View Full Version : God mandag fra Forus!
sirpjalle
03-12-2012, 06:43
God morgen fra Forus!
Det er enda snø ute, men heldigvis er det ikke de store mengdene som har kommet i natt, og veiene er heldigvis fine.
Kaffekoppern er tom, og jeg kjenner at det er på tide med litt påfyll.
Ha en fin en forumister! :)
*Gjesp* og *grynt* ... litt ustadig nattesøvn før man ga opp ved sekstiden ..
-16 på utsiden ... her skal det fyres! Med ved!
God morgen fra Ring 2, kan også bekrefte fra Oslofronten at det også er bikkjekaldt her! Nesten så jeg lurer på om jeg vil ha en ræv å sitte på etter denne dagen!
Dag 1 av 4 på kontoret denne uka står for tur, satser på at ting går fort unna såvel som med klokken :)
Ha en fin dag!
God morgen fra Lillestrøm.
Da har det om sider blitt pysjamas-sesong igjen. Nei, jeg snakker ikke om natten, men til å ha under kontorantrekket om dagen. Først og fremst til/fra jobb.
Og da er det bare skuffen med British Airways pysjamaser som gjelder!!!
Jeg liker best dem som er delt ut på 747, da disse virker å være hårfint mykere etter å ha vært oppbevart i er ørlitt anderledes trykk enn 777-pysjamasene. Det gir en litt annen trådstruktur etter en tid ombord.
Ha en fin dag folkens. Jeg skal nå ut i pysjen!
Brrrr.....
Veden trygt opptent i peisen og klar for en jobbdag på hjemmekontoret!
-15 her i Skaun i dag tidlig også, så blir en innedag her.. Garrrrrrantert..... hehe.
Reisefri til fredag slik det ser ut nå, da er det en svipptur over til Manchester på programmet.
Ha en fin mandag folkens!
Kim
OSL.... -18.... vi snakkes ved peisen!
Ha en fin dag!
Formiddag her i Trondheim
12 blå....æ'kke så gærn't det ;) Derfor man har Webasto i bilen :) :)
Idag er det bare rolig på jobb,forrige mnd ga omsetningsrekord så ser fram til kake ila uka :) :) :)
Ønsker alle en strålende dag :) :) :)
Bizflyer
03-12-2012, 09:43
Hvit mandag morgen her i det Sørlandske.
6 beinkalde blå og vind gjør at jeg er sjeleglad for at jeg ikke jobber utendørs.
Bilen hadde for sikkerhets skyld flatt batteri i går ettermiddag. Fikk starthjelp, og tok så en lengre kjøretur for å lade batteriet, parkerte og håpet på det beste at bilen ville starte i dag. Og det gjorde den, med et nødskrik. Så nå er bilen plassert hos de gamle til lading mens jeg er på jobb.
Mange ting på tapetet i dag på jobben, så tida skal nok fly avsted. Ingen planer for kvelden annet en klesvask og forhåpentligvis en treningsøkt. Hvis bilen starter da!
God mandag!
BF:cool2
God dag meg her og der....sykmeldt meg hjernerystelse. Skjermforbud, så får logge av. :(
God formiddag fra Rivieraen!
Samme blå himmelen som igår og da gikk det ihvertfall helt fint med Champagne på stranda...
Ha en fin en :)
God formiddag fra Asker hvor termometeret leser -8,8C. Hadde håpet på en innedag med exphil oppgaveskriving, men ettersom søsteren min klarte å glemme PC'en hjemme må jeg dra til Sandvika for å levere den. Ekstra kjipt er det at mamma er ute med bilen, så jeg må ta buss og tog :(
Dere får ha en fin mandag videre :)
Morn Oslo. Som nevnt tidligere, altfor kaldt ute, jeg er sikker på at dette er starten på jordas undergang 21.12.12.
Ovnen på rommet fyrer på maks, som gir en behagelig temperatur fra 50 cm høyde. Beina blir å holde borte fra gulvet, for der er det mange grader kaldere enn oppe på skrivebordet.
ClassOne
03-12-2012, 12:17
God dag fra Haugesund. Hjemmekontor i dag, svipptur til Egersund i morgen, julebord/salgsmøte i Drammen onsdag og torsdag, før vi dra til Dubai på fredag. Tror nok uka skal gå fort!
Ha en flott dag, selv med mange blå.
Guten tag fra Oslo Sentrum. Jeg for min del flirer over alle som klager over kudlen. Det finnes ikke dårlige vær bare dårlige klær!
Formen ikke den beste, har vært konstant småkvalm siden fredag uten at det har utviklet seg til noe mer enn det, men på jobb er jeg nå og føles egentlig ikke så verst ut nå. Jeg får nå i meg mat som vanlig, men det er bare en konstant uggen følelse. Jaja det gir seg vel. Ellers lite på agendaen i dag bortsett fra et møte.
God dag meg her og der....sykmeldt meg hjernerystelse. Skjermforbud, så får logge av. :(
Fylla har skylda......... :p :drink
Julebord er farlige greier :drink :drink :drink
Ha ha ha...god bedring :)
Bizflyer
03-12-2012, 14:58
Fylla har skylda......... :p :drink
Julebord er farlige greier :drink :drink :drink
Ha ha ha...god bedring :)
Han skal jo være glad for at han får hjernerystelse!
Kjenner flere som bare ville fått rystelse! :colgate:
God kveld fra Cranebank. Nå venter en session i B744 simulator. Satser på at jeg ikke stryker... :)