PDA

View Full Version : OT: Med Norwegian til Stavanger i morgen....

G-COLE
12-03-2006, 12:52
Jeg og elste sønnen på 14 år reiser med Norwegian til Stavanger i morgen tidlig, på den første avgangen .

-Reiser hjem igjen om ettermiddagen. -Lurer på om det er noen andre her på forumet som er å treffe på SVG i løpet av dagen ? Skal prøve å få med meg noen av de ankomstene som ikke er å se på BGO.....

-Det hadde vært kjekt å kunne komme på besøk i tårnet der nede også... ehm....

Vi bare måtte ha denne turen, den var jo ikke akurat dyr ! -Jeg måtte få bytte vakt på jobben, og sønnen....,- ja han fikk fri på skolen (av meg) for å kunne være med på denne "gutteturen" ! :up:

Airwolf
12-03-2006, 13:58
Du nevnte at dere skulle reise grytidlig med retur rundt kl.16, har du tenkt å være på Sola hele dagen? Er dårlig med spotteplasser i selve terminalen, du må mildt sagt gå et stykke for å komme til de bedre stedene.

Du får ta bussen inn til byen, ta en runde på pubene...og ei cola til poden ;)

Lennart
12-03-2006, 17:35
Her er da noen steder å stå for å knipse bilder
Men så synd at mandag er kjedelig, kun det vanlige SAS DY KLM og LH.
Får håpe på bra vær ihvertfall

LN-KEH
13-03-2006, 01:38
Hei,

Siden sønnen din har fått fri fra skolen - hva med en tur inn til Oljemuseet midt i byen?
Har en simulert helikoptertur innlagt i rundturen.

Eders
Knut Erik

N-3PB
13-03-2006, 13:36
Skal prøve å få med meg noen av de ankomstene som ikke er å se på BGO.....

Håper det ikke er like surt på Sola som på Flesland i dag.
Hadde kun en liten tur i dag for å få med EuroCypria og det var ganske så "snekjent"!

Lennart
13-03-2006, 22:49
Prøvde så godt jeg kunne å finne denne bergenseren.
men det gikk ikke. kanskje neste gang lykkes vi bedre :)

G-COLE
14-03-2006, 08:58
Vi hadde en kjempefin tur ! :up:

Reisen både ned og opp igjen var helt topp ! -Samme besetningen begge veier . Rent og pent fly begge veier også. Smilende og hyggelige (og pene....ehm..) flyvertinner !

Vi ble vel nesten en halvtime forsinket ut fra SVG om ettermiddagen. -Det var kluss med navnelistene..... -Det var 2 navn mer på listen enn antall pax ombord. -Da begynnte de med å lese opp navn,- og de som ble nevnt skulle rekke hendene i været....,- men så snudde de på flisa.... -De som ikke ble nevnt skulle gi seg til kjenne... -Enden på visa var at hele flyet begynnte å skrattle,- både pax, flyvertinner og så kom de fremme inn i bildet også med noen kommentater ! :up: -Skikkelig livlig etterhvert ! Det viste seg etterhvart at det var et eldre ektepar som stod oppført 2 ganger....

-Vi var litt på selve flyplassen eller rundt den, før vi satte kursen inn til sentrum.
Var også innom oljemuseet ! :up: -Så da ble det jo litt "skole" på avkommet likevel !

Han fant visst ut at det var "enormt" med lekre damer i Stavanger..... -Hvor har han det fra mon tro... ? ehm.... -Så jo litt sist helg jeg var der med jobben...

Både han og jeg hadde en fint tur, og han syns vi burde gjøre dette oftere !

-Men fyttirakkeren hvor kaldt det var der nede ! -Kulden på Flesland er jo "sydentemperatur" i forhold....

-Det var synd vi ikke klarte å møtes Leorim ! -Vi får gjøre et nytt forsøk engang ! -Og skal du til BGO,- så gi et ord ! -Skal være klar jeg ! :hi2

-Håper ivertfall at Norwegian kommer til å få bra belegg på denne ruten !
En klar 6-er fra oss !