PDA

View Full Version : Qatar med sjampis i eco

Dash
14-11-2012, 11:41
http://www.businessclass.se/artiklar/730-qatar-airways-introducerar-gratis-champagne-i-economy-class.html

Qatar Airways introducerar gratis champagne i economy class

Someone
14-11-2012, 11:48
Jaquart er jo en helt grei basis-Champagne også, og bedre enn hva Air France gir deg.

Swiss har jo denne i biz på shorthaul (i hvertfall hadde sist jeg fløy de)

kimpe
14-11-2012, 12:46
SAS hadde ekte champagne i Business når jeg fløy til PVG forrige uke!

Champagne Henriot, og i følge flytanten var den nå tilbake for å bli der! Så får vi håpe det går troll i ord..

Kim

Eriksan
14-11-2012, 12:57

Champagne Henriot, og i følge flytanten var den nå tilbake for å bli der! Så får vi håpe det går troll i ord..

Kim

SAS har alltid hatt champagne på long haul og Henriot i mange år ihvertfall, meget god champagne.

Jaquart er helt ok, men ikke noe mer enn det.

view
14-11-2012, 13:10
Noen fjerner den i (europeisk) business, andre tilbyr den i (longhaul) eco - vanvittig.

Bizflyer
14-11-2012, 13:27
Meget bra tiltak av Qatar! :thumbup

Som velkomstdrink ombord før avgang?? Oppe i luften har de alltid servert Henriot champagne. Det er vel forøvrig mange år siden de skiftet champagnemerke.

Noen fjerner den i (europeisk) business, andre tilbyr den i (longhaul) eco - vanvittig.

Vanvittig? Nei jeg vil vel heller si prisverdig at noen innfører den på eco longhaul, og skammelig å fjerne den fra europeisk biz!:old

SE-AER
14-11-2012, 13:35
Champagne i economy er det ikke mange selskaper som tilbyr og når Qatar blir medlem i Oneworld blir det ennå mer attraktivt å reise med dem. :)

view
14-11-2012, 15:24
Vanvittig? Nei jeg vil vel heller si prisverdig at noen innfører den på eco longhaul, og skammelig å fjerne den fra europeisk biz!:old

Der er vi helt enige! :up:

kimpe
14-11-2012, 15:43
Takke meg til en god rødvin... hehe. :)