PDA

View Full Version : God lørdag !


Farmer
25-09-2004, 02:32
God lørdag! Nå er det bare timer igjen til årets høydepunkt for enkelte av oss.
Kl 0700 braker det løs. Har i år leid ut jakta til høystbydende, og er selv bare jaktlagsleder for mine betalende gjester de første dagene. Får håpe på litt gråvær slik at vi får tatt minst to elger i dag. Har kvote på 5 dyr på egen tomt i år, så dette blir bare lækkert. Litt mer action å sitte på post med skarpladd mauser for å "SPOTTE " en høyst levende elg sammenlignet med å se en blikkboks komme flaksende på rute..

LN-SEK
25-09-2004, 02:49
Originally posted by Farmer


Litt mer action å sitte på post med skarpladd mauser for å "SPOTTE " en høyst levende elg sammenlignet med å se en blikkboks komme flaksende på rute..


Å, så du er ikke ordentlig fly-entusiast da ?:)

Farmer
25-09-2004, 02:53
Originally posted by LN-SEK


Originally posted by Farmer


Litt mer action å sitte på post med skarpladd mauser for å "SPOTTE " en høyst levende elg sammenlignet med å se en blikkboks komme flaksende på rute..


Å, så du er ikke ordentlig fly-entusiast da ?:)

Å joda, men det er nå greit å ikke være helt ensporet .... alt til sin tid mener nå jeg da..:)

EB
25-09-2004, 07:57
Glad lørdag... Våknet tidlig - før 07.00. Det blir en rolig start med en del aviser og kaffe. Frokost blir det vel også før 12.00 en gang. Ha en bedre lørdag - lykke til på elgjakten!

Thomas
25-09-2004, 09:17
God morgen fra Gardermoen

Fint, men kaldt vær her nede - ufyselig mye folk.. Hos oss på Norwegian kan man kalle dagen en "god-dag" :D

T- 3timer og 40minutter igjen.. men først må en maskin til Faro sendes avsted.. :zzz

LCH78
25-09-2004, 09:50
Og her oppe i nord så har man vært våken siden 0445.. på jobb siden 0530 og her skal man være frem til 1300 *gjeeeeesp*

Morratiman har, etter at jeg sende Wf931 avgårde, gått med til å gjespe seg igjennom De-Icerkurset til Widerøe :)

Savipix
25-09-2004, 11:02
God morgon från syden.

Sov riktigt gott i natt (första gången på länge) trots stormen som drog förbi. I dag blir det en tur på Monaco Yachtshow för att se vad som bjuds av båtar i mångmiljonersklassen.

TV säger att det skall bli runt 23 grader i dag. Hoppas att det stämmer.


Ha en fin helg

G-COLE
25-09-2004, 11:08
God morgen fra Bergen også.
Grått og overskyet her i dag. Regnet skal nok komme også,- skal vi tro på værvarslinga... :)

FBU 4EVER
25-09-2004, 11:14
God morgen,alle sammen!
Tusenfryd-turen kokte bort i kålen,så da blir det Italienske dager i Bogstadveien og en litt sen lunsj på Albin-Nobile.:)

BEF
25-09-2004, 12:20
God lørdag, fra et desentralisert sted i Romer(R)iket.
Stedet ser faktisk ikke så værst ut når det blir badet i sol og høstens farger.

Endelig fri noen dager nå.

Blir nok en tur til Kjeller og Gardermoen i dag for å spotte litt med min sønn.
"Den skal tidlig krøkes, den som fullverdig "freak" skal bli!"
Kamera, kikkert og scanner skal selvsagt medbringes.


Ha en fortryllende dag, alle sammen!

Martin
25-09-2004, 12:50
God Lørdag :)

I dag blir det bytting av gaver. Fikk to eksemplarer av Frode Øverlis "Riskhospitalet", så den ene skal byttes i en annen bok av Frode Øverli, som er ute i disse dager. Pluss noen små papirlapper med tall på som skal byttes inn i små plater med musikk på.

Falcon
25-09-2004, 14:54
...og gratulerer med dagen til Andrev! :)

LN-REF
25-09-2004, 15:02
Fin dag her i Ålesund sammenligna med i går!

Og siden tlf ikkje har ringt enda, så er dagen den enda finere! Og for alle som har vert plaga med tlf i det siste fra en viss person, så veit dei vel ka eg snakker om!

Dagen startet med et par timer på brannstasjonen i anledning "Åpen dag" Guttungen likte seg, men ble litt skuffa da "brannsjefen" ikkje gav dei løyve til å ta med seg unger opp i korga på stigebilen...

Kona drar straks på seinvakt så det blir hjemme-alene-kveld for oss "gutta" med pizza og cola!

wf145
25-09-2004, 18:46
Originally posted by LN-REF


Fin dag her i Ålesund sammenligna med i går!

Og siden tlf ikkje har ringt enda, så er dagen den enda finere! Og for alle som har vert plaga med tlf i det siste fra en viss person, så veit dei vel ka eg snakker om!
???????

dc-8-63
25-09-2004, 19:26
God morgen i fra Sandy Point ogsaa

Her nede ved sjoeen ligger taaka tett, saa vi benytter dagen til en lang tur oppe paa Mt.Baker....

Liker de smaa endringene Richard gjoer, og trives godt i Poelseboden!!!

LN-MOW
25-09-2004, 21:26
God taakemorgen fra Bainbridge Island.
Herble det morgen paa fotballbanen hvor lillegutten hadde en straalende kamp og scoret vinnermaalet.

http://www.seaspotter.com/SEA0924/pj_1.jpg

Taaka har naa klokken 11.25 begynt aa loefte seg, men det er ingen tegn til sol ennaa.

LN-SEK
25-09-2004, 21:33
Hei Andreas, gratulerer med junior!

Ser ut til at europeisk fotball brer om seg der borte ?

LN-MOW
25-09-2004, 21:37
Fotball paa barnenivaa har vaert stort lenge, problemet er aa holde paa dem naar de blir eldre. Men det er ogsaa begynt aa bli bedre.

Farmer
25-09-2004, 22:14
Da var første dag på elgjakta over. Nå er jeg bare innom for å få på meg tørre klær etter en lang og våt dag i skogen. 1 elgku ble felt i dag, og vi får forhåpentligvis tak i kalven i morgen. Nå er det tid for en jaktdram eller tre i gammelstuo med resten av jaktlaget ;)

Concorde
25-09-2004, 22:21
Hva bruker du? 16mm kanin?

LN-REF
25-09-2004, 22:38
Originally posted by wf145


Originally posted by LN-REF


Fin dag her i Ålesund sammenligna med i går!

Og siden tlf ikkje har ringt enda, så er dagen den enda finere! Og for alle som har vert plaga med tlf i det siste fra en viss person, så veit dei vel ka eg snakker om!
???????

Eg gir deg 3 bokstaver, stokk litt om på dei, og man finner svarert på problemet!....

PST

Og dem som har støttet overnevnte "bokstavkode" med penger.. Be om å få dem igjen!

Og ja, "Pølseboden" er flott den! Bedre en "Gjørmehagen"

Dag Viking
26-09-2004, 02:05
Siden tråden ble startet med elg, så avslutter jeg med rein.
Spekemat av rein kan nemlig anbefales, spesielt i kombinasjon med vin.
En god lørdag folkens, og en enda bedre søndag...( som nok består i jobb fra morgen til kveld):zzz