View Full Version : Eurobonus julekalender
rkvalvaa
01-12-2012, 07:07
Eurobonus sin julekalender gir i dag triple extrapoeng ved en reise til Chicago, Paris eller Dublin i perioden 14. januar til 10. mars.
http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/julekalender/?WT.ac=EB_start_julekalender_011112
Typisk uflaks...
Skal til Dublin 15 Mars jeg, og Paris 25 Mars....
Inn i gamperævva...
Kim
Gjelder det i alle klasser?
T/R OSL - ORD vil gi omtrent 60 000 poeng i C?
Ja, står ikke noe om begrensninger, så som EBG og med reise i Business vil det komme over 60000 poeng ja.. Ikke verst det!
Kim
.... Så får du tredoble ekstrapoeng (3000 - 22000). Er det da begrenset oppad til 22000?
Er nok maks 22k poeng ja. Ikke helt hurra-tilbud..
Bizflyer
01-12-2012, 14:23
Det var jo en ny vri!
Synes dette virker lovende jeg.
Blir spennende å se hva som kommer de neste dagene frem mot jul!
BF:cool2
Molinari
01-12-2012, 14:42
Noen som vet om det gjelder kun nye bestillinger, eller om man får også på allerede bestilte billetter?
VirreVapp
01-12-2012, 15:34
Vet noen om disse ekstrapoeng teller i status sammengen, så an kan få 22' ekstra poeng som da teller med opp imot gullkort grensen på 45' ?
Vet noen om disse ekstrapoeng teller i status sammengen, så an kan få 22' ekstra poeng som da teller med opp imot gullkort grensen på 45' ?
Nei. Ekstrapoeng gir ikke status.
Islending
01-12-2012, 16:05
Typisk min luck har CPH-ORD-CPH i slutten av desember med retur den 9. januar... :(
rkvalvaa
02-12-2012, 05:57
I Eurobonus julekalender for 2. desember får man 3000 extra poeng ved leie av bil hos Hertz. Gjelder kun bestillinger gjort 2. desember for perioden 2.desember til 31. mars.
Ser ut som om de prisene man får opp ikke er de beste Hertz kan tilby, så jeg ble litt sur...
http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-og-nyheter/julekalender/?WT.ac=EB_start_julekalender_011112
Hadde i grunn håpet på gode poengturer med eurobonus, ikke få poeng ved tur..
Men men, får vente å se :)
Trengte leiebil på Reykjavik i Februar jeg, så passet fint den.. Booket med Hertz og fikk samme pris som på Avis og Sixt, men med ekstrapoengene var det jo mer verdi med Hertz.. :)
Kim
Prøvde å bestille:
•MUST PERFORM A NEW RATE REQUEST OR SELL ANOTHER VEHICLE [DE517
Ting som tyder på at SAS IT fikk ansvaret for kampanjen hos Hertz.
Ikke uenig, men det er fortsatt ganske mange dager igjen...
Robbiedeluxe
03-12-2012, 00:55
En liten fugl har delt med meg at det kommer. Destinasjoner i Europa (type Paris, London, Madrid, Munchen, Roma, Zurich etc) – men høydepunktet er en billig IC-reise. :cool:
Ny runde med triple ekstrapoeng. Denne gang til FCO, PMI og EWR. Samme reiseperiode som sist.
En liten fugl har delt med meg at det kommer. Destinasjoner i Europa (type Paris, London, Madrid, Munchen, Roma, Zurich etc) – men høydepunktet er en billig IC-reise. :cool:
Akk, o'vel, nå blir man jo sittende til julekvelden og vente på IC reisa - så sant om SAS IT takler det ;)
Beklager nybegynnerspørsmålet, men hvilke poeng er det du får trippelt av? Vil det si at om jeg får 7000 eurobonuspoeng på en reise til EWR, så får jeg i tillegg triple poeng for dette, men som ekstrapoeng? Eller hva er det jeg misforstår? :)
Beklager nybegynnerspørsmålet, men hvilke poeng er det du får trippelt av? Vil det si at om jeg får 7000 eurobonuspoeng på en reise til EWR, så får jeg i tillegg triple poeng for dette, men som ekstrapoeng? Eller hva er det jeg misforstår? :)
Hvis 7000 EB-poeng er utgangspunktet, vil du få 21000 gjennom kampanjen. Regner med at dette kun gjelder ekstrapoeng.
