nick5000
14-12-2012, 06:34
Fant tilfeldigvis denne mailen i spam folderen min. Glad jeg fant den! Hadde jo fått bestillingsbekreftelse, og tenkte ikke over om jeg hadde fått e-ticket kvittering..
Kjære kunde,
Vi kunne ikke fullføre bestillingen. Din reservasjon er kansellert. Ditt kredittkort har ikke blitt belastet.
Årsaken er at vi ikke har billettsalg-avtaler med et eller flere flyselskaper på reiseruten din.
Vennligst se bort fra den automatiske bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post.
Vi beklager det inntrufne, og anbefaler at du bestiller din reise direkte fra flyselskapethjemmeside eller via et reisebyrå.
Vennlig hilsen
Widerøe Internet Booking
Kjære kunde,
Vi kunne ikke fullføre bestillingen. Din reservasjon er kansellert. Ditt kredittkort har ikke blitt belastet.
Årsaken er at vi ikke har billettsalg-avtaler med et eller flere flyselskaper på reiseruten din.
Vennligst se bort fra den automatiske bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post.
Vi beklager det inntrufne, og anbefaler at du bestiller din reise direkte fra flyselskapethjemmeside eller via et reisebyrå.
Vennlig hilsen
Widerøe Internet Booking