View Full Version : OT: Med Norwegian til Stavanger i morgen....
Jeg og elste sønnen på 14 år reiser med Norwegian til Stavanger i morgen tidlig, på den første avgangen .
-Reiser hjem igjen om ettermiddagen. -Lurer på om det er noen andre her på forumet som er å treffe på SVG i løpet av dagen ? Skal prøve å få med meg noen av de ankomstene som ikke er å se på BGO.....
-Det hadde vært kjekt å kunne komme på besøk i tårnet der nede også... ehm....
Vi bare måtte ha denne turen, den var jo ikke akurat dyr ! -Jeg måtte få bytte vakt på jobben, og sønnen....,- ja han fikk fri på skolen (av meg) for å kunne være med på denne "gutteturen" ! :up:
Du nevnte at dere skulle reise grytidlig med retur rundt kl.16, har du tenkt å være på Sola hele dagen? Er dårlig med spotteplasser i selve terminalen, du må mildt sagt gå et stykke for å komme til de bedre stedene.
Du får ta bussen inn til byen, ta en runde på pubene...og ei cola til poden ;)
Her er da noen steder å stå for å knipse bilder
Men så synd at mandag er kjedelig, kun det vanlige SAS DY KLM og LH.
Får håpe på bra vær ihvertfall
Hei,
Siden sønnen din har fått fri fra skolen - hva med en tur inn til Oljemuseet midt i byen?
Har en simulert helikoptertur innlagt i rundturen.
Eders
Knut Erik
Skal prøve å få med meg noen av de ankomstene som ikke er å se på BGO.....
Håper det ikke er like surt på Sola som på Flesland i dag.
Hadde kun en liten tur i dag for å få med EuroCypria og det var ganske så "snekjent"!
Prøvde så godt jeg kunne å finne denne bergenseren.
men det gikk ikke. kanskje neste gang lykkes vi bedre :)
Vi hadde en kjempefin tur ! :up:
Reisen både ned og opp igjen var helt topp ! -Samme besetningen begge veier . Rent og pent fly begge veier også. Smilende og hyggelige (og pene....ehm..) flyvertinner !
Vi ble vel nesten en halvtime forsinket ut fra SVG om ettermiddagen. -Det var kluss med navnelistene..... -Det var 2 navn mer på listen enn antall pax ombord. -Da begynnte de med å lese opp navn,- og de som ble nevnt skulle rekke hendene i været....,- men så snudde de på flisa.... -De som ikke ble nevnt skulle gi seg til kjenne... -Enden på visa var at hele flyet begynnte å skrattle,- både pax, flyvertinner og så kom de fremme inn i bildet også med noen kommentater ! :up: -Skikkelig livlig etterhvert ! Det viste seg etterhvart at det var et eldre ektepar som stod oppført 2 ganger....
-Vi var litt på selve flyplassen eller rundt den, før vi satte kursen inn til sentrum.
Var også innom oljemuseet ! :up: -Så da ble det jo litt "skole" på avkommet likevel !
Han fant visst ut at det var "enormt" med lekre damer i Stavanger..... -Hvor har han det fra mon tro... ? ehm.... -Så jo litt sist helg jeg var der med jobben...
Både han og jeg hadde en fint tur, og han syns vi burde gjøre dette oftere !
-Men fyttirakkeren hvor kaldt det var der nede ! -Kulden på Flesland er jo "sydentemperatur" i forhold....
-Det var synd vi ikke klarte å møtes Leorim ! -Vi får gjøre et nytt forsøk engang ! -Og skal du til BGO,- så gi et ord ! -Skal være klar jeg ! :hi2
-Håper ivertfall at Norwegian kommer til å få bra belegg på denne ruten !
En klar 6-er fra oss !