OK. Takker for svaret. Så jeg får altså 7000 grunnpoeng (som vanlig) + 14000 ekstrapoeng? Eller 21000 ekstrapoeng?
Og et nytt spørsmål: Om det kommer rabatterte reiser (rabatt på antall bonuspoeng som kreves), kan dette brukes sammen med Companion Ticket eller gjelder den kun på "ordinære" Eurobonus-reiser?
7000 grunnpoeng og 21000 ekstrapoeng som du kan bruke på feks bonusreise :)
Takker så mye :)
Noen som kan svare ang. CT på evt. rabatterte poengreiser?
Takker så mye :)
Noen som kan svare ang. CT på evt. rabatterte poengreiser?
Ja, svaret er nei. Kan ikke kombineres
Takker :) Regnet vel ikke med at det kunne kombineres, men hadde jo vært strålende :)
Uff, med de to siste lukene er det litt leit av man har en enveisflight på rutene hhv. OSL-EWR + ORD-ARN i februar..
Islending
04-12-2012, 01:04
Luke nummer fire viser 10.000 poeng til Paris. Reis mellom 5. januar og 17. mars 2013.
Luke nummer fire viser 10.000 poeng til Paris. Reis mellom 5. januar og 17. mars 2013.
... og tydeligvis 15k for Y+ og 20k for biz, uten at dette står nevnt i julekalenderen.
Temmelig grei pris det :)
Publiseres dagens luke ved midnatt hver gang?
Det var ett mkt bra erbjudande till CDG!!
Hjelper mye med godt prisede billetter til Paris når man kun får denne feilmeldingen når jeg prøver å booke "Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase."
I tillegg kan det også nevnes at jeg får frem ordinær poengpris..30k T/R.
Heia SAS! :)
Får du? Jeg får korrekt pris på høyresiden og ved booking.
Hehe, SAS IT har som alltid alt på stell :)
Har også store problemer med å få dette til, dessverre..
Nu är en CDG weekend i Februari bokad för 20 000 poäng i C.
För att maximera flygandet för poängen blir det ARN-OSL-CDG-CPH-ARN :D
Har også store problemer med å få dette til, dessverre..
Flott å høre at det ikke bare er meg, SAS-IT! :@
Hadde store problemer med nettsiden i formiddag, men nå i 14-tiden fikk jeg booket to billetter OSL - ARN - CDG - OSL 15 - 17. mars. Bra deal:)
Nå funker det her for egen del, men så er jeg på vippepinnen om man skal slå til på en Paristur eller sjanse på flere gode tilbud senere mot jul. Er nysgjerrig på prissettinga av en eventuell IC tur merker jeg!
Nå funker det her for egen del, men så er jeg på vippepinnen om man skal slå til på en Paristur eller sjanse på flere gode tilbud senere mot jul. Er nysgjerrig på prissettinga av en eventuell IC tur merker jeg!
Kommer det noe bedre, så kan vel Paris turen avbestilles......
Så man kan avbestille bonusreiser og få igjen alt av utlegg i form av poeng og penger uten problemer?
chrisljo
04-12-2012, 23:44
Bookingavgiften er vel tapt, men resten refunderes.
Der var luke nummer fem åpnet. Madrid til 15k poeng t/r. Samme reiseperiode som sist, 5/1 - 17/3.
Skipskatta
05-12-2012, 10:06
Bookingavgiften er vel tapt, men resten refunderes.
