at mailboksen er godt fyllt opp over toppen og det tyter mailer ut.
Nuvel, ha en fin en forumister! :)
Twin Otter
18-12-2012, 07:27
God morgen fra Bryne. De neste dagene skal tilbringes på kurs. På Rica Airport Hotel. Lurer på om kursrommet har utsikt mot tarmac slik at man får gjort unna litt planespotting i samme slengen? Men det sies ihvertfall at lunsjen skal være bra.
Mornings fra Oslo. Jobben venter og store delen av dagen går med til møter av typen man må både følge med i og komme med noen vettuge ord. En tur på Sats for å tråkke som en galning på sykkelen til høy musikk og kommandorop. Ha en fin dag
Morn fra Verven. Ser frem til åpning av Solasplitten i dag. Har heldigvis et møte på Forus senere i dag, så da blir det jomfruturen på selveste åpningsdagen. Tipper det blir herlig for dem som slipper å kjøre gjennom Sola sentrum og via forusbeen for å komme seg på jobb.
Har begynt med nedtelling til ferie. Skal bli herlig med noen late dager. Ha en fin dag!
God morgen fra Goma, Congo. Ser frem til juleferie som starter paa fredag med tur til Norge natt til loerdag.
Oppe allerede en halv time..Taxi til OSL 0430, så fæle 0630 til FRA ..
Skal bli deilig å komme tilbake til "hytta"..... Uten påler denne gang...
:lol:
Ha en topp dag....
Kan advare deg om at Hawaii nærmest er i landesorg etter tapet av Senator Inoye som vel har vært i Kongressen siden Hawaii ble en stat.
Sånn ellers god morgen fra hovedstaden. Er ikke akkurat mye å gjøre på jobb, men her er man noe timer til. Noe småtteri som må fikses etterpå, er vel alltid det før jul.
Chriscross
18-12-2012, 09:49
God morgen fra Bergen. En liten tur til legen med frøken i går endte med innleggelse på Haukeland. Ble sklibrett ala sas på frøken mens pappa fikk fully flat på gulvet. Satser på retur i kveld eller i morgen. Høydepunkt for pappa var nugatti til frokost:-)
God formiddag fra Trondheim! "Ser fram" til å slite stolene på lesesalen for siste gang på ei stund i dag. Skal bli godt med ferie i morgen kveld :colgate:
God formiddag fra Nittedal.
Her har man i alle fall begynt å føle seg ganske mye bedre etter flere uker med sykdom som har toppet seg med lungebetennelse. Godt i gang med penicillin kur no 2, så man bør være helt frisk til sølvguttene synger julen inn.
Veldig greit at jeg nå har juleferie så jeg kan få hentet meg skikkelig inn, så en er klar for dyst i ny jobb i januar.
Nå blir det straks å hente snuppa på skolen, hun var ikke helt i form i dag tidlig, men ville absolutt gå på skolen siden de skulle ha juleverksted i dag. Så får en se hvordan formen hennes er når hun kommer hjem.
S
God dag fra Sandefjord.
Vært og fått meg 1 mnd medlemskap på det lokale Senter for Løfting av Tunge Ting & Andre Slitsomme Aktiviteter, så man kan henge der litt i juleferien som er omtrent like lang.
Ellers venter pinnekjøtt hos farmor i kveld, så har fått funnet fram appetitten.
God ettermiddag fra Forus,
Fortsatt fint og mildt her i sørvest. Den første vinter'n måtte gi seg i og etter helgen.
En travel høst går snart over i et nytt år. Etter årets siste tur til ABZ står årets siste tur til OSL på programmet for morgendagen.
Satser på å komme av gårde med "champagneflighten" og forholdsvis tidlig hjem utpå ettermiddagen i morgen.
Bortsett fra operasjonsvakt for PPI noen dager i jule-og nyttårs helgen lar jeg jobbreising vente til andre uken i det nye året.
Ha en fortsatt fin dag.
God morgen, ja ... Sitter på Starbucks Crabapple igjen og venter på at guttungen skal bli ferdig med eksamen. Blir en halvtimes jobbing her før jeg setter kursen hjemover.
Sol, fint og småkjølig .. ser ut som det holder seg over jul. Blir litt jobbing og litt fri før jeg setter i gang med årets siste jobbhelg. Blir travelt på nyåret da vi skal i gang med ny kunde som nok vil øke aktivitetsnivået fra 'bedagelig' til 'frenetisk'. Så får vi se om vi er flinke nok til å automatisere så vi slipper å nyansette.
Chriscross
18-12-2012, 17:36
God morgen, ja ... Sitter på Starbucks Crabapple igjen og venter på at guttungen skal bli ferdig med eksamen. Blir en halvtimes jobbing her før jeg setter kursen hjemover.
Sol, fint og småkjølig .. ser ut som det holder seg over jul. Blir litt jobbing og litt fri før jeg setter i gang med årets siste jobbhelg. Blir travelt på nyåret da vi skal i gang med ny kunde som nok vil øke aktivitetsnivået fra 'bedagelig' til 'frenetisk'. Så får vi se om vi er flinke nok til å automatisere så vi slipper å nyansette.
Lov å håpe hele sas billettering til WF? Når blir ny kunde offentlig!
Lov å håpe hele sas billettering til WF? Når blir ny kunde offentlig!
Hæhæhæhæhæhæhæ ..... nei gitt .. men vi kan drømme.
Den nye kunden er i vår 'Kortsvindelsdivisjon'. :cool: