PDA

View Full Version : God fredag fra Forus!


sirpjalle
23-11-2012, 07:54
God morgen fra Forus!

Fyttikatta, så det regnet i dag, men man får vel kanskje vurdere om det er litt OK, da strømregningene har vært mistenkelig mindre i det siste.

LItt småting som skal ordnes på jobb i dag, før det blir å plukke opp et bonusbarn på vei hjem fra jobb i dag og komme seg på theater med x antall unger.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Ståle
23-11-2012, 08:23
God morgen fra Kirkeveien i retning øst, det ble visst noen glass ekstra med litt av hvert igår men for det meste øl! Helt greit det, og siden det også er fredag idag får jeg ryddet litt plass hjemme :p

Mot slutten av arbeidsdagen må man også en snartur opp til OSL, ha en fin dag!

Someone
23-11-2012, 08:42
Mornings fra nok en tur med en av Ruters røde. En innsats på jobb venter før man kan ta helg. Guttekveld hos en kamerat så er vel neppe helt edru når jeg sniker meg inn i natt. God helg :drink:

Hickok
23-11-2012, 09:06
God morgen fra Bergen. Her blir det en rolig dag før turen atter går til BGO for en helgetur til London. Fikk med meg de jordiske restene av Thin Lizzy som holdt konsert i går, en riktig så positiv opplevelse. Kjempetrøkk og god stemning, og en perfekt start på helgen.

Desk pilot
23-11-2012, 11:31
God fredag fra Mosjøen! Vinteren lar vente på seg, her er det mildvær og ikke noe regn. Produksjonen hos oss har gått bra denne uka så vi satser på at det kan bli tidlig helg. Ha en flott dag alle flypratere! :)

AirbusTrond
23-11-2012, 12:18
God dag fra Gamle Oslo. Ikke så grått som tidligere i uka, heldigvis. En liten handlerunde før jobb: Brudevollmør hos Hødd på Youngstorget!

God fredag!!

Utflyttet
23-11-2012, 12:29
Morn fra sete 3A på hurtigfuglen fra Våte Vestlandet :)

30 timer med flybytter, uten prozac. Ha en bedre dag enn meg!

-A

Discus
23-11-2012, 13:03
God formiddag fra jobben. OLCI er gjennomført så da kan helgen starte for min del :fly

Bizflyer
23-11-2012, 13:20
God litt etter lunsj fra det Sørlandske!

Sent hjem i går takket være en nesten 2 timer forsinket SAS maskin.
Bare 5 timers søvn i natt, morgentrening og så jobb. Og etter 2 timers pause i ettermiddag, nye 2 timers jobb. Og jeg er trøtt som en strømpe alt!

Skal bli fint med lørdag ja!

BF:cool2

Fnate
23-11-2012, 13:29
God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det etter hvert opp til OSL der en annen hurtigfugl, BA765, skal ta meg til London. Siste jobbhelgen i år, hvilket skal bli så UTROLIG FANDENIVOLDSK INNI GAMPERÆVA FANTASTISK!!!!! Er så innmari lei av å ikke kunne se frem til helger.

Fnate skal titte rundt og argumentere for "Gateway 2 Atlantico HLK" og satser på å finne noen ledige SAS-kjærrer.

En fin dag ønskes.

wilhelm
23-11-2012, 13:53
God kveld fra Singaporeloungen på T3 her på Changi airport. Lang jobbuke, så skal bli godt å få noen dager fri. Ha en god dag!

w

LN-FHU
23-11-2012, 14:32
God ettermiddag fra Tromsø
Innlosjert på Clarion Bryggen for helgas kurs. Ser fram til å tilbringe helga på gamle tomter.
Fin tur oppover med SK og nesten stinn brakke.Sete 7F på LN-RRN var vooooooondt, så dette ble med hell byttet til 2A fra Bodø til Tromsø.

Ha en frisk fredag :D :D :D

LN-MOW
23-11-2012, 15:28
G'morgen fra Radarstasjon KGVL hvor nå endelig takantenna er på plass. Dekningen er noe bedre mot nord, men dårligere mot sør enn med bordantenne i vinduet .. go figure.. men totaldekningen i området er blitt svært bra så de gjør ikke så mye.

Solen skinner inn vinduet og man får vel finne på no frokostgreier for guttungen og meg, som er alene hjemme med gamle Snorkende Hund. Og OLCI for Warsteiner Xpress åpner om en 12 timers tid ...

Utflyttet
23-11-2012, 16:57
Da er det sete 3E og skikkelig cava. Nå blir det fredagsfeiring!

-A