Det er vel ingen kostnader med å avbestille en Eurobonusreise hvis man gjør det selv på SAS' sider?
FlightDeck
05-12-2012, 13:07
Der var luke nummer fem åpnet. Madrid til 15k poeng t/r. Samme reiseperiode som sist, 5/1 - 17/3.
Ser at man kan fly Business t/r for bare 25.000 poeng.
Islending
06-12-2012, 01:45
6. Desember:
Kjøp julegavene på CDON.no og få tredoble ekstrapoeng.
https://webshopping.flysas.com/no/displayMerchant.do?page=merchant&aid=1&mid=33701&type=-1&subtype=-1
Fint tilbud dette. Blir mye film fra meg iår ;)
7. desember
Bestill strøm fra Fjordkraft og motta 10.000 Ekstrapoeng (mot 5000 som "normalt"). Så vidt jeg har forstått det mottar man 5000 poeng ved oppstart og 5000 etter 6 mnd!
Samme vilkår med 3000 poeng for hvert påfølgende år med denne avtalen!
Bestill strøm fra Fjordkraft og motta 10.000 Ekstrapoeng (mot 5000 som "normalt"). Så vidt jeg har forstått det mottar man 5000 poeng ved oppstart og 5000 etter 6 mnd!
Samme vilkår med 3000 poeng for hvert påfølgende år med denne avtalen!
Fortsatt en elendig deal. For å få 3000 poeng må du kjøpe en unødvendig strømforsikring som koster kr 720 per år. Og selve avtalen til Fjordkraft er heller ikke bra, du får en bedre deal direkte på hjemmesiden til Fjordkraft med "strøm til innkjøpspris".
Eneste som er lønnsomt er å tegne avtalen og så si opp etter 6 mnd.
Forskellig låger idag. Dk variant:
"Bo mindst to nætter på et valgfrit Radisson Blu hotel i Danmark, Sverige, Norge eller Finland – og få dobbelte Ekstrapoint. Gælder ophold t.o.m. 15. januar 2013, som bookes i dag."
Dagens luke gir 15 000 ekstrapoeng ved abonnering på The Economist.
Helikopter
08-12-2012, 10:18
Dagens luke gir 15 000 ekstrapoeng ved abonnering på The Economist.
I 3 år
7500 for 1år
chrisljo
08-12-2012, 10:54
Det er et bra tilbud det, fikk fornyet i sommer på samme tilbud.
Hyggelig tilbud. Tenker jeg fornyer, og går for 1 år med 7500 poeng. Greit med poeng pr. krone.
Helikopter
09-12-2012, 10:19
doble poeng og 10% på room21
10.12
10.000 poeng t/r London om du reiser mellom 5. januar - 28.februar 2013!
10.12
10.000 poeng t/r London om du reiser mellom 5. januar - 28.februar 2013!
Wow!
Nå begynner jeg å bli spent på luke 24 :)
Og der hadde man kjøpt seg første tur i 2013 :D
Temmelig bra tilbud det der ja :) Har allerede booket tur med SAS til London, ellers hadde jeg nok glatt hoppet på den der.
tja, london er jo direkteflighter fra de fleste store flyplasser i Norge, så da er det ikke så bra poengpris. Kunne tenkt meg fin pris på BCN i slutten av februar og fått med MWC i samme slengen :)
tja, london er jo direkteflighter fra de fleste store flyplasser i Norge, så da er det ikke så bra poengpris. Kunne tenkt meg fin pris på BCN i slutten av februar og fått med MWC i samme slengen :)
Om du ikke syns en rabatt på drøye 66% er en god deal, må du jaggu være god til å prute ;)
Ja, sånn sett. Men vanligvis får en billige billetter til london, hvert fall fra SVG. Når billettene er billige er det avgifter som utgjør den største potten, og den må en likevel betale ved poengbilletter. Da blir ikke poengrabatten så bra likevel i mine øyne.
