View Full Version : Glad onsdag morgen...
Godt å være hjemme igjen og på jobben før 07.00...etter en laaang natts søvn. Holde rmeg hjemme til mandag da det blir fly til Trondheim mandag og fly hjem tirsdag. Ellers er det godt å kaldt i hovedstaden på morgenkvisten... Ha en bedre onsdag - det nærmer seg helg...jippi!
g'onsdag! Den eneste JEG skal feire i dag er min lillebror som blir 25! Grattis Petter!
Solen strålte i Asker, men i Sandvika ligger skylaget i takhøyde og det er kaldt!!! På vei til OSL i går viste termometeret 22 kalde rett før Kløfta!! WOA!! Det er vintern!:up:
Strålende morgen fra Tromsø
"Solen skinner å jeg er så glad....." for 7 dag på rad er det skyfri himmel og strålende sol. Det er så deilig å komme på jobb når sola skinner, en blir i så godt humør. Slik skal det fortsette også.....deilig.
Dere sørpå får ta dere en tur nordover, hvis all snøen og overskyet vær gjør dere nedfor :D
Ha en fantastisk dag :nor
Helt LYSANDE morgon från Monaco i dubbel bemärkelse.
I går skrev jag på en LOI som ger mig prioritet till ett mycket spännande jobb med start under hösten. I och med detta kommer jag även att öppna en ny Scanair.no avdelning på en lite otippad plats.
Försök att ha en bättre onsdag :nor :nor :nor
God formiddag. I dag var jeg oppe 0500 for å nå nå morgenflyet fra MJF. Sitter nå i loungen på OSL og venter på SK823. Så får vi se om de blir såpass baktunge at de ønsker å flytte meg framover i flyet :p
Jeg skal denne gangen på noe, for de aller fleste her, så sært som på brukerkurs på en ny rundballepresse som ble innkjøpt like før jul. Jeg må jo leve opp til mitt lille "Nick" og utøve denne delen av mitt virke på en fornuftig måte. 2 hele dager går med til dette, på fabrikken hvor de skrur sammen disse monstrene. Link HER (http://www.ruedimueller.ch/leistungen/pressen/rundballen.htm) for de som lurer på hva dette er...
God formiddag fra Bergen også !
-"Som vanlig" .... ,-er det sol og blå himmel her i dag. -Det kom en cm. med snø rundt midnatt i går, men hva gjør vel det når den forsvinner av seg selv ! -Det er 3 "varme" grader ute nå, vind fra Sør.
-Har "fri" i dag, skal på jobb klokka 23.30 i kveld. -Skal ha to nattevakter, så er det helg ! :up:
Rundballepresse ... hoeres ut som et torturinstrument ...
God morgen fra Alpharetta, hvor det er en liten kald en. I kveld er det avreise til Chicago O'Hare for ekspedering av en businesscharter i morra tidlig. Oppgradering er bekreftet, saa da faar jeg sjekket F paa 738 ogsaa.
Og i morgen fortsetter jeg forhaapentligvis til Anchorage.. Har en syk Tristar saa det var snakk om aa leie inn Omni, men foreloepig er det satt opp tre 757-avganger til erstatning for de to Tristar-avgangene ... krysser fingrene!
Concorde
08-03-2006, 13:14
Originally posted by Farmer
rundballepresse
Er det det samme som traktor-egg?
Concorde
08-03-2006, 20:06
Hoerte akkurat paa nyhetene og holdt paa aa dette av stolen for denne stakkaren.........
http://p4.no/story.asp?id=187658
Originally posted by Concorde
Originally posted by Farmer
rundballepresse
Er det det samme som traktor-egg?
Yepp. Og nå er en lengre middag i et befriende bondemiljø med aktuelle problemstillinger avlsuttet og det er tid for senga.
Herlig å kunne vandre ubesværet fra dress og slips til kjeledress med Felleskjøplue.
Internetbønder er nok ikke som andre bønder .. :p