View Full Version : Go lørdag fra Pattaya
Her er man litt redusert etter gårsdagen, måtte jo feire at fruen fikk visum til Norge. Imponerende av ambasaden i Bangkok som brukte 1 arbeidsdag på å si ja :) Så da blir det en liten tur til hjemlandet i mars :)
Go lørdag til alle flynerder, fyllikker, avholdsmennesker etc :)
God lørdag fra Sandaker. På tide å begynne med frokosten, så man kan få noe ut av dagen. Julegaveshopping og julevask på agendaen, men får i mens glede meg over snøen som har begynt å komme. Håper på masse i løpet av dagen så det blir skikkelig skiføre i de nære områdene i Marka også. Ha en fin dag
Bizflyer
15-12-2012, 10:07
God formiddag fra et Sørland innehyllet i Snøstorm!
For et vær det har vært i natt og i morgentimene. Nå skal det snart snu om og komme opp i 6 plussgrader. Så da blir det nok sørpesuppe snart.
Masse ting som skal gjøres i dag. Så der er vel bare å komme igang. Er invitert på middag i kveld og i morgen går turen til Berlin.
Fortsatt god helg ønskes!
BF:cool2
God morgen fra en snøfylt (?) hovedstad, det laver hvertfall ned rett utenfor vinduet mitt akkurat nå og jeg vet ikke om jeg tør å se ut flere ganger før jeg må ut døra.
Formen er bedre, men enn så lenge forskjølelsen er tilstede så er nesespray og paracet pakket ned til korthelgen på Color Magic! Blir deilig med et-par dager på vannet nå igjen.
Ha en fin dag :)
sirpjalle
15-12-2012, 11:20
God formiddag fra Stavanger.
Foreløpig en rolig dag før bøtteballetten til svigersøster dukker opp og unge lovende Onkel Sirpjalle skal være barnevakt :drunk:
Og noe senere så kommer det 17 stk til da det årlige kalkun familieselskapet skal avholdes.
Så, er det rart at jeg og drikker :drunk:
Ha en fin en forumister :)
God for-/ettermiddag/kveld/natt fra Galleries South på LHR T5! Man går straks mot C52 for å finne BA295 til Tommytown, for deretter å håpe på at man finner AA1333 til FLL. Håper lørdagen blir bra for alle!
20CM snø på Gardermoen, det er ventet 20 til og unge lovende har vakt fra 16:00.
160 av kollegaene er på julebord i kveld, mens "andre" ordner seg tacokveld på operasjonssentralen.no !
God Jul..
Hyggelig at dere plages med snøen der nede. Tromsø null snø, -2 grader og lettskya. En fin mørketidsdag med andre ord (men nå er det lyst ei lita stund).
Utflyttet
15-12-2012, 13:33
Morn morn fra verdens navle, Bergen. Her er det atter en dag med følgende hektiske plan:
...og det var hele planen.
Kjenner jeg meg selv rett finner jeg nok på å grave i noe teknisk dill i løpet av dagen, men bare fordi det er artig, og fakturerbar tid. :p
-A
God morgen fra Lillestrøm. Deilig vintervær ute og flykatastrofer på TV. Straks skal man labbe ned til Posten og hente litt toner så man får fakturert litt igjen.
Så blir det vel å sette seg og gnage videre på Pata Negra skinka mi og se mer på TV.
En fin dag ønskes.