PDA

View Full Version : Go tirsdag


Hpkris
04-12-2012, 04:39
Go morgen fra Pattaya.
Her har vinter'n kommet for fullt ser det ut som.
Allerede over 30gr her så blir nok en het dag.
Visum søknad for fruen og en tur på stranda er dagens harde jobbing :D

Ha en flott tirsdag :)

LN-MOW
04-12-2012, 07:44
Yoyo .... litt varmere i dag .. kun -13 ...

Siste morgen i Mosjøen. Turen går til OSL i kveld med sen ankomst og desto tidligere avreise videre i morgen. On the bright side, venter det trolig Anden Etage i en 747-8 ...

Ovnen er varm, kaffen også, og nå er det snart på tide å tømme kjøleskapet for 'rester' og hive det i stekepanna.

sirpjalle
04-12-2012, 08:00
God morgen fra Forus!

Litt av hvert på tapetet i dag, så foreløpig ser dagen lys og fin ut... Mon tro hvem av mine "kjære" kollegaer jeg må rydde opp etter i dag da :drunk:.

Kjapp tur i lunsjen til han Chlas Olson, og siden vi er på de kanter, kanskje en tur innom det statlige alkoholutsalget?

Nuve, ha en fin en forumister! :)

Someone
04-12-2012, 08:12
Mornings fra Oslo. Minus 12 så føler jeg gjorde et riktig valg med stilongs under dressbuksa og Sorelsko på bena. Fortsatt ikke helt 100%, men det er alt for kjedelig å være sykemeldt. Ha en fin dag

Utflyttet
04-12-2012, 08:19
Morn fra vannkanten langs Lake Victoria. Her er det både apekatter inne (IT-konsulenter) og ute, et par dager igjen, så er det hjemover til varmen! :)

-A

Ståle
04-12-2012, 08:32
God morgen fra et av Oslos mange porscher, våknet til en melding om at det var bikkjekaldt idag også..oppløftende å høre i det øyeblikket man skal trille ut av senga! Nuvel, T-2 til neste gang nordsjøen krysses, det blir godt!

God bedring ønskes Someone, og la oss nå også håpe at kulden snart roer seg litt.

Ha en fin dag :)

killbox
04-12-2012, 08:56
Morn fra Verven. Bilen viste kalde 9 minus i dag på parkeringsplassen. Det er ikke hverdagskost for Stavanger. Satser på en rolig dag med diverse rapportering.


Ha en fin dag :)

LN-FHU
04-12-2012, 09:47
Mårnings fra Trondheim og 12 blå på måleapparatet.
Laaang natt med tett nese og to små som også er i ulage.....:( :(
Men på jobb må man, så det får bare stå til :) :)

Ha en åpen dag :p :)

roger
04-12-2012, 09:53
Mårnings fra Trondheim og 12 blå på måleapparatet.
Laaang natt med tett nese og to små som også er i ulage.....:( :(
Men på jobb må man, så det får bare stå til :) :)

Ha en åpen dag :p :)

Skift ut 12 blå med 14, to små med ein liten, og vips er morgonrapport nr to frå Trondheim klar. Busstur i soloppgang...

Ha ein bra dag!

ClassOne
04-12-2012, 10:35
God morgen fra midtfjords på Boknafjorden. Her ble det en laaaang morgen, kjørte hjemmefra kl 0700, rett før ferja, dvs rundt 0745, så fant jeg ut at lommeboka lå igjen hjemme. U-sving, kurs satt hjemover i overlydsfart, en utrolig rask turnaround, så rakk man 0900 båten!
Så nå har jeg retning Egersund.

-10 grader hjemme, skal bli deilig å plusse på 35-40 grader til helga!

Ha en flottings dag folkens.

BSSW
04-12-2012, 13:13
God dag fra Egersund :p

Her er det kaldt! Hele 5 blå :8::p
Stilongsen ligger igjen i Tananger, men her inne er det varmt ;)

Her har man fri, fordi sjefen synes jeg hadde for lite fri :p (avspasering)
I slutten av uka skal jeg til et varmere sted, dessverre er det ikke meldt mere enn en temp rett over 0.

Litt action i nabolaget i går kveld, pipebrann i et nabohus. Tror ikke det var så alvorlig, da det allerede stiger røyk opp fra pipa.

Vel vel, ha en fin dag forumister, uansett hvilken temperatur man har

Discus
04-12-2012, 17:11
God ettermiddag fra Bærum...noen har fremdeles ikke satt på varmen ute her heller.

Islending
04-12-2012, 17:13
God tirsdag fra Bergen. Deilig å være ferdig på jobb tidlig i dag. Det er ganske kjølig ute, og holder meg derfor inne med Borderlands 2 i dag... :)

On the bright side, venter det trolig Anden Etage i en 747-8 ...


Regner med det blir TR fra denne turen?

Fnate
04-12-2012, 20:46
God kveld fra stuggu på Lillestrøm. Har fått et pinlig anfall av fornuft her idag, da jeg bestilte OSL-LPA-OSL med øyhopp til TFN med SAS poengtilbud fremfor en syk runde med BA, IB og Air Europa.

Jeg skal nok finne noe annet å blåse ukepengene på snart. Men først vil elefanten se på Batman.

En god kveld ønskes alle

Bizflyer
04-12-2012, 21:14
God tirsdagskveld fra det iskalde Sørland!

Minus 10 stort sett i hele dag! Etter en hektisk dag på kontoret var det først duket for julefest i barnehagen. For sikkerhets skyld utendørs. Så fikk man en halvtime inne i varmen før det var juleavslutning på skolen som bestod av fakkeltog for å finne julenissen. En kald fornøyelse gitt. Avsluttet innendørs med kaffe og kaker.

Nå er man kommet hjem og benket seg foran skjermen og satser på at de norske pikebarna slår Serbia i første kamp i håndball EM!

Fortsatt god kveld!

BF:cool2

LN-MOW
05-12-2012, 00:54
Goood aften fra snedrevet på Galemoen. Har installert meg på Raddisson etter en trivelig tur på klapp i LN-BUD. Håper ikke dette varer, men jeg har god tid i Frankfurt, så jeg tåler litt delay.

God natt!