Ja, sånn sett. Men vanligvis får en billige billetter til london, hvert fall fra SVG. Når billettene er billige er det avgifter som utgjør den største potten, og den må en likevel betale ved poengbilletter. Da blir ikke poengrabatten så bra likevel i mine øyne.
Nå betaler du ikke særlig høye avgifter på SAS, da... Så det argumentet synes jeg ikke helt gjelder.
Dette tilbudet fristet, men så søkte jeg på ønsket reisedatoer og fikk opp BA med pris til 2444,- for 2. Noe som er kun 1438,- mer enn bonusreisen med skatter og avgifter. Slikt sett koster det 1438,- å beholde 20.000 poeng. :)
What to do....
Gikk du så langt i prosessen som å sjekke tidene? Gjorde samme eksperiment og havnet på nesten 2000,- hos BA mot mine 400 og noe pluss 10k poeng hos SAS på (samme) tider som passet meg.
Jeg endte forøvrig opp med business for 20000 og 570,-.
Fra tidligere julekalendere hos SAS/EB, har det noen gang vært gode tilbud på kjøp av poeng?
Fikk inn 10 k "uventede" poeng av AmEx etter litt shopping nå, samt 7,5 k av economist, og er ikke så langt unna å booke om neste USA tur fra C til F...
Robbiedeluxe
10-12-2012, 13:45
Det blir ikke tilbud om poeng, husker jeg rett.
Kjenner du til resten av lukene?
chrisljo
10-12-2012, 14:26
Litt enig, men i forhold til utgangsprisen er det bra, men det er litt for høyt sammenlignet med kontantpriser og BA. BA tar 9000 avios +300kr fra SVG/BGO og 7500 avios fra OSL, hvilket er hakket billigere enn SASs utgangspris 30 000.
BGO-LHR i Club Europe for 9000 Avios per vei er et røverkjøp spør du meg.
Robbiedeluxe
10-12-2012, 14:41
Kjenner du til resten av lukene?
Yep.
Fyllepåmedtekst.
Vi skal ikke si det til noen.... :) hehe
ghostern
10-12-2012, 16:25
Yep.
Fyllepåmedtekst.
Så vil du seie at 20.000 poeng på business-billett til LHR er god utnyttelse av poeng? ;) (Eg har akkurat så mange poeng på konto. Eller dvs 40.000, men må bestille x2 billettar)
Er litt spent på den IC-reisa eg også, men trur uansett ikkje at eg har tid til å reise på ein lenger tur til våren, og det spørs vel også om det blir Shanghai-tilstander med 20.000 i økonomi.
Et IC business poengtilbud hadde vært knall! :)
Nå betaler du ikke særlig høye avgifter på SAS, da... Så det argumentet synes jeg ikke helt gjelder.
La inn en vilkårlig helg SVG-LHR t/r i februar og kom frem til en pris på 1648.- hvorav 1012,- av disse er drivstoffavgift. Drivstoffavgiften må en vell betale selv ved poengbilletter, og da får en knappe 600,- i billetter for 10k med poeng.
Er f.eks Trumf kilden til EB-poeng så må man overføre 700,- for å få 10k og da blir plutselig bonusbilletten dyrere enn ved å kjøpe den som vanlig...
Fordelen med bonusreise er at man til en viss grad kan velge fritt mellom avgangene..
La inn en vilkårlig helg SVG-LHR t/r i februar og kom frem til en pris på 1648.- hvorav 1012,- av disse er drivstoffavgift. Drivstoffavgiften må en vell betale selv ved poengbilletter, og da får en knappe 600,- i billetter for 10k med poeng.
Er f.eks Trumf kilden til EB-poeng så må man overføre 700,- for å få 10k og da blir plutselig bonusbilletten dyrere enn ved å kjøpe den som vanlig...
