PDA

View Full Version : God lørdag!


Islending
24-11-2012, 05:53
God (natt) morgen fra BGO. Begynner å angre litt på turen til MAD i dag. 1t søvn og laaang dag på reisefot før jeg kommer hjem igjen rundt midnatt... Blir hyggelig å treffe på et par forumister om et par timer i CPH.

Ha en god lørdag!

ILS2
24-11-2012, 05:59
Galne folk som bruker en fridag på å dra tur/retur MAD. Jeg mener Staten nå må være sitt formynderansvar bevisst og pålegge SAS å gjeninnføre 25%-regelen mht. bonusopptjening. Den nye opptjeningstabellen kombinert med tilbudspriser er rett og slett til skade for folks familieliv.

Sees i CPH ;)

jameson82
24-11-2012, 07:27
Kia Ora og god lørdagskveld ifra Koruclub på AKL. Etter 3 oplevelserike dager i Auckland så er det på tide å stikke nordvest (?) igjen til NZ sitt svar på kanariholmene nemlig APW. Koruclub kan oppsumeres med ett ord sammensatt av to: nemlig overfylt. Men ølet er kaldt og stemningen god så man kommer seg nok over denne turen også.

Ha en fin en folkens

Someone
24-11-2012, 10:03
Mornings fra Oslo. Får vel sette igang med frokosten siden vi har svigers på et hastebesøk. I tillegg er jeg lurt med på Sats for en time body pump i formiddag. Dessuten må jeg begynne prosessen med å skaffe 12 små gaver til pakkeadventskalenderen* (halvparten hver) til meg og fruen.....forslaget med å kjøpe en pakke tamponger og pakke inn en og en var visstnok lite populært, så får finne på noe annet. Også må jeg innom Morris og klage på en Samsonite Cubelite som har blitt et hjul fattigere. Blir å kose meg på kjøkkenet med nok mengder god fin, og sikkert en skarp en tilslutt. Ha en fin dag:drink

*Sikkert barnslig, men det har jeg hatt sidenæ jeg var to år og er uaktuelt å slutte med. Forskjellen er at etter jeg ble gift er det kona og ikke moderns ansvar og at vi tar annen hver dag :D

Henshaw
24-11-2012, 11:13
Morn fra Sandefjord

Hjemme for helgen for sosialisering med gamle venner, før man setter i gang med eksamen til uka. Ble ganske uventet og forfjamset vekket idag, da en fugl hadde funnet veien inn på rommet mitt. Like forjamset var nok den, men den fant da veien ut igjen etter et par minutter

Fnate
24-11-2012, 11:31
God morgen fra Brussel. Nettopp sølt kaffe på den hvite skjorta mi (Grrrrr etc) og klar for en lang dag.

Ha en bedre enn selv, folkens. Ser at jeg lett kunne byttet med noen her.

Discus
24-11-2012, 11:35
God morgen fra stuen på OSL, her går første leg sør-vestover i dag. 2A er sikret.

Hpkris
24-11-2012, 12:03
Go ettermiddag fra Pattaya.
Regnet har endelig gitt seg, så nå er det vodka og NRK sport som står på menyen
noen timer, før kursen settes mot sentrum i kveld.

Go lørdag vidre :)

Futura
24-11-2012, 12:17
God morgen fra beste vestkant. Det er Cupfinale helg og dermed duket for en spennende camp på Åråsen i dag. Jeg regner med at Stabæk jenten klarer, som i fjor å dra seieren i land. Bare spenning ikke blir fult så stor som i fjor, det var litt i overkant....

JonF
24-11-2012, 12:42
God formiddag. Befinner meg i Trysil med familie og gode venner. Hytteliv denne helga. Snø, men den er blankpolert så det blir nok ikke ski på beina denne gang. Men god mat og alkohol skal få sin fortjente plass. God helg :-)

Utflyttet
24-11-2012, 13:11
Morn fra Nightrobbery. Turen fra Doha var grei nok, nå er det 3 timer vent før man skal skrangle seg oppover til Entebbe med en 737 som nok ikke er langt unna min egen alder. 6 timer til svømmebasseng og biff.

-A

Ståle
24-11-2012, 13:35
Urk fra tog 813 i 200 km/t i retning Sandefjord og Bohus, den planagt rolige gårskvelden gikk rett til helvette, merkelig det der....

Takket være Robbiedeluxe som stilte opp med telefonhjelp i går så får jeg fløyet First via US DM miles i mai så nå går man rundt og gleder seg konstant! :D Ha en fin dag!

LN-MOW
24-11-2012, 14:43
G'moooorgen, ja... da lysner det også her i vest. Gleden var stor da jeg oppdaget at man helt stille og rolig hadde lagt ut ny 'Lunch', så den skal nytes ombord på en Luftis A330 i kveld.

For en gangs skyld har jeg litt tid på OSL i morgen, så da blir det nok en gastronomisk utskeielse med både pølse med brød, lompe og rekesalat samt en marsipangris med sjokolade. Må ATC- og værgudene være med meg....

LN-FHU
24-11-2012, 14:58
God ettermiddag fra Tromsø
Dag 2 på kurs om fagforeningen og dets virke.

Ha en organisert dag:D :D

ENGM 911
24-11-2012, 16:31
God ettermiddag. I kveld blir det indonesisk for alle penga borti høgget. Bursdagsfeiring med overflod av asiatisk mat :) Ellers intet hyss og fanteri denne helgen.

Ha en utroooolig flottesen helg flynørds

JoeW
24-11-2012, 18:00
Med familien i USA, og full arbeidsuke var Thanksgiving-middag utsatt til i dag med en rekke venner invitert. Kalkunen er snart ferdig, sweet potato-kaserolle med marshmallows, to typer stuffing, grønne bønner og mash potatos like så. Og jammen noen southern buttermilk biscuits. Kjenner det blir godt å sette seg ned å spise... og drikke!

God lørdag!

Bizflyer
24-11-2012, 19:20
God aften fra det Sørlandske!

Ser ut til å bli en kald aften her. Både øl og Jägermeister ligger til kjøling!:colgate:

Ble litt soving etter langjobbing i natt, og etter det masser av ærender som skulle unnagjøres. endelig ferdig, og funnet hjem. Og nå blir det mexi mat på menyen. Og overnevnte drikkevarer utover kanskje ispedd litt annet for å få variasjon i kosten, eeh drikken skulle det kanskje være.

Go ettermiddag fra Pattaya.
Regnet har endelig gitt seg, så nå er det vodka og NRK sport som står på menyen
noen timer, før kursen settes mot sentrum i kveld.

Kåres? :colgate:

BF:cool2

Utflyttet
24-11-2012, 19:22
Da var man fremme! Nå gjelder det bare å se opp for Israelerne. Nå er det middag og soving!

-A

ENGM 911
25-11-2012, 00:15
Indonesisk karaokehelvete. Rescue me....

Discus
25-11-2012, 06:28
Da var man fremme i PHX. Behagelige 26C iflg Capt Speaking, så da passer det med en kjØLig drikke før køya får besøk. Forøvrig hadde de både is og kakebuffet i London-kantina:colgate: