PDA

View Full Version : God morgen fra Forus!

sirpjalle
05-12-2012, 06:46
Grynt fra Forus.

Man er på jobb, ikke direkte lys våken akkurat, så man får sette sin lit til at kaffekoppene i dag. Mon tro om de andre kaffeautomatene på dette huset har sterkere kaffe?

Ha en fin en forumister! :)

Discus
05-12-2012, 07:14
God morgen fra Bærum, litt hvitt på veien og nesten glade hjul i dag. Ellers er planen å jobbe en full arbeidsdag, som vanlig. Ha en fin dag!

Someone
05-12-2012, 07:22
Mornings fra Oslo. Litt nyankommet snø her, men ikke nok til å lage skiføre. Blir en tur like over fylkesgrensen til Buskerud for et møte etter lunsj, får jeg må hjem å rydde litt før svigermor kommer på besøk. Ha en fin dag

LN-FHU
05-12-2012, 08:16
Go mårn fra Trondheim

14,7 blå på måleapparatet i morres - igjen glad for at jeg har Webasto :)
Normal arbeidsdag idag - middag til svogers i ettermiddag.

Ha en fantastisk dag forumister :) :) :)

Fnate
05-12-2012, 08:22
Grompf fra Lillestrøm. Det er i perioder som dette man lurer på hvor forbaska smart man egentlig var da man solgte bilen. Men, men slik er livet som miljøfyrtårn.

Får ønske MOW'en god tur over pytten i toppen av en 748. Du må passe på å ikke kile sidemannen på tærne, da dette ansees som uanstentig.

Ha en fin dag, folkens.

LN-MOW
05-12-2012, 09:33
Gute morgen aus gate Z62 på Grosse Flughafen Frankfurt! Grei tur sørover med en A319 og vi landet trygt på rute til tross for en runde med deicing etter nattens snevær. Det gitt raskt og effektivt på 5 minutter. Liten minus til jenta på SAS innsjekk som sleit med å finne ut at koden for Delta var DL. Det sto nemlig ikke på kvitteringen... Men blid var hun, bevares! Selv om klokken var Uanstendig Tidlig.

Da var det bare å vente på at denne krabaten slipper ombord... D-ABYD levert 24. August.http://img.tapatalk.com/d/12/12/05/ade8epuz.jpg

Ståle
05-12-2012, 09:35
God morgen fra Østre Aker`n, dagens første timer har allerede forsvunnet for egen del og forhåpentligsvis roer det seg utover mot slutten av dagen ellers frykter jeg en saftig bunke med overtidstimer - noe jeg ikke orker fortiden!

Det ble også litt seint igår når man relanserte GTA IV for egen del....ha en fin znooooork dag.

Chriscross
05-12-2012, 10:58
Hepp fra Gran Canaria. 20 grader og sol her, men er nervøs for hva 10 blå gjør med vannrørene i Bergen. Huset er tross alt bygget av vestlendinger og trøndere, og de har ikke imponert meg så langt. Vel vel finner det ut tidsnok på søndag.

Thomas
05-12-2012, 11:32
Smack!
Det er humane temps. igjen, selvom det for en sommerdude er altfor altfor kaldt - melder om 9 blå pr.nu. Turen går retning Gardermoen for møte fra 13:00 til 16:00, deretter jobb til langt på natt, har fått med meg at de sliter litt med fjonene på ARN og i LON.

Nåvel, det ornær sæ vel til slutt. Ser forøvrig StormWX melder sol og 40+ i BGO, kanskje man skal dra dit.

Bizflyer
05-12-2012, 12:22
Drittmorgen her i det Sørlandske!

Først forsov jeg meg, deretter var bilen tom for strøm på batteriet. Så da ble det å følge jr til skolen og ta bussen. 12 minus og litt vind gjorde det til en sur fornøyelse.

Masse å gjøre på jobben, og så må man i tillegg ut og få byttet batteri i bilen.

Og så har jeg fått noen flere oppgaver som må være løst til fredag. Da vet jeg hvordan i kveld og i morgen kveld skal brukes til iallefall. Ikke mye fritid her gitt!