Fordelen med bonusreise er at man til en viss grad kan velge fritt mellom avgangene..
Gjør nu litt hjemmelekse da, SAS har ikke YQ på bonusbilletter i motsetning til de aller fleste andre i Europa, du må vel til USA for å finne andre som også dropper YQ på bonusbilletter.
FlightDeck
10-12-2012, 19:52
Avgiften jeg får opp er 456 kr. for en bonusreise t/r Stavanger-London.
Yep.
Fyllepåmedtekst.
Oki. Hva har vært din rolle i det her? Kommet med forslag? :)
Glean EBG
11-12-2012, 01:22
Og luke nr. 11 er berlin fra 7500 poeng januar til mars.
Oi, den er fin. Skal bestilles :)
Mer eller mindre umulig å finne ei helg i løpet av de tre månedene til 7500...
Du er nok ganske sent ute nå. Vil tro ganske mange booket tidligere i dag eller i natt :)
Fredrik KH
11-12-2012, 18:18
Må si meg positivt overasket over kalenderen til SAS. Blir kjekt å se hva de har planlagt den siste halvdelen av advent. Benyttet meg selv av tilbudet til Paris. Frister nesten å legge inn en tur til Berlin også, men får vel heller se hva annet som dukker opp.
Var nok litt sein ja. Ble en tur i tidlig februar. Grei utreise, men lang tur hjem igjen. TXL-ARL-OSL-SVG :/
Superhai
11-12-2012, 18:40
Var nok litt sein ja. Ble en tur i tidlig februar. Grei utreise, men lang tur hjem igjen. TXL-ARL-OSL-SVG :/
Kos deg i Burkina Faso da ;)
Kos deg i Burkina Faso da ;)
Hehe, glemmer at det såklart er ARN, og ikke ARL for Arlanda :)
jameson82
12-12-2012, 04:13
12/12 Luxembourg 10.000 poeng.
13/12
Trippel Trumf! Overfør 500,- i Trumf-bonus til Eurobonus-poeng og få 1500 Ekstrapoeng.
Maltwhisky
13-12-2012, 07:19
13/12
Trippel Trumf! Overfør 500,- i Trumf-bonus til Eurobonus-poeng og få 1500 Ekstrapoeng.
Ikke akkurat trippeltrumf kalendertilbudet da...
Overfør 500 trumfkroner (noe som er 6945 EB poeng) så får du 1500 EB poeng ekstra. Så 21,60% ekstra med poeng ved overføring av 500 kroner.
sas.dk/se byr på Milano for 15.000 poeng.
Ja, ja... 7750 trumfpoeng overført + 1500 ekstra. Da får vi bare håpe at tante holder seg flygende noen år til:)
Maltwhisky
13-12-2012, 11:13
FB-siden til SAS opplyser at du får 1500 ekstrapoeng per 500 kroner du overfører, men begrenset oppad til 6000 ekstrapoeng (ved overføring av 2000 kroner).
De (på Trumf-sidene) hevder fortsatt at "Akkurat i dag får du Trippel-Trumf på Eurobonus!", noe som er misvisende for å si det pent.
Indeed.. Bruker Trippel-Trumf begrepet siden det er trippeltrumf i dag torsdag, men særs misvisende når det gjelder overføring av bonuspoeng!
Islending
14-12-2012, 01:42
Dagens, Brussel til 10.000 poeng. Reis mellom 5. Januar og 17. Mars.
Hva med at de kan ha litt forskjellige avreise datoer?
Alle datoer ender jo stort sett 17 mars.....
Fikk nettopp denne i inboksen.
Ta en raskere vei til Gullmedlemskap! Nå kan du få triple poeng* på alle flyreisene dine med SAS (gjelder ikke på norsk innenriks) mellom den 1. januar og den 15. mars 2013. Alt du trenger å gjøre, er å melde deg på her og bestille reisene dine senest den 31. desember 2012.
* I tillegg til normal poengopptjening på reisen, gir vi deg dessuten doble nivåhøyende poeng; poeng som kun gjelder for kvalifisering til et høyere nivå (ikke kjøp av bonusreiser og annet).
Hvis du for eksempel reiser:
1 tur/retur Oslo - Bangkok Economy Extra får du Gullkort!
Jeez, og jeg som bestilte en tur retur oslo newark for en uke siden. :(
Flott at jeg har bestilt tur til Kina 4.-11. april når alle kampanjene slutter i mars... :/ Jeg ville ha trodd at høysesong/"skuldersesong" begynte litt ut i mai, men det ser ut som SAS er uenig. Irriterende.
Husk at det som oftest er påske i april da, og at det drar opp prisene noe. :) Ellers er vel januar-mars off-season.
Joda, men påsken kommer jo tidlig i 2013, så det hadde gjerne være et alternativ å kjøre kampanjene til mai, med blockout-datoer rundt påske. Menmen, får innfinne meg med at jeg kun har en TK-tur i det tidsrommet og slutte med klaging. ;)
Glean EBG
15-12-2012, 01:21
Da er vi kommet til den 15. Luken og der er det doble ekstrapoeng ved overnatting på Rica hotell i Oslo og utvalgte hotteller i Sverige, tilbudet gjelder kun helgene i januar.
Dette må være den dårligste luken hittil etter min mening.
Enig! Håper det tar seg opp frem mot julaften!
16/12: Tredoble ekstrapoeng til BCN, LHR og PVG for reiser mellom 14/1 og 10/3.
De to siste dagene var det jammen ikke allverden til tilbud gitt...
Hvis jeg reiser LHR-CPH som del av LHR-CPH-xxx, og likt på returen, så teller vel dette tilbudet fortsatt? Man må vel ikke ha utreise fra en hub, og returnere til den?
Helikopter
16-12-2012, 20:41
16/12: Tredoble ekstrapoeng til BCN, LHR og PVG for reiser mellom 14/1 og 10/3.
Synes da dette var greit, 30k poeng for en tur til PVG?
Helikopter
17-12-2012, 04:59
50% Poengrabatt på leibil hos hertz
18.12
München fra 7500 poeng. Reiseperiode fra 5. januar - 17. mars
Håper fremdeles på en BCN-tur :)
Fantastisk tilbud for oss tysklandelskere :)
Dagens luke :
Bo på hotell i Norge,Sverige,Danmark og Finland med 30 % poengrabatt mellom 23.desember og 31.januar.Gjelder Radisson Blu,Park Inn,Best Western,Rica og Scandic.Med rabatten betaler du kun 7000-14000 poeng/natt i dobbeltrom,inkludert frokost
Vel vel......*SHOULDERSHRUG*.... :rolleyes:
Perioden det gjelder for er 23.12 - 31.01.12 ..
* Ikke imponert *
Amsterdam för 10000 poäng.
Bra erbjudande! Har redan bokat en AMS weekend i mars nu :)
FlightDeck
20-12-2012, 11:56
Amsterdam för 10000 poäng.
Bra erbjudande! Har redan bokat en AMS weekend i mars nu :)
Eller 15.000 poeng i Economy Extra og 20.000 poeng i Business, en bedre deal spør du meg! :)
Jag åker ARN-CPH-AMS med MD80 och AMS-CPH-ARN med Airbus A320 :)
Det var ett medvetet val för att undvika den i mitt tycke trista Boeing 737NG som används på direktlinjen.
Da har man jaggu fått benyttet seg av julekalenderen selv også. Knalltilbud til AMS.
21.12
Bo på Scandic 21.12 - 6.1 og få 1000 ekstrapoeng/natt.
Nå begynner denne julekalenderen virkelig å bli dårlig.. :-/
Ser ikke ut til at nissen kommer med IC poengtilbudet jeg ønsket meg... :(
Robbiedeluxe
21-12-2012, 08:57
Ser ikke ut til at nissen kommer med IC poengtilbudet jeg ønsket meg... :(
Joda.
Fyllepåmedtekst.
ghostern
21-12-2012, 08:58
Eg nytta meg av businesstilbodet til LHR for 20.000 poeng. For min del er det kanskje den beste luka hittil ;) (Skal ikkje bli for eplekjekk, for det er jo framleis tre dagar igjen!)
Joda.
Fyllepåmedtekst.
:D Oioioi da blir det kanskje jul i stua allikevel. Takk for heads up Robbiedeluxe!
Joda.
Fyllepåmedtekst.
Vestover eller østover? ;)
FlightDeck
21-12-2012, 12:47
21.12
Bo på Scandic 21.12 - 6.1 og få 1000 ekstrapoeng/natt.
Nå begynner denne julekalenderen virkelig å bli dårlig.. :-/
Enig i at dagens luke var dårlig, men det har da strengt tatt vært mange gode tilbud andre dager, både for å tjene mer poeng eller for å ta ut reiser med bra rabatt. Men hva hadde du ventet deg? Hva er en bra luke? Vil tro det kommer noe interkontinentalt på julaften - SAS øker jo med ni ukentlige avganger Skandinavia-USA neste år, så der bør det ligge litt ledig kapasitet for EuroBonus-reiser :)
Jeg syns det har vært veldig mange gode luker, men at de siste dagene/uken har vært litt slapp :)
Jeg kunne ønsket meg litt større perioder for når man måtte fly/bo på hotellet :) Det hadde gjort mye (syns jeg)!
22/12: Triple ekstrapoeng på reiser til Amsterdam, Tel Aviv og Beijing. Fra 3 000 opp til 27 000 ekstrapoeng for en t/r-reise.
Reiseperiode: 14. januar - 10. mars 2013.
22/12 Nå har jeg forsøkt å fylle inn mine 9 siffere seks ganger, men får til svar hver gang at nummeret er feil og må inneholde 9 siffer !!?? Og nederst står det 'javascript void'. Er dette en av de vanlige feilene på SAS sin nettside ?
zapateria
22-12-2012, 16:24
22/12 Nå har jeg forsøkt å fylle inn mine 9 siffere seks ganger, men får til svar hver gang at nummeret er feil og må inneholde 9 siffer !!?? Og nederst står det 'javascript void'. Er dette en av de vanlige feilene på SAS sin nettside ?
Samme her, har prøvd jevnlig siden kl 06:25 i dag.
Underlig feilmelding også
Hvis du opplever problemer med å skrive inn EuroBonus-nummer? Send ditt nummer i en e-post til: christina.lohde (krøllalfa) wunderman.com
chrisljo
22-12-2012, 17:19
Virker som produksjonsbyrået (Wunderman) har gjort en feil og den spm kan rette det er på ferie. Greit at de løser det manuelt da:)
Har tur til båre AMS og EWR i trippelperioden, samt fikk 3x grunnpoeng tilbudet, så er veldig fornøyd med kalenderen så langt.
23 desember: Zürich til 10 000 poeng.
23 desember: Zürich til 10 000 poeng.
God deal!
Zûrich er en herlig by :)
Fly med oss
23-12-2012, 04:23
God deal!
Zûrich er en herlig by :)
Dessuten er sveitsertysk herlig å høre på :)
Men nå sitter vi alle i spenning og venter på hvilken destinasjon som dukker opp i kalenderen på julaften! :spin Personlig håper jeg på Chicago, San Francisco eller Washington, men frykter det er Beijing eller Shanghai.
Tipper de kjører den samme gamle "Alle lukene på salg"-varianten.
Robbiedeluxe
23-12-2012, 09:48
Klarer ikke å holde meg lenger! Det blir NYC for 40K! God jul fra Robbiedeluxe.
