PDA

View Full Version : God mandag fra Forus


sirpjalle
19-11-2012, 06:50
God morgen fra Forus!

Urk og atter urk, foreløpig er det blåmandag for min del. Sitter og flikker på en appplikasjon som jeg ikke direkte er glad i. Men det blir vel en bedring i løpet av formiddagen får man satse på.

Ha en fin en forumister! :)

jameson82
19-11-2012, 06:56
God morgen ifra SAS kantina på OSL. Ble møtt i innsjekkingen av en fantastisk blid og hyggelig jente som fikk sendt å tagget bagasjen min til AKL hvor jeg er fremme om ett par døgn. Det blide gode humøret og smilet fortsatte forbi "dragene" inn i kantina. Så får håpe det er pga lettelse ,smilet og stemninga er så god, ikke at det er påklistra.

Ha en fin en folkens

Ståle
19-11-2012, 07:32
God morgen fra et av Ruters rushtidslinjer, buss#435, det første jeg gjorde isted før dusjen var å sjekke forsida til VG om det var noe nytt i SAS krisen, men enn så lenge ser det jo ut til å gå bra.

Fortsatt sliten og vond etter helgen så håper på en grei jobbedag, ha en fin dag!

Someone
19-11-2012, 07:37
God morgen fra Oslo. Bussen gikk rett foran meg, så da ble det Porsche/KorrupsjonsleddbussfraMAN komboen i stedet for den raklete Scaniaen. Håper på at SAS kommer i mål. Ha en fin dag

kimpe
19-11-2012, 07:42
Nysnø i Skaun! Hjemmekontor uten utfordrende veier er da godkjent!

Krysser fortsatt fingrene for SAS.

Kim

Fnate
19-11-2012, 08:23
God morgen fra Lillestrøm. Tipper det kun er formaliteter som er igjen før det går i orden med SAS. Så får man satse på at banker og tilsyn er enige. Jeg er sikker nok på at det går til at jeg ikke har vekslet inn en kvart million bonuspoeng i en blomsterpotte ihvertfall.

Nå venter en vanlig dag på kontoret...

Ha en fin en folkens.

Bizflyer
19-11-2012, 09:30
God mandag fra det Sørlandske!

Her har man karret seg på jobb, etter noe som føltes som alt for lite søvn i natt. Er man heldig kan man kanskje ta det igjen i en liten ettermiddagslur?

Ingen andre planer for ettermiddagen heldigvis. Har dog en del ting som skal gjøres allikevel i kveld. Gleder meg forøvrig til sesongstart på NCIS sesong 10 i kveld.

Er også spent på situasjonen i SAS. Det var vel ikke noen bombe at det bare er CAU som står igjen. Og de er vel også dumme nok til å la hele SAS gå fløyten! Håper de snur meget plutselig og tenker på at det ikke bare er deres egne jobber som står på spill!

BF:cool2

OJB
19-11-2012, 09:46
God morgen fra Forus,
Her er det fullt trøkk i arbeidet. Det ligger an til en travel dag.
Styremøte i kveld i lokallaget.
Håper det beste for SAS i dag og resten av uken. Uken vil nok gå med før alle avklaringer på plass mellom ansatte,ledelse, eiere og banker.
Spenningen vil nok vare en stund fremover.
Media skal få nok å skrive om.
Ha en fin dag og god uke.

TOS_EBG
19-11-2012, 09:52
God formiddag fra TOS, mildt vått og iset rundt omkring, ser ikke ut til at det skal bli noen stabil vinter før jul..... http://weather.cs.uit.no/

Følger i spenning med skjebnen til SAS da man har en CT til TYO den kommende helgen (tors-man). Forresten sinnsyke priser og fullt på hotellene (i hvert fall fredag til lørdag pga nasjonal fridag på fredagen), noen som har noen gode tips??

ohegge
19-11-2012, 10:40
God morgen fra ytre Romsdal! Her gleder man seg allerede til å komme hjem fra jobb, etter noen timers akltivitet i øsende regnvær!

Men, takk og lov. Det kommer da fedig måket!

Ha en flott dag, alle sammen!
:-)

ClassOne
19-11-2012, 10:47
God formiddag fra et travelt gjemmekontor utenfor Haugesund.

Sitter å venter en avklaring fra SAS, slik at man trygt kan booke noen billetter igjen, håper virkelig de blir enige. Føler med de mange ansatte som går rundt med en uavklart situasjon nå.

Ha en flotters dag!

Ttech
19-11-2012, 11:30
God formiddag fra SAS teknisk base.
Laber og usikker stemning. Mye som står på spill.

Hpkris
19-11-2012, 15:05
Go kveld fra loungen i NHA, HAN er neste stopp før turen går hjem til BKK i morra.
Hyggelig å endelig komme seg på nett å se at SAS har overlevd. :)

Ha en flott dag/kveld :)

LN-MOW
19-11-2012, 16:16
Puh - godt å se at det gikk bra med denne biten. Time to move on.

Fridag hele uka. Har akkurat hatt en flokk 'tree-guys' på eiendommen for å ta ned litt overflødig og dødt trevirke. Mye fin peisved også som nå må flyttes til skuret og hugges opp. Nok til å holde meg i sving noen uker .. ;)

Skyet, ca 10 grader og da var det vel bare å sette i gang ...