Akk ja! Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

LN-MOW
05-12-2012, 12:39
Knyttenevetest..... Bestått! Da var det på tide å begynne å drikke!

http://img.tapatalk.com/d/12/12/05/dupena6y.jpg

Hpkris
05-12-2012, 13:54
Go ettermiddag fra Pattaya.
Dagens arbeidsøkt på stranda med brunfargen er overstått og siden kongen har bursdag i dag er det totalt trafikk kaos overalt.
Nærmeste pub blir derfor tilholdssted resten av kvelden :)

Ha en fortsatt fin dag, med eller uten kuldegrader :)

LN-RRE
05-12-2012, 22:43
God onsdags kveld fra Oslo lufthavn, Comfort Runway hotell! LN RRE og LN KRF på den sedvanlige førjulsturen, denne gangen settes kursen til Riga via Frankfurt med LH865 og LH890.

Tipper det er bruk for det store romoverskuddet rundt OSL da ARN har vært nede for full telling i hele dag. Traff noe så sjeldent som et Etheopian crew som egentlig skulle vært på ARN men ble devirta hit, i innsjekkinga på hotellet! Slo av en prat med flyvertinnene og de var veldig glade for å kunne ta kveld. Vært her siden kl 0530 de.

Vi ble oppgradert til suite på et hjørme slik at vi har full oversikt over bevegelsene på 01L på OSL ikveld!

Lurer på hva det er vi ser som står på gate 171 eller i alle fall nærheten der. Kan det være en 777 fra noe vi ikke ser så ofte? Emirates? Jeg er helt blank på dette så vær snille :D

Twin Otter
05-12-2012, 22:47
Er vel en 77F fra Emirates Cargo på OSL. Imf en konsert med Lady Gaga.

Martin
05-12-2012, 22:47
Lurer på hva det er vi ser som står på gate 171 eller i alle fall nærheten der. Kan det være en 777 fra noe vi ikke ser så ofte? Emirates? Jeg er helt blank på dette så vær snille :D

Et lite hint i spotteralertforumet ;) http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=111178

Ellers god kveld fra Maura. Nok å henge fingra i om dagen, og jeg håper den forkjølelsen jeg kjenner nærme seg holder seg unna. Skal jo på julebord på lørdag :drink

God kveld ønskes.

LN-KRF
05-12-2012, 22:52
Ja det tenkte jeg det måtte være Emirates, men motorne så blå ut, og halen ligne veldig på Lufthansa sin hale, men godt mulig det er trøttheten som kommer, å at synet jukser :)

LN-RRE
05-12-2012, 22:54
Aaah, akkurat ja! Fine gjester får en si! Blir morro å svippe innom FRA i morra og se hvordan det står til der :) Håper på heavy metal :)

LN-MOW
05-12-2012, 23:13
G'aften fra IAD.. Her begynner det så smått å bli mørkt. Misset akkurat 16:30-ekspressen til Atlanta så da ble det å vente en time ekstra .. jaja .. godt å få en kaffe ihvertfall.
747-8 og ny Business Class var helt kanon! Kommer plutselig en TR muligens...

LN-MOW
06-12-2012, 20:33
Knyttenevetest..... Bestått! Da var det på tide å begynne å drikke!

http://img.tapatalk.com/d/12/12/05/dupena6y.jpg

Note to Elefnater:

Denne versjonen har ingen skuff, men en veldig kul hule. Bakdelen er at man av og til må tåle en god dose tåfis, med mindre nabosetet er ledig og man får hulen for seg selv ... ;)

Lamox
06-12-2012, 20:47
God morgen fra Shanghai! Her har man enda ikke lagt seg, men morgen er det visst likevel...! Den norske tidsrytmen sitter fremdeles godt i kroppen, men nå får en gjøre et forsøk på noen timer i senga før den laange turen hjemover....

Edit: Men her er det altså fredag morgen...

LN-MOW
06-12-2012, 20:49
Ja, og dette var bare et lite tillegg til onsdagståden . ;)

Lamox
06-12-2012, 20:52
Ja, og dette var bare et lite tillegg til onsdagståden . ;)

Nå ble jeg litt døgnvill.....