PDA

View Full Version : Bedre ground service enn LH - First

Klette
09-12-2012, 14:19
Hei,

Har 3 ganger fløyet LH First, og fikk prøvd ut deres Lounger, deriblant FCT i Frankfurt.
Dette er jo noe spesielt, med Porsche til flyet osv..

I tillegg så er de nye loungene i Frankfurt blitt meget godt, hvor City Lights Bar på Senator loungen ved B43 er min favoritt-lounge i Europa ( av de jeg har prøvd for gullmedlemmer ).

Er det noen som vet om det er andre flyselskaper som har lignende service som Lufthansa har for sin LH First ved de tyske flyplasser? Swiss kjører jo noe av samme prinsippene i Zurich, men det er vel ikke fullt så bra... Air France, Emirates, Qater? Noen som vet?

JoeW
09-12-2012, 14:31
AF har vel om ikke annet noe lignende på CDG.

jameson82
09-12-2012, 14:55
Fikk Toyota Hiace til flyet med Tg First :) samt ei strøken thai jente som kjørte meg med golfbil på BKK til First class lounge. Hun tuta på folk med rullestol og en gammel mann med stokk som sto i veien :)

Fly med oss
09-12-2012, 14:59
Fikk Toyota Hiace til flyet med Tg First :) samt ei strøken thai jente som kjørte meg med golfbil på BKK til First class lounge. Hun tuta på folk med rullestol og en gammel mann med stokk som sto i veien :)

:lol: Hørtes ut som en morsom opplevelse!

Discus
09-12-2012, 15:21
Personlig synes jeg Emirates sjåførservice landside er mer verdt enn det å bli kjørt til flytrappa på flyplassen. De gangene jeg har benyttet det har det funket helt glimrende.

EKs kombinasjon av sjåførservice i London og LHR-loungen (C-klasse) med boarding rett fra gate var imho hakket kvassere enn LHs FCL i FRA.

Dag Viking
09-12-2012, 17:15
AF har vel om ikke annet noe lignende på CDG.

Synes AF har en mer sømløs opplevelse enn LH, bedre på nesten alle områder på bakken, bortsett fra bilmerke og utvalg i baren.

SQ 777
09-12-2012, 17:20
Hm hm bilmerke ^_^

Utflyttet
09-12-2012, 18:26
QR er ikke helt på dette nivået, men kansje ting endrer seg når nye flyplassen endelig åpner.

-A

SudCaravelle
09-12-2012, 19:10
Ethiad har sjåførservice til og fra hele UAE og jeg innbiller meg at de er rimelig hårete på selve flyplassen ved first.

De har faktisk også innsjekk i Dubai og free buss service på monkey.