FlightDeck
23-12-2012, 09:59
Og 80.000 i business? I så fall, sikkert ikke lett å få tak i ...
Antar det er samme reiseperiode som de tidligere? jan-mars? Takk for info robbie!
Jag tror inte på något ic erbjudande detta år, särskillt inte till USA. Blir något gissar jag på PEK/PVG/NRT fram till 17e mars.
Jag tycker årets julkalender har varit riktigt bra.
Har slagit till på CDG, MUC & AMS :)
Robbiedeluxe
23-12-2012, 10:34
Jag tror inte på något ic erbjudande detta år, särskillt inte till USA.
Både den norske, svenske og danske kalenderen får samme tilbud; NYC for 40.000 poeng. :old
Antar det er samme reiseperiode som de tidligere? jan-mars? Takk for info robbie!
Yep, med mindre noe er blitt endret.
Fly med oss
23-12-2012, 10:44
:cry: Javel, da får jeg spare poengene mine til noe annet. Men takk for info!
Da blir det å sitte oppe sent idag..
jameson82
23-12-2012, 14:23
Altså omlag 30% rabatt. Hmm. Da sparer jeg heller poengene og bruker min CT på fullpris i stedet
40k i M er helt ok. De historieløse vil sikkert elske ev. 80k for C, men så sent som 30. april 2012 var det normalprisen til i USA (kun 60k andre veien). Hadde nok tatt en tur om ikke kalenderen hadde vært full t.o.m. mars.
40k i M er helt ok. De historieløse vil sikkert elske ev. 80k for C, men så sent som 30. april 2012 var det normalprisen til i USA (kun 60k andre veien). Hadde nok tatt en tur om ikke kalenderen hadde vært full t.o.m. mars.
Det var 90K i C med SAS til primo mai
bum bum... -stadigvæk d.23 ifølge SAS hjemmeside...
24e december..New York för 40 000 EB poäng :)
robertaas
24-12-2012, 01:11
Synd jeg allerede har vært i New York...
Synd reiseperioden er begrenset til 11 januar - 28 februar, ellers ville jeg funnet en ledig helg.
Scanflyer
24-12-2012, 03:02
Ser ut som tilbudet bare gjelder economy.. Men tilgjengeligheten er bra.
erlendag
06-01-2013, 15:25
13/12
Har noen fått kreditert de ekstra poengene fra Trumf-overføring 13/12? Jeg har ikke sett snurten av ekstrapoengene ennå.
erlendag;
Jag fick dem inn den 20 Desember, står oppført som "Julekampanj Trumf"
chrisljo
06-01-2013, 16:02
Jeg gjorde tre overføringer a 500kr, og fikk kun for den første. De andre ble gjort de to neste dagene og utløste dermed ikke bonus. Har klaget, får se om det hjelper.
Fikk første "batch" av poeng fra Fjordkraft i dag.. 2500 poeng, ikke 5000 som "lovet" via julekalenderen!
Ringte og de skulle fikse..
Med andre ord: Viktig å følge opp for at ting skal fungere.. Som vanlig!
Glean EBG
15-01-2013, 11:04
Fikk første "batch" av poeng fra Fjordkraft i dag.. 2500 poeng, ikke 5000 som "lovet" via julekalenderen!
Ringte og de skulle fikse..
Med andre ord: Viktig å følge opp for at ting skal fungere.. Som vanlig!
Jeg fikk også bare 2500 poeng har noen andre fått 5000 enda og hvem skal jeg ringe fjordkraft eller sas?
Jeg ringte Fjordkraft som lovte å ordne opp, men har ikke sett noe til poengene enda..
chrisljo
16-01-2013, 12:38
Jeg gjorde tre overføringer a 500kr, og fikk kun for den første. De andre ble gjort de to neste dagene og utløste dermed ikke bonus. Har klaget, får se om det hjelper.
Det hjalp. De ordnet opp på en god måte.