PDA

View Full Version : God Onsdag fra Forus!

sirpjalle
12-12-2012, 07:03
God morgen fra Forus.

Da var det "fredag" i dag gitt. Da er det bare å skofle unna en dal småsaker før man kan ta seg velfortjent fra fra jobb til og med mandag og gjøre ca. ingenting.

Og, ja det snør ute, og det er ikke brøytet. Lurer på hvor mye kaos det blir om ca en liten halvtime? Og hvor sinna kollegaen min er etter å ha stårr i kø på vei til Forus! :D

Nuve, ha en fin en forumister! :)

Someone
12-12-2012, 07:23
Mornings fra Oslo. Unngår heteslag på vei til jobb i dag også. Spesialundervisning i SAP står på agendaen. Maken til lite brukervennlige programmer tror jeg knapt finnes. Ha en fin dag

Ståle
12-12-2012, 07:29
God morgen, fortsatt fra Bodø og forhåpentligsvis inne i siste dagen.. ble litt senere enn forventet i går, men når helgen nermer seg med stormskritt så overlever alle vel netter med ekstra få timer søvn??

Forhåpentligsvis er sete 11A på SK4417 min, men mye kan endre seg der i gården med hjemreisa.

ha en fin dag :)

kekker
12-12-2012, 07:32
God morgen fra DY522, vi daffer over fjellene mot SVG, som for øyeblikket er stengt, på grunn av snøfallet, vi er nummer 2 i køen og skulle være på bakken ca klokka 8. Så ikke all verdens forsinkelse, men fordelen av tidlig pushback forsvant.
Vinter i kongeriket Norge nå altså!

En god dag til dere alle!

Edit:
Vi landet som forespeilet ca klokka 8, hvorpå vi tilbrakte ca 45 minutter, på taksebanen, slik at resten av SVG kunne brøytes...

5 cm snø er nok til å lage trøbbel på Jæren, så det skal bli spennende å se om jeg kommer meg tilbake til Oslobygda i kveld...

jager34
12-12-2012, 07:55
Klm fra svg 2 timer forsinket pga snø og eng indications lost etter deice Nå klar for deice andre runde Hva koster deice?

Chriscross
12-12-2012, 08:06
Klm fra svg 2 timer forsinket pga snø og eng indications lost etter deice Nå klar for deice andre runde Hva koster deice?

En kaptein på Trd påstod det kostet 10 000 under en de-i e aven Fokker 50 for ca 10 år siden.

God morgen fra Bgo. Fornøyd i dag med hvit julesamling i går. Svadamøter i dag før det blir julematkurs i kveld.
Forresten mye hvitt i Bergen også, men gikk fint å sykle til jobb.

Fjordheim
12-12-2012, 08:52
God morgen fra et vinterkledd Haugesund. Ble en frisk start på dagen, flatt batteri på bilen av uvisse årsaker så da var det å ty til apostlenes hester for å komme seg på jobb. Og nei det var ikke brøytet noe som helst sted.

LN-FHU
12-12-2012, 08:57
G'onsdag fra Trondheim
Trøtt morra, da eldstegutten insisterte på å stå opp kl. 05.08..... blir tidlig kveld ikveld(også).... :drunk:

Ha en strålende dag :) :) :)

Discus
12-12-2012, 09:08
Spesialundervisning i SAP står på agendaen. Maken til lite brukervennlige programmer tror jeg knapt finnes. Ha en fin dag

Mine kondolanser :D Her skal man ikke jobbe med SAP, så større sannsynlighet for en fin dag :spin

Fnate
12-12-2012, 09:11
God morgen, folkens. Får vel takke folket for bra julebord igår. Særlig god jobb hadde det blitt lagt i den deilige forretten. Lettskamferte sjøpølseskiver har alltid vært en favoritt hos meg.

En solid dag ønskes.

sirpjalle
12-12-2012, 10:26
Mornings fra Oslo. Unngår heteslag på vei til jobb i dag også. Spesialundervisning i SAP står på agendaen. Maken til lite brukervennlige programmer tror jeg knapt finnes. Ha en fin dag

Det blir nå jo og sagt at SAP er Tyskerenes hevn etter to tapte verdenskriger :D Og ja, jeg er enig, SAP er ikke direkte brukervennlig.

kekker
12-12-2012, 11:40
vil foreslå at dere som koser dere med SAP, tar noen runder med IFS...

TG923
12-12-2012, 11:53
IFS - ikke for sinker...

Joda, vi koser oss til tider...

Bizflyer
12-12-2012, 12:16
God formiddag fra det iskolde Sørland!
Ettersom det var vinsmaking på programmet i går kveld og bilen stod igjen på jobb, ble det buss til jobb i dag. Morsomt å se bussen forsvinne når du er 20 meter fra stoppet og du vet at det er 20 minutter til neste og det er 12 minus ute. Kald start på dagen med andre ord.

Ingen andre planer i dag heldigvis.

Ha en god dag i kulden!

Martin
12-12-2012, 15:26
Ettersom det var vinsmaking på programmet i går kveld og bilen stod igjen på jobb,

Jeg trodde man spyttet ut igjen når man bare drev med smaking? ^_^

God onsdag fra Berger. Busy som vanlig, men om jeg vinner Viking Lotto i kveld blir det nok rolig resten av uka.

God onsdag ønskes :)

LN-MOW
12-12-2012, 15:57
Gudd mauning ... grått og kaldt her i de semitropiske områdene ... Ikke noe spesielt på programmet i dag annet enn muligens anskaffelse av en ny skjerm. Vi får se hva jeg gidder .. ;)

Bizflyer
12-12-2012, 16:29
Jeg trodde man spyttet ut igjen når man bare drev med smaking? ^_^

Problemet er at mine smaksløker sitter så langt bak, at har vinen først kommet der bak, er det ingen vei ut igjen, dessverre! :drunk:

Henshaw
12-12-2012, 16:46
God dag fra Oslo.
Juleavslutning med studievenner i går ble en fuktig og sen affære og idag ble man jagd ut av senga sånn 1230 da man måtte befinne seg på Colosseum 1300 for å se på Mr Baggins sine eventyr og storfornøyd er da jeg.
Men nå er det juleferie, og ingenting skal gjøres med det første

eirikma
12-12-2012, 17:19
God ettermiddag fra Bodø. Her er snøen fraværende, men likevel er det -4 kalde, med en forferdelig sur østavind som simpelthen fratar meg all glede med å være ute. Hadde en liten pause på jobb i ettermiddag, og fant ut at de 100 små metrene fra bussen og til hovedinngangen til hovedbygget måtte jeg da klare uten jakke på. Nu vel... Godt var det at jeg hadde genser på, selv om jeg frøs i den også! Ellers måtte jeg hjelpe en kollega i strømknipe, og nå er mandagens wok fortært, og faktisk like god i dag som forleden etter oppvarming!

Ha en fortreffelig ettermiddag!