jjessen
09-12-2012, 11:32
Hei,
holder på å titte på alternativ for å bruke min CT for 2013. Etter å ha lest at medforumister har fått booke SFO med *A (ettersom SK ikke har lagt ut bonusbilletter på denne ruten) frister det veldig. Virker være greit å finne plasser i C hvis man er litt fleksibel (via LHR og videre med UA).
Men ser også at det faktisk finnes litt ledig med LH til Houston så da frister det å fly med de ene veien for å prøve A380 i C.
Det jeg sliter med er å finne plasser videre fra IAH til SFO. KVS viser neste ingen ledige seter. Derimot så er det ledig på nesten alle avganger når jeg søker på United sine hjemmesider men da kun på standard award. De få avgangene som KVS viser ledige seter på (som er helt ukurante tider) er de som kommer opp som saver award hos United.
Noen som har erfaring med hva SAS ser og kan booke? Vil de kunne booke setene hvis de kommer opp hos United eller betyr det at de kun er åpnet for egne kunder og ikke *A?
holder på å titte på alternativ for å bruke min CT for 2013. Etter å ha lest at medforumister har fått booke SFO med *A (ettersom SK ikke har lagt ut bonusbilletter på denne ruten) frister det veldig. Virker være greit å finne plasser i C hvis man er litt fleksibel (via LHR og videre med UA).
Men ser også at det faktisk finnes litt ledig med LH til Houston så da frister det å fly med de ene veien for å prøve A380 i C.
Det jeg sliter med er å finne plasser videre fra IAH til SFO. KVS viser neste ingen ledige seter. Derimot så er det ledig på nesten alle avganger når jeg søker på United sine hjemmesider men da kun på standard award. De få avgangene som KVS viser ledige seter på (som er helt ukurante tider) er de som kommer opp som saver award hos United.
Noen som har erfaring med hva SAS ser og kan booke? Vil de kunne booke setene hvis de kommer opp hos United eller betyr det at de kun er åpnet for egne kunder og ikke *A?